BZP: Budowa ścieżki rowerowej do granicy gminy - Wierzbna
23.04.2025
2025/BZP 00202020/01
GMINA ŻARÓW
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa ścieżki rowerowej do granicy gminy - Wierzbna
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŻARÓW
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718395
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Zamkowa 2
1.4.2.) Miejscowość: Żarów
1.4.3.) Kod pocztowy: 58-130
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.4.7.) Numer telefonu: 743067333
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.zarow.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zarow.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00202020
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-04-23
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00184730
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów, budowy chodnika i zatoki autobusowej wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej oraz sieci oświetlenia drogowego, zgodnie z dokumentacją projektową autorstwa Biura Projektów i Realizacji Inwestycji Progress mgr inż. Mariusz Szyrner, ul. Stawowa 7, 58-150 Strzegom (projekt budowlany, projekty wykonawcze branży drogowej, sanitarnej i elektrycznej, szczegółową specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót) oraz montaż urządzenia do automatycznego zliczania przejeżdżających rowerów.
Głównym celem przedsięwzięcia jest usprawnienie i poprawa warunków obsługi użytkowników drogi, poprawa, bezpieczeństwa ruchu drogowego, zmniejszenie emisji spalin i hałasu oraz poprawa komfortu podróżujących. Inwestycja nie będzie wymagać zmiany linii rozgraniczających dróg gminnych.
W ramach inwestycji przewiduje się:
1) Przebudowę drogi gminnej 111896D o długości 3004,55 m. Przebudowa obejmuję budowę drogi dla pieszych i rowerów o nawierzchni z betonu asfaltowego i szerokości 3,00 m, chodnika o nawierzchni z kostki betonowej o szerokości 1,80 m oraz budowę zatoki autobusowej o nawierzchni z kostki granitowej o szerokości 3,50 m.
2) Przebudowę istniejących zjazdów o nawierzchni z kostki betonowej - o szerokości jezdni 3,00 – 5,00 m, przecięcia nawierzchni jezdni i zjazdu łukiem R=3-5 m na przecięciu krawędzi nawierzchni ulicy i zjazdu oraz obustronnym poboczem z kostki betonowej o szerokości 0,75 m każde.
3) Budowę sieci kanalizacji deszczowej - kanały o średnicy Ø200 – Ø600. Do budowy kanałów grawitacyjnych o średnicy Ø200- Ø315 należy zastosować PVC-U SN-8 lite, natomiast do budowy odcinków o średnicy ≥ Ø400 należy zastosować rury PP SN-12. W zakres sieci będą wchodzić studnie włazowe betonowe Ø1000 – Ø2000, oraz wpusty uliczne ściekowe tradycyjne ustawione na studzienkach ściekowych z kręgów betonowych o średnicy Ø500 mm i osadnikiem o głębokości 0,7m.
4) Budowa linii kablowej niskiego napięcia o napięciu znamionowym 0.4 kV oświetlenia drogowego w obszarze drogi gminnej 111896D oraz oświetlenia dedykowanego dla projektowanych przejść dla pieszych w postaci słupów oświetleniowych z wysięgnikami z oprawami LED oraz inteligentnym systemem sygnalizacyjnym wraz z wbudowanym aktywnym znakiem drogowym D-6b (interaktywne aktywne przejście dla pieszych).
5) Montaż urządzenia do automatycznego zliczania przejeżdżających rowerów – dwukierunkowy czujnik zliczania osób, który jest używany jako samodzielny licznik pieszych w miejscach pozbawionych elektryczności i internetu, takich jak parki czy ścieżki spacerowe. Tworzy on barierę podczerwieni z trzech niewidzialnych wiązek i zlicza przekraczających ją pieszych. Czujnik przepływu osób powinien wykrywać kierunek ruchu wejścia i wyjścia. Czujnik zliczania ma działać na standardowe baterie AA wraz z obudową zewnętrzną do czujnika z ochroną IP68 przed wodą/pyłem. Zewnętrzny czujnik zliczania osób rejestruje liczbę przechodzących osób w pamięci wewnętrznej, która wystarcza na przechowywanie do 150 dni danych godzinowych. Pobranie statystyk zliczania osób dokonywane jest za pomocą ręcznego kolektora danych czyli urządzenia służącego do odczytu danych statystycznych. Kolektor danych wyposażony w bezprzewodowy port podczerwieni do pobierania danych z zewnętrznych czujników zliczania osób. Wycelowanie kolektora danych w zewnętrzny czujnik zliczania osób, po naciśnięciu przycisku umożliwia pobranie statystyk zliczania pieszych z zewnętrznych czujników i zapisanie ich w pamięci wewnętrznej, a kolejno zgranie danych na inne urządzenie (np. komputer, telefon).
6) Opracowanie, uzgodnienie, zatwierdzenie oraz wprowadzenie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych objętych niniejszym zamówieniem zgodnie z Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. 2024 r. poz. 1251), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. z 2019 r. poz. 2311) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz.U. z 2017 r. poz.784);
7) Wprowadzenie w terminie realizacji umowy projektu docelowej organizacji ruchu drogowego przekazanego przez Zamawiającego.
8) Zapewnienie badań archeologicznych, które będą nadzorowały roboty ziemne objęte zamierzeniem oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia konserwatorskiego w formie decyzji administracyjnej w oparciu o uzgodniony program badań przed rozpoczęciem robót w terenie, zgodnie z wytycznymi Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków,
9) Zawiadomienie organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy przed przystąpieniem do użytkowania obiektu budowlanego i uzyskanie w imieniu Zamawiającego zaświadczenia o braku sprzeciwu wobec zgłoszenia.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączonej dokumentacji technicznej .
