BZP: Dostawa gazów medycznych, technicznych, suchego lodu oraz najem butli i zbiornika na ciekły tlen medyczny.
24.04.2025
2025/BZP 00203137/01
Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa gazów medycznych, technicznych, suchego lodu oraz najem butli i zbiornika na ciekły tlen medyczny.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272165010
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 2
1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 73 57 630
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@clo.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.clo.com.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa gazów medycznych, technicznych, suchego lodu oraz najem butli i zbiornika na ciekły tlen medyczny.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bec92fdd-4e90-4f5b-8cae-0d35ab339580
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00203137
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00035440/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Gazy medyczne
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://clo.ezamawiajacy.pl/pn/CLO/demand/207498/notice/public/details3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://clo.ezamawiajacy.pl/pn/CLO/demand/207498/notice/public/details
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu komunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
2. W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się
elektronicznie wyłącznie poprzez Platformę pod adresem: https://clo.ezamawiajacy.pl
3. Za datę złożenia oferty, przekazania wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii
dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na platformę zakupową zamawiającego.
4. Oferta wraz z załącznikami musi zostać złożona w postaci elektronicznej. Złożenie oferty wymaga od wykonawcy zarejestrowania
się i zalogowania w systemie informatycznym dostępnym pod adresem https://clo.ezamawiajacy.pl, zgodnie z poniższą kolejnością.
Rejestracja konta następuje automatycznie poprzez: podpisanie się pod wnioskiem podpisem elektronicznym (kwalifikowanym,
osobistym lub profilem zaufanym) lub kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu lub jeżeli użytkownik nie podpisze się
na wniosku ani nie skontaktuje się telefonicznie, konto zostanie aktywowane w ciągu maksymalnie 6 godzin roboczych. Mając to na
uwadze, zamawiający zaleca wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty w postaci
elektronicznej. Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony
https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta.
Wykonawca biorący udział w postępowaniu prowadzonym drogą elektroniczną w systemie zakłada konto, wykonując kroki procesu
rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika
polecenie „zarejestruj się”. Po założeniu konta wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu.
5. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert):
5.1 W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa RM z dnia 30.12.2020 r. w spr. sposobu
sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji
elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (dalej „rozporządzenie Prezesa RM
w spr. wymagań dla dokumentów elektronicznych”) opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu
udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny,
wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ
zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
5.2 Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa RM w sprawie wymagań dla
dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się
w postaci elektronicznej:
5.2.1 w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21.05.2024 r. w sprawie Krajowych Ram
Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych
wymagań dla systemów teleinformatycznych (i przekazuje się jako załącznik), lub
5.2.2 jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
6. Formularz ofertowy podpisuje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W
przypadku podpisania formularza ofertowego wariantem podpisu w typie zewnętrznym powstały oddzielny plik podpisu dla tego
formularza należy załączyć.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: CLO/ZP/07/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 1:
1. Dostawy ciekłego tlenu medycznego w ilości 250 000 kg w trakcie obowiązywania umowy.
2. Najem zbiornika na ciekły tlen o pojemność 4,5m3 – 5,5m3 wraz z parownicą o wydajności co najmniej 150 Nm3/h przy poborze ciągłym przez czas 10 godzin.
W ramach najmu Wykonawca dokona dostawy, montażu, uruchomienia oraz przeszkoli z obsługi zbiornika personel Zamawiającego w siedzibie zamawiającego.
W dniu pierwszej dostawy Wykonawca napełni tlenem medycznym i odda Zamawiającemu zbiornik do eksploatacji na okres obowiązywania umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 24111500-0 - Gazy medyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
24111900-4 - Tlen
44610000-9 - Zbiorniki, rezerwuary, pojemniki i zbiorniki ciśnieniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium 1: najniższa zaoferowana wartość brutto pakietu / wartość brutto pakietu badanej oferty x 100 pkt. Wynik: Oferta z najwyższą liczbą punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 2:
1. Dostawy suchego lodu (zestalony dwutlenek węgla) w ilości 1190 kg. w formie granulatu o średnicy 3mm – 16 mm wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego oraz przepakowaniem dostarczanego suchego lodu do pojemników Zamawiającego.
