BZP: Pełnienie nadzoru nad rob.bud. w ram.zad. Rozwój infrastr. edukac. powiatu polkowickiego poprzez budowę dostępnego budynku Powiatowego Ośrodka Poradnictwa Psycholog.-Pedagog. i Doradztwa Metodycznego
18.04.2025
2025/BZP 00197886/01
Powiat Polkowicki
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Pełnienie nadzoru nad rob.bud. w ram.zad. Rozwój infrastr. edukac. powiatu polkowickiego poprzez budowę dostępnego budynku Powiatowego Ośrodka Poradnictwa Psycholog.-Pedagog. i Doradztwa Metodycznego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Polkowicki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647239
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: św. Sebastiana 1
1.5.2.) Miejscowość: Polkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 76 746 15 00
1.5.8.) Numer faksu: 76 746 15 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiatpolkowicki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiatpolkowicki.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Starostwo Powiatowe w Polkowicach
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 3906800449
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: św. Sebastiana 1
1.11.4.) Miejscowość: Polkowice
1.11.5.) Kod pocztowy: 59-100
1.11.6.) Województwo: dolnośląskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.11.9.) Numer telefonu: 76 746 15 00
1.11.10.) Numer faksu: 76 746 15 01
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiatpolkowicki.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: https://samorzad.gov.pl/web/powiat-polkowicki
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie nadzoru nad rob.bud. w ram.zad. Rozwój infrastr. edukac. powiatu polkowickiego poprzez budowę dostępnego budynku Powiatowego Ośrodka Poradnictwa Psycholog.-Pedagog. i Doradztwa Metodycznego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb68e1e3-bc90-456f-ab5f-dd8a1cd4ceca
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00197886
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045083/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Pełnienie nadzoru nad robotami budowlanymi w ramach projektu „Rozwój infrastruktury edukacyjnej powiatu polkowickiego poprzez budowę dostępnego budynku POPPPiDM"
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027 Priorytet 6 Fundusze Europejskie bliżej mieszkańców Dolnego Śląska Działanie 6.1 Rozwój lokalny - strategie ZIT- Zintegrowane Inwestycje Terytorialne Legnicko-Głogowskiego Obszaru Funkcjonalnego
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fb68e1e3-bc90-456f-ab5f-dd8a1cd4ceca3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.ezamowienia.gov.pl/pl
[Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej (nie dotyczy składania ofert):- na adres e-mail Zamawiającego: agnieszka.mietlinska@powiatpolkowicki.pl
i/lub iwona.rosinska@powiatpolkowicki.pl , oraz
- na adresy e-mail Wykonawców, podane jako wiążące do komunikacji w toku postępowania (e-mail zwrotny lub e-mail do kontaktu określony w ofercie)].
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział
w przedmiotowym postępowaniu obowiązany jest do posiadania konta podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Dokumenty elektroniczne (oferta, oświadczenia oraz wszelkie dokumenty przekazywane Zamawiającemu), o których mowa w § 2
ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn.30.12.2020 w spr.spos.sporządz. i przekaz.informacji oraz wym.technicz.dla
dokum.elektron.oraz środków kom. elektr.w postęp.o udzi.zam.publ.lub konkursie, sporządza się w postaci elektr. w form.danych
określ.w przepisach Rozp.Rady Ministrów z dnia 12.04.2012 w spr.Kraj.Ram Interop., in.wymag.dla rejestrów publ.i wymiany infor.w
postaci elektr.oraz mini.wymagań dla syst.teleinf . Również sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub
dokumentów elektronicznych, będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (odwzorowanie cyfrowe), również
musi być zgodny z wymaganiami ww. Rozporz. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozp.w
sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych […], sporządza się w postaci elektronicznej i
przekazuje się jako załącznik, lub jako tekst wpisany bezp. do wiadomości przekaz. przy użyciu środków kom. elektr. (np. w treści
wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”). Z kolei poz.część komun. - z wył.składania ofert - odbywa się drogą
elekt. za pośr.formularzy do kom. dostęp.w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Możliwość korzystania w
postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie, wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-
Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści SWZ wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie
postępowania w zakładce „Komunikacja”. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych w postępowaniu za pośrednictwem „Formularzy
do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). Minimalne
wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące
specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. W celu skrócenia m.in. czasu udzielenia odpowiedzi na pytania,
Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej (nie dotyczy składania ofert):- na adres e-mail
Zamawiającego: agnieszka.mietlinska@powiatpolkowicki.pl
i/lub iwona.rosinska@powiatpolkowicki.pl , oraz
- na adresy e-mail Wykonawców, podane jako wiążące do komunikacji w toku postępowania (e-mail zwrotny lub e-mail do kontaktu
określony w ofercie). Maksymalny rozmiar plików przesyłanych do Zamawiającego za pośrednictwem poczty elektronicznej wynosi
20 MB. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje za pomocą poczty
elektronicznej, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Za datę przekazania Oferty,
oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków
dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich
przekazania na Platformie e-Zamówienia, a w przypadku komunikacji za pomocą poczty e-mail, datę wpływu na serwer poczty
Zamawiającego. Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały szczegółowo opisane w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozp.Parl.Europej.i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27. 04.2016 r.