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów, budowy chodnika i zatoki autobusowej wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej oraz sieci oświetlenia drogowego, zgodnie z dokumentacją projektową autorstwa Biura Projektów i Realizacji Inwestycji Progress mgr inż. Mariusz Szyrner, ul. Stawowa 7, 58-150 Strzegom (projekt budowlany, projekty wykonawcze branży drogowej, sanitarnej i elektrycznej, szczegółową specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych) oraz montaż urządzenia do automatycznego zliczania przejeżdżających rowerów.
Głównym celem przedsięwzięcia jest usprawnienie i poprawa warunków obsługi użytkowników drogi, poprawa, bezpieczeństwa ruchu drogowego, zmniejszenie emisji spalin i hałasu oraz poprawa komfortu podróżujących. Inwestycja nie będzie wymagać zmiany linii rozgraniczających dróg gminnych.
W ramach inwestycji przewiduje się:
1) Przebudowę drogi gminnej 111896D o długości 3004,55 m. Przebudowa obejmuję budowę drogi dla pieszych i rowerów o nawierzchni z betonu asfaltowego i szerokości 3,00 m, chodnika o nawierzchni z kostki betonowej o szerokości 1,80 m oraz budowę zatoki autobusowej o nawierzchni z kostki granitowej o szerokości 3,50 m.
2) Przebudowę istniejących zjazdów o nawierzchni z kostki betonowej - o szerokości jezdni 3,00 – 5,00 m, przecięcia nawierzchni jezdni i zjazdu łukiem R=3-5 m na przecięciu krawędzi nawierzchni ulicy i zjazdu oraz obustronnym poboczem z kostki betonowej o szerokości 0,75 m każde.
3) Budowę sieci kanalizacji deszczowej - kanały o średnicy Ø200 – Ø600. Do budowy kanałów grawitacyjnych o średnicy Ø200- Ø315 należy zastosować PVC-U SN-8 lite, natomiast do budowy odcinków o średnicy ≥ Ø400 należy zastosować rury PP SN-12. W zakres sieci będą wchodzić studnie włazowe betonowe Ø1000 – Ø2000, oraz wpusty uliczne ściekowe tradycyjne ustawione na studzienkach ściekowych z kręgów betonowych o średnicy Ø500 mm i osadnikiem o głębokości 0,7m.
4) Budowa linii kablowej niskiego napięcia o napięciu znamionowym 0.4 kV oświetlenia drogowego w obszarze drogi gminnej 111896D oraz oświetlenia dedykowanego dla projektowanych przejść dla pieszych w postaci słupów oświetleniowych z wysięgnikami z oprawami LED oraz inteligentnym systemem sygnalizacyjnym wraz z wbudowanym aktywnym znakiem drogowym D-6b (interaktywne aktywne przejście dla pieszych).
5) Montaż urządzenia do automatycznego zliczania przejeżdżających rowerów – dwukierunkowy czujnik zliczania osób, który jest używany jako samodzielny licznik pieszych w miejscach pozbawionych elektryczności i internetu, takich jak parki czy ścieżki spacerowe. Tworzy on barierę podczerwieni z trzech niewidzialnych wiązek i zlicza przekraczających ją pieszych. Czujnik przepływu osób powinien wykrywać kierunek ruchu wejścia i wyjścia. Czujnik zliczania ma działać na standardowe baterie AA wraz z obudową zewnętrzną do czujnika z ochroną IP68 przed wodą/pyłem. Zewnętrzny czujnik zliczania osób rejestruje liczbę przechodzących osób w pamięci wewnętrznej, która wystarcza na przechowywanie do 150 dni danych godzinowych. Pobranie statystyk zliczania osób dokonywane jest za pomocą ręcznego kolektora danych czyli urządzenia służącego do odczytu danych statystycznych. Kolektor danych wyposażony w bezprzewodowy port podczerwieni do pobierania danych z zewnętrznych czujników zliczania osób. Wycelowanie kolektora danych w zewnętrzny czujnik zliczania osób, po naciśnięciu przycisku umożliwia pobranie statystyk zliczania pieszych z zewnętrznych czujników i zapisanie ich w pamięci wewnętrznej, a kolejno zgranie danych na inne urządzenie (np. komputer, telefon).
6) Opracowanie, uzgodnienie, zatwierdzenie oraz wprowadzenie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych objętych niniejszym zamówieniem zgodnie z Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. 2024 r. poz. 1251), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. z 2019 r. poz. 2311) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz.U. z 2017 r. poz.784);
7) Wprowadzenie w terminie realizacji umowy projektu docelowej organizacji ruchu drogowego przekazanego przez Zamawiającego.
8) Zapewnienie badań archeologicznych, które będą nadzorowały roboty ziemne objęte zamierzeniem oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia konserwatorskiego w formie decyzji administracyjnej w oparciu o uzgodniony program badań przed rozpoczęciem robót w terenie, zgodnie z wytycznymi Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków,
9) Zawiadomienie organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy przed przystąpieniem do użytkowania obiektu budowlanego i uzyskanie w imieniu Zamawiającego zaświadczenia o braku sprzeciwu wobec zgłoszenia.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączonej dokumentacji technicznej .
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Waga (pkt) (Kryterium 2) Przed zmianą:
60
Po zmianie:
40,00
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-04-28 10:00
Po zmianie:
2025-05-06 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-04-28 10:30
Po zmianie:
2025-05-06 10:30