BZP: Usługi przeglądów, konserwacji pogotowia technicznego oraz napraw awaryjnych i eksploatacyjnych w zakresie urządzeń klimatyzacyjnych w rejonie działania 32 WOG Zamość – w zakresie 5 (pięciu) części.
18.04.2025
2025/BZP 00197650/01
32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi przeglądów, konserwacji pogotowia technicznego oraz napraw awaryjnych i eksploatacyjnych w zakresie urządzeń klimatyzacyjnych w rejonie działania 32 WOG Zamość – w zakresie 5 (pięciu) części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061402337
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 2F
1.5.2.) Miejscowość: Zamość
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 261181536
1.5.8.) Numer faksu: 261181607
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 32wog.zampub@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.32wog.wp.mil.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Wojskowa Jednostka Budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi przeglądów, konserwacji pogotowia technicznego oraz napraw awaryjnych i eksploatacyjnych w zakresie urządzeń klimatyzacyjnych w rejonie działania 32 WOG Zamość – w zakresie 5 (pięciu) części.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-515ac2db-159f-4cd6-a2d4-7707b95b2593
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00197650
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00108858/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Usługa przeglądów klimatyzatorów
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/32wog3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/32wog
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu przez Wykonawcę oferty jest platforma zakupowa https://platformazakupowa.pl/pn/32wog
Komunikacja w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy - platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość” znajdującego się na stronie danego postępowania. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku „ Wyślij wiadomość” po którym pojawi się komunikat, iż wiadomość została wysłana do Zamawiającego. (sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami – nie dotyczy składania ofert i wniosków, gdyż wiadomości nie są szyfrowane). Zamawiający będzie przekazywał informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 ROZPORZĄDZENIA PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 30.12.2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem platformazakupowa.pl, tj.: a)stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c)zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0., d) włączona obsługa JavaScript, e)zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików pdf, f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności , gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie Internetowej Platformy zakupowej platformazakupowa.pl Open Nexus Sp. z o.o. (https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin ). Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych I w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), dalej “RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu, ul. Wojska Polskiego 2F, 22 – 400 Zamość;
2) Inspektor ochrony danych osobowych w 32 Wojskowym Oddziale Gospodarczym w Zamościu kontakt e-mail: 32wog.iodo@ron.mil.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą: usługi przeglądów, konserwacji pogotowia technicznego oraz wykonywania napraw awaryjnych i eksploatacyjnych w zakresie urządzeń klimatyzacyjnych w rejonie działania 32 WOG Zamość – w zakresie 5 (pięciu) części. Nr sprawy ZP/TP/19/2025.
prowadzonym w trybie art. 275 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024r., poz. 1320 t. j.)
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024r. poz. 1320 t. j.), dalej „ustawa Pzp”;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/TP/19/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi przeglądów, konserwacji pogotowia technicznego oraz wykonywania napraw awaryjnych i eksploatacyjnych w zakresie urządzeń klimatyzacyjnych w rejonie działania 32 WOG Zamość – w zakresie 5 (pięciu) części:
Część nr 1 – usługi przeglądów, konserwacji pogotowia technicznego oraz wykonywania napraw awaryjnych i eksploatacyjnych w zakresie urządzeń klimatyzacyjnych zainstalowanych w Grupie zabezpieczenia Lublin ;
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA w zakresie części nr 1 zawiera rozdział III SWZ.
Wykaz urządzeń klimatyzacyjnych w rejonie działania 32 WOG Zamość;
Część nr 1 – urządzenia zainstalowane w Grupie zabezpieczenia Lublin wg wykazu urządzeń – zawiera załącznik nr 1 do OPZ.
UWAGA! Zamawiający zamieścił powyższy załącznik tj.: Wykaz urządzeń klimatyzacyjnych w rejonie działania 32 WOG Zamość w zakresie części nr 1, 2, 3, 4, 5 w formacie excel (który zawiera 5 zakładek: GZ Lublin, GZ Zamość, GZ Chełm, GZ Hrubieszów, GZ Jawidz) w/w załącznik został zamieszczony na platformie zakupowej w zakładce „Załączniki do postępowania” jako załącznik nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia.
Wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023r. poz.1465 tekst jednolity z późniejszymi zmianami) - stosownie do postanowień art. 95, art. 96, art. 438 Pzp.
1) Zamawiający wskazuje następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, o których mowa w art. 95 ust 1 ustawy Pzp dla części nr 1, 2, 3, 4,5
Czynności związane z konserwacją, przeglądami oraz naprawami awaryjnymi i eksploatacyjnymi urządzeń klimatyzacyjnych.
Sposób dokumentowania zatrudnienia oraz kontroli spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz postanowienia dotyczące sankcji z tytułu niespełnienia wymagań określonych w art. 95 ust 1, art. 438 ustawy Pzp
Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia w/w osób na podstawie umowy o pracę oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: w zakresie część nr 1, 2, 3, 4, 5:
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
waga 60 % – Cena - stawka konserwacji i pogotowia technicznego
waga 30% – Cena 1 roboczogodziny dla napraw awaryjnych i eksploatacyjnych
waga 10 % - Czas reakcji T w ramach pogotowia technicznego na zgłoszenie usterki,
awarii
Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
waga 60 % – Cena - stawka konserwacji i pogotowia technicznego
liczone według wzoru:
Pc = Cmin x 100 x Wk
Co
Pc – wartość punktów rozpatrywanej oferty
Cmin – najniższa cena spośród złożonych ofert
Co – cena oferty ocenianej
Wk – waga kryterium – 60%
waga 30% – Cena 1 roboczogodziny dla napraw awaryjnych i eksploatacyjnych
Prg = RG min x 100 x Wk
RGo
Prg – wartość punktów rozpatrywanej oferty za cenę 1 roboczogodziny
RGmin – najniższa cena 1 roboczogodziny spośród złożonych ofert
RGo – cena 1 roboczogodziny oferty ocenianej
Wk – waga kryterium – 30%
waga 10 % - Czas reakcji T w ramach pogotowia technicznego na zgłoszenie usterki,
awarii
T = TMIN x 100 x Wk
TB
T – wartość punktów rozpatrywanej oferty za czas reakcji
TMIN – najkrótszy czas reakcji w ramach pogotowia technicznego zaproponowany wśród ofert niepodlegających odrzuceniu
TB – czas reakcji w ramach pogotowia technicznego badanej oferty
Wk – waga kryterium – 10%
2. UWAGA :
Przez czas reakcji Zamawiający rozumie okres od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego do momentu podjęcia pierwszych czynności diagnostycznych przez Wykonawcę.
Maksymalny czas reakcji w ramach pogotowia technicznego nie może wynosić więcej niż 24 godziny;
W przypadku niewskazania w ofercie czasu reakcji w ogóle , bądź wpisania czasu reakcji powyżej 24 godzin - oferta zostanie odrzucona)
3. Sposób wyboru najkorzystniejszej oferty:
Najkorzystniejsza oferta = oferta z największą liczbą punktów LP
LP = Pc + Prg + T
gdzie: LP – wyliczona ilość punktów badanej oferty
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: cena 1 roboczogodziny dla napraw awaryjnych i eksploatacyjnych
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji w ramach pogotowia technicznego na zgłoszneie usterki, awarii
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi przeglądów, konserwacji pogotowia technicznego oraz wykonywania napraw awaryjnych i eksploatacyjnych w zakresie urządzeń klimatyzacyjnych w rejonie działania 32 WOG Zamość – w zakresie 5 (pięciu) części:
Część nr 2 – usługi przeglądów, konserwacji pogotowia technicznego oraz wykonywania napraw awaryjnych i eksploatacyjnych w zakresie urządzeń klimatyzacyjnych zainstalowanych w Grupie zabezpieczenia Zamość;
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA w zakresie części nr 2 zawiera rozdział III SWZ.