Zamawiający przewiduje 17 dostaw każda po 70 kg w okresie obowiązywania umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 24112100-3 - Ditlenek węgla
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-07-24 do 2027-05-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium 1: najniższa zaoferowana wartość brutto pakietu / wartość brutto pakietu badanej oferty x 100 pkt. Wynik: Oferta z najwyższą liczbą punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 3:
1. Dostawa sprężonego tlenu medycznego w ilości 230,4 m3 w trakcie obowiązywania umowy w butlach stalowych o pojemności wodnej 40 l i ciśnieniu roboczym 150 bar, każda zawierająca 6,4 m3 tlenu medycznego w warunkach normalnych (15 st. C) z ważną datą legalizacji przez okres minimum 24 m-cy od daty dostawy.
Zamawiający przewiduje jedną dostawę 230,4 m3 w 36 butlach 40 l w pierwszym dniu obowiązywania umowy.
2. Korzystanie z opakowania do tlenu medycznego (najem butli) z pozycji 1 w ilości 26 280 butlo/dni stanowiącego butlę stalową o pojemności wodnej 40 l i ciśnieniu roboczym 150 bar, zawierająca 6,4 m3 tlenu medycznego
w warunkach normalnych (15 st. C) z ważną datą legalizacji przez okres minimum 24 m-cy od daty dostawy.
3. Dostawy sprężonego tlenu medycznego w ilości 107,5 m3 w trakcie obowiązywania umowy w butlach aluminiowych
o pojemności wodnej 10 l i ciśnieniu roboczym 200 bar, każda zawierająca 2,15 m3 tlenu medycznego w warunkach normalnych (15 st. C) z zintegrowanym reduktorem ciśnienia, manometrem wskazującym ciśnienie tlenu w butli, przepływomierzem o zakresie pracy 0,5 – 15 l/min, wyjściem do podłączenia maski tlenowej lub kaniuli donosowej oraz system szybkiego łączenia typu AGA (Quick Connector) do podłączenia urządzeń przenośnych wymagających dostarczenia tlenu medycznego np. do respiratora, z ważną datą legalizacji przez okres minimum 24 m-cy od daty dostawy.
Zamawiający przewiduje pierwszą dostawę 30,1 m3 w 14 butlach 10 l w pierwszym dniu obowiązywania umowy.
4. Korzystanie z opakowania do tlenu medycznego (najem butli) z pozycji 3 w ilości 10 220 butlo/dni stanowiącego butlę aluminiową o pojemności wodnej 10 l i ciśnieniu roboczym 200 bar, zawierająca 2,15 m3 tlenu medycznego
w warunkach normalnych (15 st. C),z zintegrowanym reduktorem ciśnienia, manometrem wskazującym ciśnienie tlenu
w butli, przepływomierzem o zakresie pracy 0,5 – 15 l/min, wyjściem do podłączenia maski tlenowej lub kaniuli donosowej oraz system szybkiego łączenia typu AGA (Quick Connector) do podłączenia urządzeń przenośnych wymagających dostarczenia tlenu medycznego np. do respiratora transportowego z ważną datą legalizacji przez okres minimum 24 m-cy od daty dostawy.
5. Dostawy sprężonego tlenu medycznego w ilości 54 m3 w trakcie obowiązywania umowy w butlach aluminiowych
o pojemności wodnej 5 l i ciśnieniu roboczym 200 bar, każda zawierająca 1,08 m3 tlenu medycznego w warunkach normalnych (15 st. C) z zintegrowanym reduktorem ciśnienia, manometrem wskazującym ciśnienie tlenu w butli, przepływomierzem o zakresie pracy 0,5 – 15 l/min, wyjściem do podłączenia maski tlenowej lub kaniuli donosowej oraz system szybkiego łączenia typu AGA (Quick Connector) do podłączenia urządzeń przenośnych wymagających dostarczenia tlenu medycznego np. do respiratora transportowego, z ważną datą legalizacji przez okres minimum 24 m-cy od daty dostawy.
Zamawiający przewiduje pierwszą dostawę 15,12 m3 w 14 butlach 5 l w pierwszym dniu obowiązywania umowy.
Kolejne dostawy będą realizowane sukcesywnie.