w sprawie ochr.osób fiz. w związku z przetw.danych osob. i w sprawie swobod. przepł.takich danych orazuchyl.dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”)informujemy, że:1) admin.
Pani/Pana danych osob. jest Starosta Polkowicki z siedzibą ul. św. Sebastiana 1, 59-100 Polkowice, 2)admin. wyznaczył Inspektora
Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adr.email:iod@powiatpolkowicki.pl bądź ul. św. Sebastiana 1, 59-100
Polkowice,3) Pani/Pana dane osob.przetwarzane będą na podst. art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związ.z przedm.postęp.
udz.amów.publ. prowadz. trybie podst. z możl.negocjacji,4) odbiorcami Pani/Pana danych osob. będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokument. postęp. w oparciu o art. 18 i 74 ustawy p.z.p. Panią / Pana dane udostępniane będą podm.
świadczącym Administr. usługi, które dla realizacji celów są niezbędne, w tym w szczególności podmiotom świadcz. usługi inform.,
wsparcia technicznego i organizacyjnego, 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechow. przez okres wynikający z Rozporz. w
sprawie instrukcji kanc., jedn. rzecz. wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych; 6)
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osob. jest wymogiem ustaw. określ.w przepisach ustawy p.z.p., związanym z udziałem
w postęp. o udziel. zamów. pub. 7) w odnies.do Pani/Pana danych osob. decyzje nie będą podejm.e w sposób zautomatyz.,
stosownie do art. 22 RODO, 8) posiada Pani/Pan: a) na podst. art. 15 RODO prawo dostępu do danych osob. Pani/Pana dot. (w
przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administ.niewspół.dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobow.
do wskazania dodat. inf. mających na celu sprecyz.żądania, w szczegól. podania nazwy lub daty postęp. o udziel. zamów.publ. lub
konkursu albo sprecyz.nazwy lub daty zakończ.postępowania o udzielenie zamówienia), b) na podstawie art. 16 RODO prawo do
spros. Pani/Pana danych osob. (skorzyst. z prawa do spr. nie może skutkować zmianą wyniku postęp.o udziel. zamów.publ.ani
zmianą postan.umowy w zakresie niezg.z ustawą p.z.p. oraz nie może naruszać integral. protokołu oraz jego załączn., c) na
podst.art. 18 RODO prawo żądania od admin. ogran. przetwarz.danych osob.h z zastrzeż. okresu trwania postęp. o
udz.zamów.publ. oraz przyp. o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarz. nie ma zastos. w odniesieniu
do przechow., w celu zapewn.korzystania ze środków ochr.praw. lub w celu ochrony praw innej osoby fiz. lub prawnej, lub z uwagi
na ważne względy interesu publ. UE lub państwa członk., d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO, gdy uzna Pani/Pan, że
przetw.danych os. Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, 9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b,
d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, b) prawo do przenoszenia danych osob., o którym mowa w art. 20 RODO, c)
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetw.danych osob. gdyż podst.prawną przetwarz.Pani/Pana danych
osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO, 10) przysługuje Pani/Panu prawo wnies. skargi do organu nadzor. na niezgodne z RODO
przetwarzanie Pani/Pana danych osob. przez admin. Organem właściwym dla przedm. skargi jest Urząd Ochrony Danych
Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.2.Jednocześnie Zamaw. informuje, że Wykonawca jest zobow.wypełnić obow.