Wykaz urządzeń klimatyzacyjnych w rejonie działania 32 WOG Zamość;
Część nr 2 – urządzenia zainstalowane w Grupie zabezpieczenia Zamość wg wykazu urządzeń – zawiera załącznik nr 1 do OPZ.
UWAGA! Zamawiający zamieścił powyższy załącznik tj.: Wykaz urządzeń klimatyzacyjnych w rejonie działania 32 WOG Zamość w zakresie części nr 1, 2, 3, 4, 5 w formacie excel (który zawiera 5 zakładek: GZ Lublin, GZ Zamość, GZ Chełm, GZ Hrubieszów, GZ Jawidz) w/w załącznik został zamieszczony na platformie zakupowej w zakładce „Załączniki do postępowania” jako załącznik nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia.
Wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023r. poz.1465 tekst jednolity z późniejszymi zmianami) - stosownie do postanowień art. 95, art. 96, art. 438 Pzp.
1) Zamawiający wskazuje następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, o których mowa w art. 95 ust 1 ustawy Pzp dla części nr 1, 2, 3, 4,5
Czynności związane z konserwacją, przeglądami oraz naprawami awaryjnymi i eksploatacyjnymi urządzeń klimatyzacyjnych.
Sposób dokumentowania zatrudnienia oraz kontroli spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz postanowienia dotyczące sankcji z tytułu niespełnienia wymagań określonych w art. 95 ust 1, art. 438 ustawy Pzp
Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia w/w osób na podstawie umowy o pracę oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: w zakresie część nr 1, 2, 3, 4, 5:
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
waga 60 % – Cena - stawka konserwacji i pogotowia technicznego
waga 30% – Cena 1 roboczogodziny dla napraw awaryjnych i eksploatacyjnych
waga 10 % - Czas reakcji T w ramach pogotowia technicznego na zgłoszenie usterki,
awarii
Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
waga 60 % – Cena - stawka konserwacji i pogotowia technicznego
liczone według wzoru:
Pc = Cmin x 100 x Wk
Co
Pc – wartość punktów rozpatrywanej oferty
Cmin – najniższa cena spośród złożonych ofert
Co – cena oferty ocenianej
Wk – waga kryterium – 60%
waga 30% – Cena 1 roboczogodziny dla napraw awaryjnych i eksploatacyjnych
Prg = RG min x 100 x Wk
RGo
Prg – wartość punktów rozpatrywanej oferty za cenę 1 roboczogodziny
RGmin – najniższa cena 1 roboczogodziny spośród złożonych ofert
RGo – cena 1 roboczogodziny oferty ocenianej
Wk – waga kryterium – 30%
waga 10 % - Czas reakcji T w ramach pogotowia technicznego na zgłoszenie usterki,
awarii
T = TMIN x 100 x Wk
TB
T – wartość punktów rozpatrywanej oferty za czas reakcji
TMIN – najkrótszy czas reakcji w ramach pogotowia technicznego zaproponowany wśród ofert niepodlegających odrzuceniu
TB – czas reakcji w ramach pogotowia technicznego badanej oferty
Wk – waga kryterium – 10%
2. UWAGA :
Przez czas reakcji Zamawiający rozumie okres od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego do momentu podjęcia pierwszych czynności diagnostycznych przez Wykonawcę.
