BZP: Dostawa maszyn i wyposażenia do Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) oraz Punktu przygotowania do ponownego użycia do Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o. o.
17.04.2025
2025/BZP 00196544/01
Zakład Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o.o.
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa maszyn i wyposażenia do Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) oraz Punktu przygotowania
do ponownego użycia do Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o. o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220719005
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowy Dwór 35
1.5.2.) Miejscowość: Chojnice
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-620
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 52 39 87 846, 52 33 55 062
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zzonowydwor.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zzonowydwor.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka Odpadami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa maszyn i wyposażenia do Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) oraz Punktu przygotowania
do ponownego użycia do Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o. o.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-447191ab-ff3f-4a24-9690-67c35ca5edae
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00196544
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Przedmiot Zamówienia jest objęty dofinansowaniem ze środków Unii Europejskiej w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027, Priorytetu 2. Fundusze europejskie dla zielonego Pomorza, Działanie 2.13 Gospodarka o obiegu zamkniętym współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/zzonowydwor/proceedings3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zzonowydwor/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między zamawiającym i wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy Zakupowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zzonowydwor/proceedings (dalej jako Platforma) w zakładce dedykowanej postępowaniu.
2. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) określa niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC, dowolny system operacyjny wersji umożliwiającej zainstalowanie dowolnej przeglądarki internetowej z włączoną obsługą języka JavaScript, akceptującej pliki typu „cookies”,
3) wyświetlacz ekranowy umożliwiający pracę w rozdzielczości nie niższej niż 1024x768 pikseli,
4) zainstalowane oprogramowanie do odczytu plików w formacie .pdf
5) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
3. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
4. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy do konkretnego Wykonawcy.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest: Zakład Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o. o. z siedzibą w Nowym Dworze 35, 89-620 Chojnice.
2. W sprawach związanych z ochroną Państwa danych osobowych proszę kontaktować
się z Inspektorem Ochrony Danych za pomocą adresu e-mail: ochronadanych@zzonowydwor.pl. lub pisemnie na adres: Zakład Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o.o., Nowy Dwór 35, 89-620 Chojnice.
3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na zamawiającym– w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych (dalej uPzp - Dz.U. z 2023r., poz. 1605 ze zm.) oraz aktów wykonawczych do uPzp.
4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 uPzp.
5. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 uPzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach uPzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z uPzp.
7. Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz nie będą podlegały profilowaniu, stosowanie do art. 22 RODO.
8. Do Państwa danych osobowych mogą mieć dostęp, wyłącznie na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania, podmioty zewnętrzne realizujące usługi na rzecz Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o.o., w szczególności Open Nexus Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Bolesława Krzywoustego 3.
9. W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych jesteście Państwo uprawnieni do:
1) dostępu do swoich danych osobowych – na podstawie art. 15 RODO,
2) sprostowania lub uzupełnienia swoich danych osobowych – na podstawie art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
3) żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych
z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO.
10. Nie przysługuje Państwu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/ZZO/6/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa maszyn i wyposażenia do Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) oraz Punktu przygotowania do ponownego użycia do Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o. o., która została podzielona na cztery części.
Część I: Dostawa elektrycznej ładowarki teleskopowej wraz z osprzętem – 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Załączniku nr 9 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia
4.2.6.) Główny kod CPV: 34144900-7 - Pojazdy elektryczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
42418900-8 - Maszyny do załadunku lub przeładunku
34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
42676000-5 - Części narzędzi ręcznych
31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne
39141100-3 - Regały
44611500-1 - Zbiorniki na wodę
44613400-4 - Pojemniki do przechowywania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy przedmiotu umowy
4.3.6.) Waga: 25
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji przedmiotu umowy
4.3.6.) Waga: 15
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa maszyn i wyposażenia do Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) oraz Punktu przygotowania do ponownego użycia do Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o. o., która została podzielona na cztery części.
Część II: Dostawa elektrycznego wózka widłowego – 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Załączniku nr 9 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia
4.2.6.) Główny kod CPV: 34144900-7 - Pojazdy elektryczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
42418900-8 - Maszyny do załadunku lub przeładunku
34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
42676000-5 - Części narzędzi ręcznych
31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne
39151200-7 - Stoły robocze
39141100-3 - Regały
44611500-1 - Zbiorniki na wodę
44613400-4 - Pojemniki do przechowywania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy przedmiotu umowy
4.3.6.) Waga: 25
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji przedmiotu umowy
4.3.6.) Waga: 15
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa maszyn i wyposażenia do Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) oraz Punktu przygotowania do ponownego użycia do Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o. o., która została podzielona na cztery części.
