BZP: Usługa wynajmu sceny estradowej, nagłośnienia, oświetlenia, agregatu prądotwórczego, płotów wraz z transportem i obsługą podczas imprezy plenerowej pn. „ODETCHNIJ NA ZDROWIE . GOŁDAP FESTIWAL”
16.04.2025
2025/BZP 00194936/01
DOM KULTURY W GOŁDAPI
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa wynajmu sceny estradowej, nagłośnienia, oświetlenia, agregatu prądotwórczego, płotów wraz z transportem i obsługą podczas imprezy plenerowej pn. „ODETCHNIJ NA ZDROWIE . GOŁDAP FESTIWAL”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM KULTURY W GOŁDAPI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000687422
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Krótka 2
1.5.2.) Miejscowość: Gołdap
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-500
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dkgoldap.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dkgoldap.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa wynajmu sceny estradowej, nagłośnienia, oświetlenia, agregatu prądotwórczego, płotów wraz z transportem i obsługą podczas imprezy plenerowej pn. „ODETCHNIJ NA ZDROWIE . GOŁDAP FESTIWAL”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-62136f48-b859-46ff-9b4b-b4672e973a43
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00194936
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00184331/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa wynajmu sceny estradowej, nagłośnienia, oświetlenia, agregatu prądotwórczego, płotów wraz z transportem i obsługą podczas imprezy plenerowej pn. „ODETCHNIJ NA ZDROWIE . GOŁDAP FESTIWAL”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt nr LTPL00355 pn. ,,Partnership of Health Resorts as the Basis for the Development of the Borderland"/,,Partnerstwo Uzdrowisk dla rozwoju pogranicza" w ramach Programu Interreg VI-A Litwa-Polska 2021-2027 (OSI: RSO4.6 – stworzenie wspólnej marki obszaru transgranicznego jako atrakcyjnego miejsca dla zrównoważonej turystyki, przy jednoczesnym zwróceniu uwagi na politykę środowiskową UE).
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-62136f48-b859-46ff-9b4b-b4672e973a433.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert (udostępniając je na stronie internetowej prowadzonego postępowania (Platforma e-Zamówienia), pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy wniosek o wyjaśnienie treści SWZ nie wpłynie w terminie, Zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień SWZ oraz przedłużenia terminu składania ofert. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Minimalne wymagania techniczne oraz warunki techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e – Zamówienia są następujące:
1) Komputer PC:
a) parametry minimum: procesor dwurdzeniowy, 2 GB RAM, HDD,
b) zainstalowany jedne z poniższych systemów operacyjnych:
-MS Windows 7 lub nowszy
-OSX/Mac OS 10.10,
-Ubuntu 14.04,
c) zainstalowana jedna z poniższych przeglądarek:
-Chrome 66.0 lub nowsza,
-Firefox 59.0 lub nowszy,
-Safari 11.1 lub nowsza,
-Edge 14.0 i nowsze,
2) Dla skorzystania z pełnej funkcjonalności może być konieczne włączenie w przeglądarce obsługi protokołu bezpiecznej transmisji danych SSL, obsługi Java Script, oraz cookies;
3) Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania
czasu odbioru danych:
a) specyfikacja połączenia – formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS1.2,
b) format danych oraz kodowanie: formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
c) oznaczenia czasu odbioru danych: wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do sekundy.
2. Wymagania techniczne oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin korzystania z Platformy e-Zamówienia.
3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
4. Oferta powinna być:
1) sporządzona na podstawie załączników niniejszej SWZ w języku polskim,
2) złożona przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem platformy e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/pl , w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione.
5. Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez Wykonawcę zgodnie z reprezentacją wynikającą z właściwego rejestru lub osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na podstawie udzielonego pełnomocnictwa.
6. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
7. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń: .zip lub .7Z
8. Wśród rozszerzeń powszechnych a niewystępujących w Rozporządzeniu KRI występują:
.rar .gif.bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.
9. Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi maksymalnie 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi maksymalnie 5MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny, Zamawiający wypełnia do dokumencie SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Obowiązek informacyjny, Zamawiający wypełnia do dokumencie SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Zam. TO.240.2.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wynajmu sceny estradowej wraz z montażem i demontażem, wynajem nagłośnienia, oświetlenia, agregatu prądotwórczego, płotów wraz z transportem i obsługą podczas imprezy plenerowej pn. „ODETCHNIJ NA ZDROWIE . GOŁDAP FESTIWAL”.
2. Niniejsze zamówienie jest finansowane Projektu nr LTPL00355 pn. ,,Partnership of Health Resorts as the Basis for the Development of the Borderland"/,,Partnerstwo Uzdrowisk dla rozwoju pogranicza" w ramach Programu Interreg VI-A Litwa-Polska 2021-2027 (OSI: RSO4.6 – stworzenie wspólnej marki obszaru transgranicznego jako atrakcyjnego miejsca dla zrównoważonej turystyki, przy jednoczesnym zwróceniu uwagi na politykę środowiskową UE).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ oraz Załączniki nr 1A do SWZ - (Ridery techniczne).
4.2.6.) Główny kod CPV: 79953000-9 - Usługi w zakresie organizacji festiwali
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
92370000-5 - Usługi techników dźwięku
32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający
34990000-3 - Sprzęt kontrolny, bezpieczeństwa, sygnalizacyjny i oświetleniowy
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-07-10 do 2025-07-13
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przedmiot zamówienia nie posiada kosztów cyklu życia produktu oraz nie wymaga ponoszenia nakładów eksploatacyjnych, wobec czego Zamawiający nie ponosi wydatków związanych z utrzymaniem, użytkowaniem lub wycofaniem z eksploatacji. Zamawiający określił w opisie przedmiotu zamówienia standardy jakościowe i funkcjonalne odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia.