Maksymalny czas reakcji w ramach pogotowia technicznego nie może wynosić więcej niż 24 godziny;
W przypadku niewskazania w ofercie czasu reakcji w ogóle , bądź wpisania czasu reakcji powyżej 24 godzin - oferta zostanie odrzucona)
3. Sposób wyboru najkorzystniejszej oferty:
Najkorzystniejsza oferta = oferta z największą liczbą punktów LP
LP = Pc + Prg + T
gdzie: LP – wyliczona ilość punktów badanej oferty
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 1 roboczogodziny dla napraw awaryjnych i eksploatacyjnych
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji T w ramach pogotowia technicznego na zgłoszenie usterki, awarii
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi przeglądów, konserwacji pogotowia technicznego oraz wykonywania napraw awaryjnych i eksploatacyjnych w zakresie urządzeń klimatyzacyjnych w rejonie działania 32 WOG Zamość – w zakresie 5 (pięciu) części:
Część nr 3 – usługi przeglądów, konserwacji pogotowia technicznego oraz wykonywania napraw awaryjnych i eksploatacyjnych w zakresie urządzeń klimatyzacyjnych zainstalowanych w Grupie zabezpieczenia Chełm;
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA w zakresie części nr 3 zawiera rozdział III SWZ.
Wykaz urządzeń klimatyzacyjnych w rejonie działania 32 WOG Zamość;
Część nr 3 – urządzenia zainstalowane w Grupie zabezpieczenia Chełm wg wykazu urządzeń – zawiera załącznik nr 1 do OPZ.
UWAGA! Zamawiający zamieścił powyższy załącznik tj.: Wykaz urządzeń klimatyzacyjnych w rejonie działania 32 WOG Zamość w zakresie części nr 1, 2, 3, 4, 5 w formacie excel (który zawiera 5 zakładek: GZ Lublin, GZ Zamość, GZ Chełm, GZ Hrubieszów, GZ Jawidz) w/w załącznik został zamieszczony na platformie zakupowej w zakładce „Załączniki do postępowania” jako załącznik nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia.
Wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023r. poz.1465 tekst jednolity z późniejszymi zmianami) - stosownie do postanowień art. 95, art. 96, art. 438 Pzp.
1) Zamawiający wskazuje następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, o których mowa w art. 95 ust 1 ustawy Pzp dla części nr 1, 2, 3, 4,5
Czynności związane z konserwacją, przeglądami oraz naprawami awaryjnymi i eksploatacyjnymi urządzeń klimatyzacyjnych.
Sposób dokumentowania zatrudnienia oraz kontroli spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz postanowienia dotyczące sankcji z tytułu niespełnienia wymagań określonych w art. 95 ust 1, art. 438 ustawy Pzp
Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia w/w osób na podstawie umowy o pracę oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: w zakresie część nr 1, 2, 3, 4, 5:
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
waga 60 % – Cena - stawka konserwacji i pogotowia technicznego
waga 30% – Cena 1 roboczogodziny dla napraw awaryjnych i eksploatacyjnych
waga 10 % - Czas reakcji T w ramach pogotowia technicznego na zgłoszenie usterki,
awarii
Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
waga 60 % – Cena - stawka konserwacji i pogotowia technicznego
liczone według wzoru:
Pc = Cmin x 100 x Wk
Co
Pc – wartość punktów rozpatrywanej oferty
Cmin – najniższa cena spośród złożonych ofert
Co – cena oferty ocenianej
Wk – waga kryterium – 60%
waga 30% – Cena 1 roboczogodziny dla napraw awaryjnych i eksploatacyjnych
Prg = RG min x 100 x Wk
RGo
Prg – wartość punktów rozpatrywanej oferty za cenę 1 roboczogodziny
RGmin – najniższa cena 1 roboczogodziny spośród złożonych ofert
RGo – cena 1 roboczogodziny oferty ocenianej
Wk – waga kryterium – 30%
waga 10 % - Czas reakcji T w ramach pogotowia technicznego na zgłoszenie usterki,
awarii
T = TMIN x 100 x Wk
TB
T – wartość punktów rozpatrywanej oferty za czas reakcji
TMIN – najkrótszy czas reakcji w ramach pogotowia technicznego zaproponowany wśród ofert niepodlegających odrzuceniu
TB – czas reakcji w ramach pogotowia technicznego badanej oferty
Wk – waga kryterium – 10%
2. UWAGA :
Przez czas reakcji Zamawiający rozumie okres od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego do momentu podjęcia pierwszych czynności diagnostycznych przez Wykonawcę.