Część III: Dostawa wyposażenia do PSZOK – 1 komplet
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Załączniku nr 9 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia
4.2.6.) Główny kod CPV: 34144900-7 - Pojazdy elektryczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
42418900-8 - Maszyny do załadunku lub przeładunku
34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
42676000-5 - Części narzędzi ręcznych
31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne
39151200-7 - Stoły robocze
39141100-3 - Regały
44611500-1 - Zbiorniki na wodę
44613400-4 - Pojemniki do przechowywania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 110 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy przedmiotu umowy
4.3.6.) Waga: 25
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji przedmiotu umowy
4.3.6.) Waga: 15
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa maszyn i wyposażenia do Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) oraz Punktu przygotowania do ponownego użycia do Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o. o., która została podzielona na cztery części.
Część IV: Dostawa wyposażenia do Punktu przygotowania do ponownego użycia
– 1 komplet.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Załączniku nr 9 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia
4.2.6.) Główny kod CPV: 34144900-7 - Pojazdy elektryczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
42418900-8 - Maszyny do załadunku lub przeładunku
34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
42676000-5 - Części narzędzi ręcznych
31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne
39151200-7 - Stoły robocze
39141100-3 - Regały
44611500-1 - Zbiorniki na wodę
44613400-4 - Pojemniki do przechowywania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy przedmiotu umowy
4.3.6.) Waga: 25
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji przedmiotu umowy
4.3.6.) Waga: 15
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie;
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
- Dla Części I Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia w/w warunek, jeżeli w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert lub jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał dostawę co najmniej jednej elektrycznej ładowarki teleskopowej o wartości co najmniej 300 000,00 brutto potwierdzoną dowodami określającymi czy ta dostawa została wykonana należycie,
- Dla Części II Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia w/w warunek, jeżeli w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert lub jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał dostawę co najmniej jednego elektrycznego wózka widłowego o wartości co najmniej 100 000,00 brutto potwierdzoną dowodami określającymi czy ta dostawa została wykonana należycie,
- Dla Części III - Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia w/w warunek, jeżeli w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert lub jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał dostawę co najmniej dwóch kontenerów hakowych z normą DIN 30722 lub kontenerów KP-7, potwierdzoną dowodami określającymi czy ta dostawa została wykonana należycie,
- Dla Części IV - Zamawiający nie określa warunków udziału w niniejszym postępowaniu.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe środki dowodowe żądane w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia (składane przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, na wezwanie zamawiającego, o którym mowa w art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania) – Zamawiający żąda:
1) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. 2024 r. poz. 1616), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną̨ ofertę̨, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej wg wzoru Załącznika nr 4 (w zakresie Części, na które Wykonawca składa ofertę).
2) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu w zakresie przesłanek i okoliczności wskazanych w art. 5k ust. 1 Rozporządzenia (UE) 833/2014 zmienionego Rozporządzeniem (UE ) 2022/576 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (w zakresie wskazanym w Załączniku nr 7 do SWZ),
3) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu wstępnym, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 8 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe żądane w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (składane przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, na wezwanie zamawiającego, o którym mowa w art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, w terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania) – Zamawiający żąda:
1) wykazu dostaw, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat (od dnia, w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (w zakresie Części, na które Wykonawca składa ofertę), przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (od dnia, w którym upływa termin składania ofert) - wzór wykazu stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz, o którym mowa powyżej, dotyczy dostaw, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń́ powtarzających się̨ lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie przewiduje składania przedmiotowych środków dowodowych.5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Składanie oferty:1) Wykonawca składa ofertę poprzez złożenie za pośrednictwem Platformy:
a) wypełnionego i podpisanego Formularza Oferty (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ),
b) wypełnionego i podpisanego oświadczenia (art. 125 ust 1 ustawy Pzp), wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ,
c) (o ile dotyczy) wypełnionego i podpisanego oświadczenia (art. 125 ust 5 ustawy Pzp), wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ,
d) dokumentu potwierdzającego umocowanie osoby działającej w imieniu Wykonawcy lub w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do jego/ich reprezentowania (o ile Zamawiający nie jest w stanie ich pozyskać z bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, a Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do nich) lub pełnomocnictwa do reprezentowania odpowiednio Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeżeli w jego/ich imieniu działa osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów rejestrowych (KRS, CEDiG lub innego właściwego rejestru).