inform.przewidz. w art. 13 lub art. 14 RODO (rozporz.Parl.Europ. i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w spr.ochrony
osób fiz.w związku z przetwarz.danych osob. i w sprawie swobod.przepływu takich danych oraz uchylenia dyr. 95/46/WE (ogólne
rozporz.o ochr.danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) wobec osób fiz., od których dane osob.bezpośr.lub pośred.pozyskał
w celu ubieg.się o udz.zamów.publi.w niniej.postęp.
RODO szczegółowo opisane w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozp.Parl.Europej.i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27. 04.2016 r.
w sprawie ochr.osób fiz. w związku z przetw.danych osob. i w sprawie swobod. przepł.takich danych orazuchyl.dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”)informujemy, że:1) admin.
Pani/Pana danych osob. jest Starosta Polkowicki z siedzibą ul. św. Sebastiana 1, 59-100 Polkowice, 2)admin. wyznaczył Inspektora
Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adr.email:iod@powiatpolkowicki.pl bądź ul. św. Sebastiana 1, 59-100
Polkowice,3) Pani/Pana dane osob.przetwarzane będą na podst. art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związ.z przedm.postęp.
udz.amów.publ. prowadz. trybie podst. z możl.negocjacji,4) odbiorcami Pani/Pana danych osob. będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokument. postęp. w oparciu o art. 18 i 74 ustawy p.z.p. Panią / Pana dane udostępniane będą podm.
świadczącym Administr. usługi, które dla realizacji celów są niezbędne, w tym w szczególności podmiotom świadcz. usługi inform.,
wsparcia technicznego i organizacyjnego, 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechow. przez okres wynikający z Rozporz. w
sprawie instrukcji kanc., jedn. rzecz. wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych; 6)
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osob. jest wymogiem ustaw. określ.w przepisach ustawy p.z.p., związanym z udziałem
w postęp. o udziel. zamów. pub. 7) w odnies.do Pani/Pana danych osob. decyzje nie będą podejm.e w sposób zautomatyz.,
stosownie do art. 22 RODO, 8) posiada Pani/Pan: a) na podst. art. 15 RODO prawo dostępu do danych osob. Pani/Pana dot. (w
przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administ.niewspół.dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobow.
do wskazania dodat. inf. mających na celu sprecyz.żądania, w szczegól. podania nazwy lub daty postęp. o udziel. zamów.publ. lub
konkursu albo sprecyz.nazwy lub daty zakończ.postępowania o udzielenie zamówienia), b) na podstawie art. 16 RODO prawo do
spros. Pani/Pana danych osob. (skorzyst. z prawa do spr. nie może skutkować zmianą wyniku postęp.o udziel. zamów.publ.ani
zmianą postan.umowy w zakresie niezg.z ustawą p.z.p. oraz nie może naruszać integral. protokołu oraz jego załączn., c) na
podst.art. 18 RODO prawo żądania od admin. ogran. przetwarz.danych osob.h z zastrzeż. okresu trwania postęp. o
udz.zamów.publ. oraz przyp. o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarz. nie ma zastos. w odniesieniu
do przechow., w celu zapewn.korzystania ze środków ochr.praw. lub w celu ochrony praw innej osoby fiz. lub prawnej, lub z uwagi
na ważne względy interesu publ. UE lub państwa członk., d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO, gdy uzna Pani/Pan, że
przetw.danych os. Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, 9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b,
d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, b) prawo do przenoszenia danych osob., o którym mowa w art. 20 RODO, c)
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetw.danych osob. gdyż podst.prawną przetwarz.Pani/Pana danych
osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO, 10) przysługuje Pani/Panu prawo wnies. skargi do organu nadzor. na niezgodne z RODO
przetwarzanie Pani/Pana danych osob. przez admin. Organem właściwym dla przedm. skargi jest Urząd Ochrony Danych
Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.2.Jednocześnie Zamaw. informuje, że Wykonawca jest zobow.wypełnić obow.
inform.przewidz. w art. 13 lub art. 14 RODO (rozporz.Parl.Europ. i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w spr.ochrony
osób fiz.w związku z przetwarz.danych osob. i w sprawie swobod.przepływu takich danych oraz uchylenia dyr. 95/46/WE (ogólne
rozporz.o ochr.danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) wobec osób fiz., od których dane osob.bezpośr.lub pośred.pozyskał
w celu ubieg.się o udz.zamów.publi.w niniej.postęp.