Maksymalny czas reakcji w ramach pogotowia technicznego nie może wynosić więcej niż 24 godziny;
W przypadku niewskazania w ofercie czasu reakcji w ogóle , bądź wpisania czasu reakcji powyżej 24 godzin - oferta zostanie odrzucona)
3. Sposób wyboru najkorzystniejszej oferty:
Najkorzystniejsza oferta = oferta z największą liczbą punktów LP
LP = Pc + Prg + T
gdzie: LP – wyliczona ilość punktów badanej oferty
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 1 roboczogodziny dla napraw awaryjnych i eksploatacyjnych
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji T w ramach pogotowia technicznego na zgłoszenie usterki, awarii
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi przeglądów, konserwacji pogotowia technicznego oraz wykonywania napraw awaryjnych i eksploatacyjnych w zakresie urządzeń klimatyzacyjnych w rejonie działania 32 WOG Zamość – w zakresie 5 (pięciu) części:
Część nr 4 – usługi przeglądów, konserwacji pogotowia technicznego oraz wykonywania napraw awaryjnych i eksploatacyjnych w zakresie urządzeń klimatyzacyjnych zainstalowanych w Grupie zabezpieczenia Hrubieszów;
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA w zakresie części nr 4 zawiera rozdział III SWZ.
Wykaz urządzeń klimatyzacyjnych w rejonie działania 32 WOG Zamość;
Część nr 4 – urządzenia zainstalowane w Grupie zabezpieczenia Hrubieszów wg wykazu urządzeń – zawiera załącznik nr 1 do OPZ.
UWAGA! Zamawiający zamieścił powyższy załącznik tj.: Wykaz urządzeń klimatyzacyjnych w rejonie działania 32 WOG Zamość w zakresie części nr 1, 2, 3, 4, 5 w formacie excel (który zawiera 5 zakładek: GZ Lublin, GZ Zamość, GZ Chełm, GZ Hrubieszów, GZ Jawidz) w/w załącznik został zamieszczony na platformie zakupowej w zakładce „Załączniki do postępowania” jako załącznik nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia.
Wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023r. poz.1465 tekst jednolity z późniejszymi zmianami) - stosownie do postanowień art. 95, art. 96, art. 438 Pzp.
1) Zamawiający wskazuje następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, o których mowa w art. 95 ust 1 ustawy Pzp dla części nr 1, 2, 3, 4,5
Czynności związane z konserwacją, przeglądami oraz naprawami awaryjnymi i eksploatacyjnymi urządzeń klimatyzacyjnych.
Sposób dokumentowania zatrudnienia oraz kontroli spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz postanowienia dotyczące sankcji z tytułu niespełnienia wymagań określonych w art. 95 ust 1, art. 438 ustawy Pzp
Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia w/w osób na podstawie umowy o pracę oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: w zakresie część nr 1, 2, 3, 4, 5:
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
waga 60 % – Cena - stawka konserwacji i pogotowia technicznego
waga 30% – Cena 1 roboczogodziny dla napraw awaryjnych i eksploatacyjnych
waga 10 % - Czas reakcji T w ramach pogotowia technicznego na zgłoszenie usterki,
awarii
Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
waga 60 % – Cena - stawka konserwacji i pogotowia technicznego
liczone według wzoru:
Pc = Cmin x 100 x Wk
Co
Pc – wartość punktów rozpatrywanej oferty
Cmin – najniższa cena spośród złożonych ofert
Co – cena oferty ocenianej
Wk – waga kryterium – 60%
waga 30% – Cena 1 roboczogodziny dla napraw awaryjnych i eksploatacyjnych
Prg = RG min x 100 x Wk
RGo
Prg – wartość punktów rozpatrywanej oferty za cenę 1 roboczogodziny
RGmin – najniższa cena 1 roboczogodziny spośród złożonych ofert
RGo – cena 1 roboczogodziny oferty ocenianej
Wk – waga kryterium – 30%
waga 10 % - Czas reakcji T w ramach pogotowia technicznego na zgłoszenie usterki,
awarii
T = TMIN x 100 x Wk
TB
T – wartość punktów rozpatrywanej oferty za czas reakcji
TMIN – najkrótszy czas reakcji w ramach pogotowia technicznego zaproponowany wśród ofert niepodlegających odrzuceniu
TB – czas reakcji w ramach pogotowia technicznego badanej oferty
Wk – waga kryterium – 10%
2. UWAGA :
Przez czas reakcji Zamawiający rozumie okres od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego do momentu podjęcia pierwszych czynności diagnostycznych przez Wykonawcę.
