BZP: Dostawa wraz z montażem mebli, krzeseł i foteli
17.04.2025
2025/BZP 00195500/01
Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa wraz z montażem mebli, krzeseł i foteli
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190064136
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Inżyniera Jana Śmidowicza, 69
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-127
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@amw.gdynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.gdynia.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wraz z montażem mebli, krzeseł i foteli
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-75d3a75e-21d4-4deb-bd1c-d6ba8968a850
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00195500
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00088585/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.20 Dostawa wraz z montażem mebli, krzeseł i foteli.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe określenie wymagań technicznych i organizacyjnych dotyczących korespondencji elektronicznej zawarto w rozdziale 8 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: AMW-KANC.SZP.2712.20.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szafa ubraniowa słupek pojedynczy 45x55x193cm - 22
Łóżko z zagłówkiem i materacem 90 x 200 Lewy - 6
Łóżko z zagłówkiem i materacem 90 x 200 Prawy - 6
Krzesło Wysokość – 86 cm; wysokość siedziska – 47 cm; szerokość 57 cm, głębokość 56 cm. - 20
Stół rozkładany okrągły fi 102 cm, po rozłożeniu 102 x 142, wysokość 76 cm blat 25mm - 10
Kanapa rozkładana z pojemnikiem szara 220x94 cm, powierzchnia spania 139x196 cm - 10
Stolik nocny, z płyty wiórowej laminowanej wysokość 42 cm, szerokość 40 cm, głębokość 40 cm - 10
Wieszak z szafką na buty dąb sonoma, szuflada, i dwie półki na buty, prowadnice kulkowe, uchwyty i wieszaki metalowe - Głębokość 35 cm, Szerokość 50 cm, Wysokość 180 cm - 6
4.2.6.) Główny kod CPV: 39151000-5 - Meble różne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39112000-0 - Krzesła
39113100-8 - Fotele
39141300-5 - Szafy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
5. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania, poprzez złożenie jednostronnego oświadczenia w formie pisemnej, z uprawnienia polegającego na zwiększeniu ilości Mebli zamawianych w ramach Umowy, do maksymalnie 50% wynagrodzenia Wykonawcy określonego w ust. 1, obowiązującego w dniu złożenia oświadczenia o skorzystaniu z te-go uprawnienia („Opcja”). Uprawnienie, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, może być wykonywane wielokrotnie, aż do osiągnięcia wysokości 50% wynagrodzenia Wykonawcy z dnia złożenia pierwszego oświadczenia. Z uprawnienia tego Zamawiający może skorzystać w przypadku zaistnienia po jego stronie potrzeby na zamówienie dodatkowych produktów wchodzących w skład Przedmiotu Umowy, w ilości nieprzewidzianej w pierwotnej treści zamówienia. Skorzystanie z Opcji powoduje wyłącznie zmianę w za-kresie wskazanym w zd. 1 niniejszego ustępu oraz zwiększenie maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w ust. 1. W przypadku skorzystania z Opcji, postanowienia Umowy stosuje się bezpośrednio do zwiększonego zakresu zamówienia, a kwota, o której mowa w ust. 1, ulega odpowiedniemu zwiększeniu.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zestaw przedpokojowy z panelami, składający się z szafki na buty z siedziskiem, dwoma półkami i schowkiem, oparcia z paneli tapicerowanych oraz wieszaka z półką 80x36x185 cm - 5;
2. Szafa ubraniowa z lustrem i lamelami Płyta laminowana gr. 16mm z obrzeżem ABS, kolor dąb artisan, uchwyty metalowe czarne, 2 drzwi uchylne, 2 szuflady, wyposażona w drążek oraz 5 półek 51x105x200cm - 5;
3. Stolik kawowy S fi60 Blat laminowany w kolorze dąb, okrągły z półką, postawa metalowa czarna, wysokosć 45cm blat 25mm - 10;
4. Fotel szary welur stelaż jasny dąb z litego drewna - 10
5. Krzesła, tapicerowane. Wysokość – 86 cm; wysokość siedziska – 47 cm; szerokość 57 cm, głębokość 56 cm. - 25
6. Stół do jadalni 80 x 140 cm blat 36mm - 5;
7. Kanapa rozkładana z pojemnikiem szara 220x94cm, powierzchnia spania 139x196cm - 5
8. Szafka RTV 120cm typu, 120x54x40 cm - 5;
9. Lustro wiszące 65x150 cm - 5;
10. Tapczan jednoosobowy z pojemnikiem, i zagłówkiem, tkanina welur szary, materac piankowy średnio- twardy gr.10cm powierzchnia spania 90x195cm wym.: 198x93x55cm - 20;
11. Szafka nocna Szerokość 45,6 Wysokość 40 Głębokość 38,8 - 15
12. Szafa na wymiar dąb artisan, wyposażona w drążek i dwie półki, okucia cichy domyk, uchwyty metalowe czarne. Wym.:
60x105x203,5 cm. Wykonawca dokona ostatecznego pomiaru w/w szafy do zabudowy - 10
13. Półsłupek łązienkowy83x30x35cm - 5.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39151000-5 - Meble różne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39141300-5 - Szafy
39136000-4 - Wieszaki na odzież
39113100-8 - Fotele
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania, poprzez złożenie jednostronnego oświadczenia w formie pisemnej, z uprawnienia polegającego na zwiększeniu ilości Mebli zamawianych w ramach Umowy, do maksymalnie 50% wynagrodzenia Wykonawcy określonego w ust. 1, obowiązującego w dniu złożenia oświadczenia o skorzystaniu z te-go uprawnienia („Opcja”). Uprawnienie, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, może być wykonywane wielokrotnie, aż do osiągnięcia wysokości 50% wynagrodzenia Wykonawcy z dnia złożenia pierwszego oświadczenia. Z uprawnienia tegoZamawiający może skorzystać w przypadku zaistnienia po jego stronie potrzeby na zamówienie dodatkowych produktów wchodzących w skład Przedmiotu Umowy, w ilości nieprzewidzianej w pierwotnej treści zamówienia. Skorzystanie z Opcji powoduje wyłącznie zmianę w za-kresie wskazanym w zd. 1 niniejszego ustępu oraz zwiększenie maksymalnego
wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w ust. 1. W przypadku skorzystania z Opcji, postanowienia Umowy stosuje się bezpośrednio do zwiększonego zakresu zamówienia, a kwota, o której mowa w ust. 1, ulega odpowiedniemu zwiększeniu
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
4) zdolności technicznej lub zawodowejOpis spełnienia warunku:
Wykonawca musi posiadać doświadczenie w wykonaniu dostaw (załącznik nr 10 - dotyczy części I i II), w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz, którego dostawy i zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy
Za spełnienie warunku Zamawiający uzna:
Część I-minimum dwie dostawy mebli, krzeseł i foteli na kwotę nie mniejszą niż 30 000,00 zł brutto każda, wraz z dowodami, czy te dostawy zostały wykonane należycie.
Część II-minimum dwie dostawy mebli, krzeseł i foteli na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 zł brutto każda, wraz z dowodami, czy te dostawy zostały wykonane należycie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
dotyczy I i II części postępowania:a) atest higieniczny E-1 na płytę wiórową oraz obrzeża
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
dotyczy I i II części postępowania:a) atest higieniczny E-1 na płytę wiórową oraz obrzeża