RODO szczegółowo opisane w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DR.272.5.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi polegającymi na budowie 3-kondygnacyjnego budynku Powiatowego Ośrodka Poradnictwa Psychologiczno-Pedagogicznego i Doradztwa Metodycznego (zwanego dalej POPPPiDM) o powierzchni użytkowej 554,39 m2 wraz z infrastrukturą techniczną w ramach zadania pn.: Rozwój infrastruktury edukacyjnej powiatu polkowickiego poprzez budowę dostępnego budynku Powiatowego Ośrodka Poradnictwa Psychologiczno-Pedagogicznego i Doradztwa Metodycznego” (lokalizacja: na działce oznaczonej numerem ewidencyjnym 51, obręb 0001 Polkowice, jednostka ewidencyjna 021604_4 Polkowice - miasto).
2. Przez nadzór wielobranżowy należy rozumieć nadzór w zakresie:
a) nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej,
b) nadzoru branży sanitarnej,
c) nadzoru branży elektrycznej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami
oceny ofert:
1) Cena ofertowa brutto (C) – waga kryterium 60 punktów
2) Doświadczenie inspektora nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej (DK) – waga kryterium 10 punktów
3) Doświadczenie inspektora nadzoru branży sanitarnej (DS) – waga kryterium 10 punktów
4) Doświadczenie inspektora nadzoru branży elektrycznej (DE) – waga kryterium 10 punktów
5) Doświadczenie zespołu nadzorującego (DZ) – waga kryterium 10 punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie inspektora nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej (DK)
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie inspektora nadzoru branży sanitarnej (DS)
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie inspektora nadzoru branży elektrycznej (DE)
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zespołu nadzorującego (DZ)
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
4.1) Doświadczenie zawodowe Wykonawcy: wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – co najmniej 3 zamówień polegających na świadczeniu usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad zamówieniami* polegającymi na budowie/rozbudowie/przebudowie obiektu o wartości robót budowlanych co najmniej 4.000.000,00 zł brutto dla każdego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane; (* definicje zamówienia i zamawiającego zgodnie z Pzp: zamówienie – należy przez to rozumieć umowę odpłatną zawieraną między zamawiającym a wykonawcą, której przedmiotem jest nabycie przez zamawiającego od wybranego wykonawcy robót budowlanych , dostaw lub usług; zamawiający – „należy przez to rozumieć osobę fizyczną, osobę prawną albo jednostkę organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, obowiązaną na podstawie ustawy do jej stosowania”) 4.2) Kwalifikacje zawodowe osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia: a) Inspektor nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej: co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania/nadzorowania robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i co najmniej 10 lat doświadczenia w kierowaniu/nadzorowaniu robót w ww. specjalności; b) Inspektor nadzoru branży sanitarnej: co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania/nadzorowania robót budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych i co najmniej 10 lat doświadczenia w kierowaniu/nadzorowaniu robót w ww. specjalności. c) Inspektor nadzoru branży elektrycznej: co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania/nadzorowania robót budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i co najmniej 10 lat doświadczenia w kierowaniu/nadzorowaniu robót w ww. specjalności.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp uwzględniające przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie ustawy z 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest
umocowana do jego reprezentowania. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie wymóg
dotyczy każdego z Wykonawców. Powyższy wymóg dotyczy także podmiotów udostepniających zasoby na zasadach określonych w
art. 118 ustawy. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia
do oferty, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt. 1, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające
brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w
zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
Wykonawca, w przypadku powierzenia
wykonania części zamówienia podwykonawcy niebędącym podmiotem udostępniającym zasoby celem wykazania spełnienia
warunków udziału w postępowaniu, o ile jest on znany na tym etapie, przedstawia do oferty oświadczenie tego podmiotu
potwierdzające brak podstaw wykluczenia.
Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w
oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez
Zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy, w tym również oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5
ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę
częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy
kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp uwzględniające przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie ustawy z 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów .
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w niniejszym punkcie, potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia do oferty, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt. 1, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
Wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat od dnia w którym upłynął termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, (obejmujący w szczególności inspektora nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej, inspektora nadzoru branży sanitarnej, inspektora nadzoru branży elektrycznej, ze wskazaniem koordynatora spośród skierowanych do realizacji zamówienia inspektorów nadzoru) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia (w tym również doświadczenia wykazanego jako oceniany w kryteriach oceny ofert) niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wykonawca, wezwany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada w swojej dyspozycji, jeżeli Wykonawca wskaże te środki dowodowe oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
DO OFERTY Wykonawca zobowiązany jest dołączyć Załącznik nr 9A do SWZ – doświadczenie zespołu nadzorującego.DO OFERTY Wykonawca składa propozycję harmonogramu płatności.
Wykonawca, wezwany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada w swojej dyspozycji, jeżeli Wykonawca wskaże te środki dowodowe oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność - Załącznik nr 10 do SWZ.
W sytuacji dobrowolnego złożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą dokumentów nie wymaganych na tym etapie od Wykonawcy i jednoczesnym braku oświadczenia o aktualności dokumentów, o którym mowa w pkt. 1, Wykonawca zostanie wezwany do złożenia tych dokumentów na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp. Natomiast w przypadku złożenia oświadczenia o aktualności dokumentów i jednoczesnym złożeniu do oferty dokumentów niekompletnych lub zawierających błędy, Wykonawca zostanie wezwany do ich złożenia, poprawienia lub uzupełnienia zgodnie z art. 128 ust. 1 ustawy Pzp.
W zakresie nieuregulowanym ustawą Pzp lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju,
w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. W przypadku wskazania dostępności powyższych dokumentów pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Wykonawca przedstawia tłumaczenie tych
dokumentów na język polski.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa powyżej, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskaże dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
Jeżeli w imieniu wykonawcy, podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z wymaganych dokumentów, zamawiający może żądać odpowiednio od każdego ze wskazanych podmiotów pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w tym także spółki cywilne), w oparciu o art. 117 ust. 4 ustawy Pzp dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w rozdz. VIII. ust. 2 pkt 4) ppkt. 4.1) SWZ zostaną spełnione wyłącznie jeżeli: - co najmniej jeden z nich wykaże należytą realizację w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – co najmniej 3 zamówień polegających na świadczeniu usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad zamówieniami polegającymi na budowie/rozbudowie/przebudowie obiektu o wartości robót budowlanych co najmniej 4.000.000,00 zł brutto dla każdego zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza sumowania zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia zawodowego Wykonawcy, tzn. warunek nie zostanie uznany za spełniony w sytuacji, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie wykażą, że zrealizowali w sumie wymaganą przez Zamawiającego ilość zamówień, ale żaden z nich nie zrealizował samodzielnie ilości zamówień wymaganych przez Zamawiającego.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w rozdziale X ust. B pkt. 2 ppkt. 1) SWZ, składa każdy z Wykonawców.
Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają z zastrzeżeniem art. 117 ust. 3 ustawy Pzp, tj. „W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane” – co winno mieć odzwierciedlenie w oświadczeniu składanym zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp.
Obowiązek złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, dotyczy również Wykonawców, prowadzących działalność w formie spółki cywilnej. Zgodnie z opinią Urzędu Zamówień Publicznych na gruncie przepisów dotyczących zamówień publicznych przedsiębiorców, prowadzących działalność w formie spółki cywilnej należy bowiem traktować jak Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy stanowiącymi załącznik do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-05-05 13:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę na Platformie e-Zamówienia. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na Platformie e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-05 13:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-06-03
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zakończenie realizacji przedmiotu zamówienia: do 25 miesięcy od dnia podpisania umowy, lecz nie później niż do 31.07.2027 r.Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynika z terminu realizacji robót budowlanych, określonych w postepowaniu na roboty budowlane które jest w toku, wyciąg z projektu umowy na roboty budowlane.
Szczegółowe zagadnienia dotyczące terminu realizacji umowy uregulowane są w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik do SWZ.