Maksymalny czas reakcji w ramach pogotowia technicznego nie może wynosić więcej niż 24 godziny;
W przypadku niewskazania w ofercie czasu reakcji w ogóle , bądź wpisania czasu reakcji powyżej 24 godzin - oferta zostanie odrzucona)
3. Sposób wyboru najkorzystniejszej oferty:
Najkorzystniejsza oferta = oferta z największą liczbą punktów LP
LP = Pc + Prg + T
gdzie: LP – wyliczona ilość punktów badanej oferty
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 1 roboczogodziny dla napraw awaryjnych i eksploatacyjnych
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji T w ramach pogotowia technicznego na zgłoszenie usterki, awarii
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi przeglądów, konserwacji pogotowia technicznego oraz wykonywania napraw awaryjnych i eksploatacyjnych w zakresie urządzeń klimatyzacyjnych w rejonie działania 32 WOG Zamość – w zakresie 5 (pięciu) części:
Część nr 5 – usługi przeglądów, konserwacji pogotowia technicznego oraz wykonywania napraw awaryjnych i eksploatacyjnych w zakresie urządzeń klimatyzacyjnych zainstalowanych w Grupie zabezpieczenia Jawidz.
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA w zakresie części nr 5 zawiera rozdział III SWZ.
Wykaz urządzeń klimatyzacyjnych w rejonie działania 32 WOG Zamość;
Część nr 5 – urządzenia zainstalowane w Grupie zabezpieczenia Jawidz wg wykazu urządzeń – zawiera załącznik nr 1 do OPZ.
UWAGA! Zamawiający zamieścił powyższy załącznik tj.: Wykaz urządzeń klimatyzacyjnych w rejonie działania 32 WOG Zamość w zakresie części nr 1, 2, 3, 4, 5 w formacie excel (który zawiera 5 zakładek: GZ Lublin, GZ Zamość, GZ Chełm, GZ Hrubieszów, GZ Jawidz) w/w załącznik został zamieszczony na platformie zakupowej w zakładce „Załączniki do postępowania” jako załącznik nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia.
Wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023r. poz.1465 tekst jednolity z późniejszymi zmianami) - stosownie do postanowień art. 95, art. 96, art. 438 Pzp.
1) Zamawiający wskazuje następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, o których mowa w art. 95 ust 1 ustawy Pzp dla części nr 1, 2, 3, 4,5
Czynności związane z konserwacją, przeglądami oraz naprawami awaryjnymi i eksploatacyjnymi urządzeń klimatyzacyjnych.
