BZP: Usługa mulczowania wgłębnego
16.04.2025
2025/BZP 00195008/01
SZKOŁA GŁÓWNA GOSPODARSTWA WIEJSKIEGO W WARSZAWIE
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Usługa mulczowania wgłębnego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA GŁÓWNA GOSPODARSTWA WIEJSKIEGO W WARSZAWIE
1.2.) Oddział zamawiającego: Rolniczy Zakład Doświadczalny Wilanów-Obory
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001784
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Obory 8
1.4.2.) Miejscowość: Konstancin-Jeziorna
1.4.3.) Kod pocztowy: 05-520
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: konrad_budynek@sggw.edu.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzdwilanow.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00195008
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-04-16
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00182157
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.6. Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej Przed zmianą:
1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
2. Komunikacja ustna dopuszczalna jest wyłącznie w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, w szczególności nie dotyczą ogłoszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia, ofert, o ile jej treść jest udokumentowana.
3. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej.
4. Komunikacja elektroniczna za pomocą poczty elektronicznej nie dotyczy składania ofert oraz dokumentów składanych wraz z ofertą.
5. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
6. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami:
- w sprawach dotyczących procedur zamówienia publicznego: p. Konrad Budynek, tel. 784-510-638, e-mail: konrad_budynek@sggw.edu.pl
- w sprawach merytorycznych: p. Łukasz Ładoń, tel. 500-240-236, Pn – Pt w godz. 8.00-15.00,
7. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia) oraz Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia znajdują się w Dziale I niniejszej SWZ. Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „przeglądaj postępowania/konkursy”).
8. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
9. Sposób i forma sporządzenia dokumentów muszą być zgodne z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452), przepisami wydanymi na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), a także Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (DZ. U. 2020 r. poz. 2415).
10. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
11. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: Lukasz_Zaniuk@sggw.edu.pl i konrad_budynek@sggw.edu.pl (nie dotyczy składania ofert).
Po zmianie:
1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
2. Komunikacja ustna dopuszczalna jest wyłącznie w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, w szczególności nie dotyczą ogłoszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia, ofert, o ile jej treść jest udokumentowana.
3. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej.
4. Komunikacja elektroniczna za pomocą poczty elektronicznej nie dotyczy składania ofert oraz dokumentów składanych wraz z ofertą.
5. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
6. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami:
- w sprawach dotyczących procedur zamówienia publicznego: p. Konrad Budynek, tel. 784-510-638, e-mail: konrad_budynek@sggw.edu.pl
- w sprawach merytorycznych: p. Arkadiusz Wilkowski, tel. 22-756-31-01, Pn – Pt w godz. 8.00-15.00,
7. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia) oraz Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia znajdują się w Dziale I niniejszej SWZ. Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „przeglądaj postępowania/konkursy”).
8. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
9. Sposób i forma sporządzenia dokumentów muszą być zgodne z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452), przepisami wydanymi na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), a także Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (DZ. U. 2020 r. poz. 2415).
10. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
11. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: Lukasz_Zaniuk@sggw.edu.pl i konrad_budynek@sggw.edu.pl (nie dotyczy składania ofert).
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiot zamówienia stanowi: Usługa mulczowania wgłębnego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Usługa mulczowania wgłębnego, prowadzona na głębokość 25 cm mierzonych od powierzchni terenu, polegająca na rozdrabnianiu resztek roślinnych oraz innych materiałów organicznych na niewielkie kawałki i wymieszaniu ich z glebą. Usługa ma na celu przywróceniu gruntu do stanu pierwotnego za pomocą likwidacji systemu korzeni pod powierzchnią ziem i dotyczy terenu po uprawie wierzby energetycznej o areale około 60 hektarów z lokalizacją (numery działek):
Biskupice -142103_5.0001.124/2; 142103_5.0001.124/2; 142103_4.0001.7/2
Grudów - 142103_5.0006.4/16; 142103_5.0006.4/15; 142103_5.0006.4/3
Pęcice/Komorów -142103_5.0006.4/3; 142104_2.0004.554, zgodnie z załącznikiem 3 do SWZ – Załącznik graficzny, mapa z miejscem i zakresem realizacji usługi objętej zamówieniem.