*Pełnomocnictwo pod rygorem nieważności przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym bądź podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Jeżeli dokument sporządzony został jako dokument w postaci papierowej i opatrzony własnoręcznym podpisem, Wykonawca składa cyfrowe odwzorowanie dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej dokonuje mocodawca lub notariusz (§7 Rozporządzenia w sprawie środków komunikacji elektronicznej),
e) dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium (obligatoryjnie w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz),
f) (o ile dotyczy) zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby do oddania
mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie:1) dla Cz. I 6 000 zł (słownie złotych: sześć tysięcy złotych zero groszy).
2) dla Cz. II 2 000 zł (słownie złotych: dwa tysiące złotych zero groszy).
3) dla Cz. III 2 000 zł (słownie złotych: dwa tysiące złotych zero groszy).
4) dla Cz. IV 1 000 zł (słownie złotych: jeden tysiąc złotych zero groszy).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Zgodnie z art. 97 ust. 7 pkt 1-4 ustawy Pzp wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu
2) gwarancjach bankowych
3) gwarancjach ubezpieczeniowych
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2024 r. poz. 419).
Szczegółowe informacje dotyczące wniesienia wadium wskazane są w Rozdziale XIV SWZ
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale V pkt 12 ppkt 4) SWZ, Wykonawcy tacy muszą spełniać łącznie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie (z art. 125 ust 1 ustawy Pzp) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Potwierdza ono brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim każdy z Wykonawców wykazuje ich spełnienie.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia:
1) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. 2024 r. poz. 1616), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną̨ ofertę̨, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej wg wzoru Załącznika nr 4 (w zakresie Części, na które Wykonawca składa ofertę).
2) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu w zakresie przesłanek i okoliczności wskazanych w art. 5k ust. 1 Rozporządzenia (UE) 833/2014 zmienionego Rozporządzeniem (UE ) 2022/576 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (w zakresie wskazanym w Załączniku nr 7 do SWZ),
3) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu wstępnym, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 8 do SWZ,
W przypadku gdy podmiotowe środki dowodowe, inne dokumenty, lub dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania odpowiednio Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, zostały wystawione przez upoważnione podmioty inne niż Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby, jako dokument elektroniczny, przekazuje się ten dokument (§ 6 ust. 1 Rozporządzenia w sprawie środków komunikacji elektronicznej) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Zgodnie z § 6 ust. 3 Rozporządzenia w sprawie środków komunikacji elektronicznej poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, o którym mowa w pkt 7 dokonuje w przypadku:
1) podmiotowych środków dowodowych oraz dokumentów potwierdzających umocowanie do reprezentowania - odpowiednio Wykonawca, Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby, w zakresie podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów potwierdzających umocowanie do reprezentowania, które każdego z nich dotyczą
2) innych dokumentów - odpowiednio Wykonawca lub Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
Zgodnie z § 7 ust. 3 Rozporządzenia w sprawie środków komunikacji elektronicznej poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, o którym mowa w pkt 12 powyżej, dokonuje w przypadku:
1) podmiotowych środków dowodowych - odpowiednio Wykonawca, Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby, w zakresie podmiotowych środków dowodowych, które każdego z nich dotyczą,
2) pełnomocnictwa – mocodawca.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy na zasadach określonych w ustawie PZP.1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści Umowy wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień Umowy w przypadku wystąpienia okoliczności wskazanych w art. 455 ust. 1 pkt 2 – 4 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
3. Zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień Umowy w następujących przypadkach:
1) wystąpienie zdarzenia nieprzewidywalnego, losowego, pozostającego poza kontrolą Stron, które nastąpiło po podpisaniu Umowy, a powodującego niemożliwość wywiązania się z Umowy w jej obecnym brzmieniu, w szczególności z uwagi na wystąpienie siły wyższej, rozumianej jako nadzwyczajne przypadki lub zdarzenia, które są poza kontrolą i są niezawinione przez żadną ze Stron, których nie można przewidzieć ani uniknąć, a które zaistnieją po podpisaniu Umowy i staną się przeszkodą w realizacji zobowiązań umownych, w szczególności takich jak powódź, pożar i inne klęski żywiołowe,
2) zmiana istotnych przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego powodujących konieczność dostosowania Przedmiotu Umowy do zmiany przepisów, które nastąpiły w trakcie realizacji Umowy,
3) wydłużenie terminu realizacji Przedmiotu Umowy przez Zamawiającego z przyczyn organizacyjnych leżących po jego stronie,
4) możliwość zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych czy technologicznych niż wskazane w ofercie Wykonawcy, gdyby mogło to przynieść oszczędności Zamawiającemu lub byłoby bardziej korzystne dla Zamawiającego z punktu widzenia jakości, a jednocześnie nie wpływałoby na parametry będące podstawą oceny w ramach kryteriów oceny ofert w Postępowaniu w taki sposób, że zmiana tych parametrów wpłynęłaby na obniżenie oceny oferty Wykonawcy,
5) zmiana podmiotu o którym mowa w art. 118 ust. 1 Pzp na inny pod warunkiem udowodnienia Zamawiającemu, że nowy podmiot spełnia warunki określone w Postępowaniu, zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ dla Postępowania,
6) jeżeli nastąpiło ogłoszenie upadłości lub otwarcie postępowania restrukturyzacyjnego Wykonawcy, wówczas wszystkie zobowiązania i wierzytelności Wykonawcy wobec Zamawiającego określone w Umowie, a także wobec podwykonawców, przejmie podmiot trzeci, wskazany przez Wykonawcę, o ile podmiot ten spełnia warunki udziału w Postępowaniu.
4. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może, ale nie musi wyrazić zgody.
W przypadku wystąpienia okoliczności skutkujących koniecznością zmiany Umowy z przyczyn, o których mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o tym Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie zmiany Umowy. Wniosek ten musi być uzasadniony, a okoliczności powodujące zmianę Umowy udokumentowane.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-30 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz ze wszystkimi wymaganymi oświadczeniami i dokumentami, należy złożyć za pośrednictwem Platformy Zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/zzonowydwor/proceedings
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-30 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-05-29
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Kryteria oceny ofert :a. Cena oferty – 60 % - 60 pkt
b. Termin dostawy przedmiotu umowy – 25% - 25 pkt
c. Okres gwarancji przedmiotu umowy – 15% - 15 pkt
2. Maksymalnie oferta może otrzymać 100 pkt. Liczba punktów będzie obliczana wg poniższego wzoru:
2.1. Wzór obliczania punktacji za cenę oferty brutto:
Co – Cena oferty:
najniższa oferowana cena oferty brutto
spośród zakwalifikowanych ofert
Co = ------------------------------------------------ x 60
cena badanej oferty brutto
2.2. Wzór obliczania punktacji Termin dostawy przedmiotu umowy określonego w rozdziale III:
Td – Termin dostawy (w dniach):
najkrótszy oferowany termin dostawy
spośród zakwalifikowanych ofert
Td = ------------------------------------------------ x 25
termin dostawy w badanej ofercie
Przy czym maksymalny termin dostawy wynosi:
- dla Cz. I i II 150 dni
- dla Cz. III 110 dni
- dla Cz. IV 90 dni
2.3. Wzór obliczania punktacji Okres gwarancji przedmiotu umowy określonego w rozdziale III:
Og– Okres gwarancji (w pełnych miesiącach):
okres gwarancji w badanej ofercie
Og = ---------------------------------------------------- x 15
najdłuższy oferowany okres gwarancji
spośród zakwalifikowanych ofert
Przy czym minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące.
UWAGA:
Wykonawcy będą zobowiązani wskazać oferowany termin dostawy w formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
W przypadku wskazania przez Wykonawcę terminu dostawy dłuższego niż:
- dla Cz. I i II 150 dni
- dla Cz. III 110 dni
- dla Cz. IV 90 dni
Zamawiający odrzuci jego ofertę, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, jako ofertę której treść nie odpowiada warunkom zamówienia.
Jeśli Wykonawca nie wskaże w formularzu oferty terminu dostawy, Zamawiający przyjmie, że jego intencją było zaoferowanie najdłuższego możliwego terminu dla danej części zamówienia.
Wykonawcy będą zobowiązani wskazać oferowany okres gwarancji w formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
W przypadku wskazania przez Wykonawcę okresu gwarancji krótszego niż 24 miesiące, Zamawiający odrzuci jego ofertę, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, jako ofertę której treść nie odpowiada warunkom zamówienia.
Jeśli Wykonawca nie wskaże w formularzu oferty okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie, że jego intencją było zaoferowanie najkrótszego możliwego terminu dla danej części zamówienia. tj. 24 m-cy.
Przedmiot Zamówienia jest objęty dofinansowaniem ze środków Unii Europejskiej w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027, Priorytetu 2. Fundusze europejskie dla zielonego Pomorza, Działanie 2.13 Gospodarka o obiegu zamkniętym współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Tytuł projektu „Doposażenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) oraz punktu przygotowania
do ponownego użycia na terenie ZZO Nowy Dwór” nr Projektu FEPM.02.13-IZ.00-0023/24, Umowa o dofinansowanie podpisana w dniu 10.04.2025 r. nr FEPM.02.13-IZ.00-0023/24-00 (dalej jako „Projekt”).