Sposób dokumentowania zatrudnienia oraz kontroli spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz postanowienia dotyczące sankcji z tytułu niespełnienia wymagań określonych w art. 95 ust 1, art. 438 ustawy Pzp
Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia w/w osób na podstawie umowy o pracę oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: w zakresie część nr 1, 2, 3, 4, 5:
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
waga 60 % – Cena - stawka konserwacji i pogotowia technicznego
waga 30% – Cena 1 roboczogodziny dla napraw awaryjnych i eksploatacyjnych
waga 10 % - Czas reakcji T w ramach pogotowia technicznego na zgłoszenie usterki,
awarii
Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
waga 60 % – Cena - stawka konserwacji i pogotowia technicznego
liczone według wzoru:
Pc = Cmin x 100 x Wk
Co
Pc – wartość punktów rozpatrywanej oferty
Cmin – najniższa cena spośród złożonych ofert
Co – cena oferty ocenianej
Wk – waga kryterium – 60%
waga 30% – Cena 1 roboczogodziny dla napraw awaryjnych i eksploatacyjnych
Prg = RG min x 100 x Wk
RGo
Prg – wartość punktów rozpatrywanej oferty za cenę 1 roboczogodziny
RGmin – najniższa cena 1 roboczogodziny spośród złożonych ofert
RGo – cena 1 roboczogodziny oferty ocenianej
Wk – waga kryterium – 30%
waga 10 % - Czas reakcji T w ramach pogotowia technicznego na zgłoszenie usterki,
awarii
T = TMIN x 100 x Wk
TB
T – wartość punktów rozpatrywanej oferty za czas reakcji
TMIN – najkrótszy czas reakcji w ramach pogotowia technicznego zaproponowany wśród ofert niepodlegających odrzuceniu
TB – czas reakcji w ramach pogotowia technicznego badanej oferty
Wk – waga kryterium – 10%
2. UWAGA :
Przez czas reakcji Zamawiający rozumie okres od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego do momentu podjęcia pierwszych czynności diagnostycznych przez Wykonawcę.
Maksymalny czas reakcji w ramach pogotowia technicznego nie może wynosić więcej niż 24 godziny;
W przypadku niewskazania w ofercie czasu reakcji w ogóle , bądź wpisania czasu reakcji powyżej 24 godzin - oferta zostanie odrzucona)
3. Sposób wyboru najkorzystniejszej oferty:
Najkorzystniejsza oferta = oferta z największą liczbą punktów LP
LP = Pc + Prg + T
gdzie: LP – wyliczona ilość punktów badanej oferty
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 1 roboczogodziny dla napraw awaryjnych i eksploatacyjnych
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji T w ramach pogotowia technicznego na zgłoszenie usterki, awarii
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego dotyczące:- uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to odrębnych przepisów:
w zakresie części nr 1,2,3,4,5
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca prowadzący działalność polegającą na instalacji, konserwacji lub serwisowaniu urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych lub pomp ciepła i systemów ochrony przeciwpożarowej zawierających fluorowane gazy cieplarniane, wykaże że posiada aktualny certyfikat dla przedsiębiorców zgodnie z art. 29 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych wydany przez uprawnioną jednostkę certyfikującą.
- zdolności technicznej lub zawodowej:
w zakresie części nr 1,2,3,4,5
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił ww. warunek, jeżeli wykaże, że:
a) skieruje do realizacji zamówienia co najmniej jedną osobę posiadającą:
uprawnienia kwalifikacyjne do wykonywania prac w zakresie obsługi, konserwacji i napraw kontrolno-pomiarowych, montażowych w zakresie urządzeń, instalacji i sieci gazowych serii E i D wydane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 01 lipca 2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci;
uprawnienia kwalifikacyjne do wykonywania prac kontrolno-pomiarowych w zakresie urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych serii E i D do 1 kV wydane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 01 lipca 2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci
uprawnienia kwalifikacyjne do wykonywania prac w zakresie obsługi, konserwacji, napraw, kontrolno-pomiarowych, montażowych w zakresie urządzeń wytwarzających, przetwarzających, przesyłające i zużywające ciepło oraz inne urządzenia energetyczne serii E i D zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 01 lipca 2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci
aktualny certyfikat dla osoby fizycznej wykonującej czynności w zakresie instalacji, kontroli szczelności, konserwacji lub serwisowania urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych, pomp ciepła i systemów ochrony przeciwpożarowej zawierających substancje kontrolowane oraz odzysku substancji kontrolowanych z tych urządzeń lub systemów przeciwpożarowej oraz gaśnic zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz.U.2020.2065 t.j.) wydany przez uprawnioną jednostkę certyfikującą
UWAGA: Celem spełnienia warunków opisanych powyżej - Wykonawca złoży Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem skany przedmiotowych uprawnień i certyfikatów.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu dotyczących:
1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to odrębnych przepisów:
w zakresie części nr 1,2,3,4,5
AKTUALNY CERTYFIKAT DLA PRZEDSIĘBIORCÓW zgodnie z art. 29 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych wydany przez uprawnioną jednostkę certyfikującą.