Usługę wykonać należy ciągnikiem rolniczym z mulczerem wgłębnym.
Zamawiający wskaże kolejność pól do wykonania usługi oraz dopuszcza realizację usługi jednocześnie w kilku miejscach.
Kod: 45111213-4 Pełna nazwa: Roboty w zakresie oczyszczania terenu
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zamówienia o maksymalnie 20% wielkości zamówienia.
2. Wizja lokalna
Zamawiający przewiduje obowiązek odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej.
Termin i zasady udziału w wizji lokalnej na miejscu u Zamawiającego:
Wizje lokalna należy zapowiedzieć drogą elektroniczną na adres: konrad_budynek@sggw.edu.pl.
Termin wizji należy zgłosić z 1-dniowym wyprzedzeniem (należy liczyć dni robocze od poniedziałku do piątku).
Wykonawca w treści wniosku/zgłoszenia uczestnictwa w wizji lokalnej umieszcza:
a) Nazwę zamówienia;
b) Numer sprawy.
Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt. 18 ustawy Pzp, oferta złożona bez odbycia wizji lokalnej lub bez sprawdzenia dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego, w przypadku gdy zamawiający tego wymagał w dokumentach zamówienia podlega odrzuceniu.
3. Podwykonawstwo: Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań
Po zmianie:
1. Przedmiot zamówienia stanowi: Usługa mulczowania wgłębnego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Usługa mulczowania terenu po plantacji wierzby energetycznej polegająca na rozdrabnianiu resztek roślinnych oraz innych materiałów organicznych na niewielkie kawałki i wymieszaniu ich z glebą. Usługa wykonana zostanie dwuetapowo, najpierw mulczowanie powierzchniowe pozostałości po plantacji a następnie wgłębnie na głębokość 25 cm mierzonych od powierzchni terenu. Usługa ma na celu przywrócenie gruntu do stanu pierwotnego, czyli uzyskania pulchnej gleby nadającej się do uprawy, dzięki likwidacji karp nadziemnych oraz systemu korzeni pod powierzchnią ziemi. Powierzchnia przedmiotu zamówienie wynosi około 60 hektarów z lokalizacją (numery działek) w:
• Biskupice -142103_5.0001.124/2; 142103_4.0001.4/2; 142103_4.0001.7/2,
• Grudów - 142103_5.0006.4/16; 142103_5.0006.4/15; 142103_5.0006.4/3,
• Brwinów - 142103_4.0002.14,
• Pęcice/Komorów -142104_2.0010.631/6; 142104_2.0004.554,
zgodnie z załącznikiem 3 do SWZ – Załącznik graficzny, mapa z miejscem i zakresem realizacji usługi objętej zamówieniem.
Usługę wykonać należy ciągnikiem rolniczym z mulczerem wgłębnym.
Zamawiający wskaże kolejność pól do wykonania usługi oraz dopuszcza realizację usługi jednocześnie w kilku miejscach.
Kod: 45111213-4 Pełna nazwa: Roboty w zakresie oczyszczania terenu
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zamówienia o maksymalnie 20% wielkości zamówienia.
2. Wizja lokalna
Zamawiający przewiduje obowiązek odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej.
Termin i zasady udziału w wizji lokalnej na miejscu u Zamawiającego:
Wizje lokalna należy zapowiedzieć drogą elektroniczną na adres: konrad_budynek@sggw.edu.pl.
Termin wizji należy zgłosić z 1-dniowym wyprzedzeniem (należy liczyć dni robocze od poniedziałku do piątku).
Wykonawca w treści wniosku/zgłoszenia uczestnictwa w wizji lokalnej umieszcza:
a) Nazwę zamówienia;
b) Numer sprawy.
Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt. 18 ustawy Pzp, oferta złożona bez odbycia wizji lokalnej lub bez sprawdzenia dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego, w przypadku gdy zamawiający tego wymagał w dokumentach zamówienia podlega odrzuceniu.
3. Podwykonawstwo: Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-04-17 08:00
Po zmianie:
2025-04-24 08:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-04-17 08:30
Po zmianie:
2025-04-24 08:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-05-16
Po zmianie:
2025-05-23