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone poniżej kryterium: Cena „C”100 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. W zakresie warunków udziału w postępowaniu dotyczących:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego postępowania z sumą gwarancyjną minimum 100 000,00 tys. PLN.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
1) Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie), wykonał należycie co najmniej pięć usług polegających na obsłudze imprez plenerowych w zakresie wynajmu sceny wraz montażem, nagłośnieniem, oświetleniem, o wartości brutto co najmniej 50.000,00 zł (dla każdego zamówienia).
2) Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże iż dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami tj.;
a) co najmniej jedną osobą posiadającą co najmniej dwuletnie doświadczenie i certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia z zakresu montażu sceny;
b) co najmniej jedną osobę posiadającą co najmniej dwuletnie doświadczenie w bezpiecznej pracy z energią elektryczną i świadectwo kwalifikacyjne potwierdzające uprawnia do eksploatacji urządzeń elektrycznych, instalacji i sieci elektroenergetycznych (SEP tj. kwalifikacje potwierdzające posiadanie wiedzy i umiejętności niezbędnych do bezpiecznej pracy z energią elektryczną);
c) co najmniej jedną osobę posiadającą co najmniej dwuletnie doświadczenie w montażu rusztowań i świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do montażu metalowego rusztowania budowlano-montażowego metalowego;
d) co najmniej jedną osobę posiadającą co najmniej dwuletnie doświadczenie i certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenie w zakresie obowiązujących przepisów i regulacji prawnych, związanych z pracami na wysokości.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia co najmniej jeden warunek musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców lub podmiot trzeci, na zasoby którego powołują się Wykonawcy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1) wykaz dostaw wykonywanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz których dostawy te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot na rzecz którego dostawy zostały wykonane a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów inne odpowiednie dokumenty, sporządzone wg Załącznika nr 8 do SWZ.
2) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 9 do SWZ.
3) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia (kopia polisy OC).
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ;
2) wypełnione i podpisane Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ;
3) wypełnione i podpisane Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ;
4) wypełnione i podpisane Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ jeśli Wykonawca będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby;
5) wypełnione i podpisane Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (art. 117 ust. 4 ustawy Pzp.) sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SWZ;
6) w przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestrowym (ewidencyjnym) Wykonawcy, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Wykonawcy, wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
4. Oryginał pełnomocnictwa opatrzony elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub elektronicznym podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia lub kopia potwierdzona notarialnie, opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez notariusza, powinny być załączone do oferty i zawierać w szczególności wskazanie:
1) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczą,
2) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
3) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
5. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (Załącznik nr 3 do SWZ) oraz oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 4 do SWZ) składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp. wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ z którego wynika, które dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Dopuszczalna jest zmiana Umowy, jeżeli zachodzą okoliczności, o których mowa w art. 455 ustawy Pzp.2. Na podstawie art. 455 ustawy Pzp. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia okoliczności opisanych w ustępach 4-6.
3. Strony przewidują możliwość dokonania zmiany zawartej Umowy polegającej na odpowiednim zmodyfikowaniu świadczenia Wykonawcy (z tym zastrzeżeniem, że zmiany nie mogą modyfikować ogólnego charakteru Umowy) lub terminu jego spełnienia oraz ewentualnie adekwatnej do tych modyfikacji zmianie wynagrodzenia należnego Wykonawcy - w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień Umowy do zaistniałego nowego stanu prawnego lub faktycznego w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności trudnych do przewidzenia, przy zachowaniu należytej staranności, w dniu zawarcia Umowy, na które to okoliczności Strony nie miały wpływu, w tym spowodowanych:
1) zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów;
2) siłą wyższą - rozumianą jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części. W razie wystąpienia siły wyższej Strony Umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia skutków oddziaływania siły wyższej na wykonanie zobowiązań umownych.
4. Strony przewidują możliwość dokonania zmiany zawartej Umowy polegającej na odpowiednim zmodyfikowaniu wynagrodzenia Wykonawcy, jeśli na podstawie przepisów powszechnie obowiązujących nastąpią zmiany stawek podatku VAT, w takiej sytuacji stosuje się stawkę podatku VAT aktualną na dzień wystawienia faktury VAT.
5. Strony przewidują możliwość dokonania zmiany zawartej Umowy polegającej na odpowiednim oznaczeniu Wykonawcy lub Zamawiającego - w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień Umowy do zaistniałych zmian organizacyjnych niezależnych od Zamawiającego, np. podział lub połączenie z innym podmiotem, skutkujących zmianą oznaczenia Strony lub Stron lub zmiany w zakresie nazwy, adresu, statusu, zmian organizacyjnych Strony lub Stron.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-28 17:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-28 17:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-05-27
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Przedmiotowa usługa będzie realizowana na potrzeby imprezy plenerowej pn. „ODETCHNIJ NA ZDROWIE. GOŁDAP FESTIWAL”, zaplanowanej w terminie: 11 i 12.07.2025 r.2. Zamawiający wymaga zapewnienia gotowości:
1) sceny w dniu 10.07.2025 r. na godzinę 20:00,
2) nagłośnienia, oświetlenia, płotów, agregatu: na godzinę 10:00 w dniu 11.07.2025 r. do godziny 0:30 dnia 12.07.2025 r., oraz na godzinę 10:00 dnia 12.07.2025 r. do godziny 0:30 dnia 13.07.2025 r.
3. Miejsce realizacji: Targowisko Miejskie, ul. Polna 2B, 19-500 Gołdap.