2) zdolności technicznej lub zawodowej:
w zakresie części nr 1,2,3,4,5
a) WYKAZ OSÓB, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi wraz
z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, tj.: Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobę posiadającą:
uprawnienia kwalifikacyjne do wykonywania prac w zakresie obsługi, konserwacji i napraw kontrolno-pomiarowych, montażowych w zakresie urządzeń, instalacji i sieci gazowych serii E i D wydane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 01 lipca 2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci;
uprawnienia kwalifikacyjne do wykonywania prac kontrolno-pomiarowych w zakresie urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych serii E i D do 1 kV wydane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 01 lipca 2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci
uprawnienia kwalifikacyjne do wykonywania prac w zakresie obsługi, konserwacji, napraw, kontrolno-pomiarowych, montażowych w zakresie urządzeń wytwarzających, przetwarzających, przesyłające i zużywające ciepło oraz inne urządzenia energetyczne serii E i D zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 01 lipca 2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci
aktualny certyfikat dla osoby fizycznej wykonującej czynności w zakresie instalacji, kontroli szczelności, konserwacji lub serwisowania urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych, pomp ciepła i systemów ochrony przeciwpożarowej zawierających substancje kontrolowane oraz odzysku substancji kontrolowanych z tych urządzeń lub systemów przeciwpożarowej oraz gaśnic zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz.U.2020.2065 t.j.) wydany przez uprawnioną jednostkę certyfikującą – według wzoru WYKAZU OSÓB – Załącznik nr 8 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Oryginał pełnomocnictwa w przypadku, gdy ofertę i załączniki podpisuje ustanowiony pełnomocnik.2) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy danego wykonawcy) – zgodnie z art. 123 ustawy Pzp (składa się z ofertą)- Wykonawca nie może, po upływie terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby - wzór stanowi załącznik nr 6 do SWZ
3) W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 117 ustawy Pzp, gdy zamawiający wymaga posiadania uprawnień zawodowych czy też wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, a warunki udziału w postępowaniu spełniają tylko poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, należy dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynikać będzie, jakie konkretne roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają określeni wykonawcy – a więc kto co konkretnie zrobi w trakcie wykonywania zamówienia. (z treści oświadczenia winno wynikać, którą część zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia – dotyczy również wspólników spółki cywilnej) - wzór stanowi załącznik nr 7 do SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Wspólnicy spółki cywilnej traktowani są jako wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia, oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziale XII A pkt 4 ppkt 2) (oświadczenie art. 125), ppkt 6) (oświadczenie wspólnie ubiegających się ), składa każdy z wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały określone w załączniku do SWZ tj. "wzór umowy"7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-30 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/32wog
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-30 08:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-05-29
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:Nie podlegają wykluczeniu, w okolicznościach, o których mowa w art. 7 ust.1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2024 poz. 507 t. j.)
1. Zgodnie z ustawą z dnia 13 kwietnia 2022r. (poz. 507 t. j. ) o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - wykluczeniu podlegają osoby i podmioty wpisane na listę, wobec których stosowane są środki, o których mowa w art. 1, ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, lista prowadzona przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych. Lista publikowana jest w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej ministra właściwego do spraw wewnętrznych.
2. W związku z art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. (poz. 507) o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy
z dnia 11 września 2019 r – Prawo zamówień publicznych wyklucza się :
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych
w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym
w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124, 1285, 1723 i 1843) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120, 295 i 1598) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
3. W przypadku wykonawcy wykluczonego na podst. ust. 2 pkt 1),2),3) Zamawiający odrzuca ofertę takiego wykonawcy.