6. Korzystanie z opakowania do tlenu medycznego (najem butli) z pozycji 5 w ilości 10 220 butlo/dni stanowiącego butlę aluminiową o pojemności wodnej 5 l i ciśnieniu roboczym 200 bar, zawierająca 1,08 m3 tlenu medycznego
w warunkach normalnych (15 st. C), z zintegrowanym reduktorem ciśnienia, manometrem wskazującym ciśnienie tlenu
w butli, przepływomierzem o zakresie pracy 0,5 – 15 l/min, wyjściem do podłączenia maski tlenowej lub kaniuli donosowej oraz system szybkiego łączenia typu AGA (Quick Connector) do podłączenia urządzeń przenośnych wymagających dostarczenia tlenu medycznego np. do respiratora transportowego z ważną datą legalizacji przez okres minimum 24 m-cy od daty dostawy.
7. Dostawy sprężonego tlenu medycznego w ilości 5,16 m3 w trakcie obowiązywania umowy w butlach aluminiowych o pojemności wodnej 2 l i ciśnieniu roboczym 200 bar, każda zawierająca 0,43 m3 tlenu medycznego w warunkach normalnych (15 st. C) z ważną datą legalizacji przez okres minimum 24 m-cy od daty dostawy.
Zamawiający przewiduje pierwszą dostawę 2,58 m3 w 6 butlach 2 l w pierwszym dniu obowiązywania umowy.
Kolejne dostawy będą realizowane sukcesywnie.
8. Korzystanie z opakowania do tlenu medycznego (najem butli) z pozycji 7 w ilości 4 380 butlo/dni stanowiącego butlę aluminiową o pojemności wodnej 2 l i ciśnieniu roboczym 200 bar, zawierająca 0,43 m3 tlenu medycznego
w warunkach normalnych (15 st. C) z ważną datą legalizacji przez okres minimum 24 m-cy od daty dostawy.
9. Dostawy skroplonego wyrobu medycznego dwutlenku węgla w ilości 2 340 kg w trakcie obowiązywania umowy
w butlach stalowych o pojemności wodnej 40 l, zawierająca 26 kg medycznego dwutlenku węgla z ważną datą legalizacji przez okres minimum 24 m-cy od daty dostawy.
Wymaga się aby wyrób medyczny dwutlenek węgla posiadał kartę charakterystyki oraz deklarację zgodności zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych, zmiany dyrektywy 2001/83/WE, rozporządzenia (WE) nr 178/2002 i rozporządzenia (WE) nr 1223/2009 oraz uchylenia dyrektyw Rady 90/385/EWG i 93/42/EWG.
Zamawiający przewiduje pierwszą dostawę 364 kg w 14 butlach 40 l w pierwszym dniu obowiązywania umowy.
Kolejne dostawy będą realizowane sukcesywnie.
10. Korzystanie z opakowania do dwutlenku węgla (najem butli) z pozycji 9 w ilości 10 220 butlo/dni stanowiącego butlę stalową o pojemności wodnej 40 l, zawierająca 26 kg dwutlenku węgla z ważną datą legalizacji przez okres minimum 24 m-cy od daty dostawy.
11. Dostawy skroplonego dwutlenku węgla w ilości 390 kg w trakcie obowiązywania umowy w butlach stalowych z rurką wgłębną o pojemności wodnej 40 l, zawierająca 26 kg dwutlenku węgla z ważną datą legalizacji przez okres minimum 24 m-cy od daty dostawy.
Zamawiający przewiduje pierwszą dostawę 78 kg w 3 butlach 40 l w pierwszym dniu obowiązywania umowy.
Kolejne dostawy będą realizowane sukcesywnie.
12. Korzystanie z opakowania do dwutlenku węgla (najem butli) z pozycji 11 w ilości 2 190 butlo/dni stanowiącego butlę stalową z rurką wgłębną o pojemności wodnej 40 l, zawierająca 26 kg dwutlenku węgla z ważną datą legalizacji przez okres minimum 24 m-cy od daty dostawy.
13. Dostawy argonu technicznego o czystości 4.8 w ilości 3 m3 w trakcie obowiązywania umowy w butlach stalowych o pojemności wodnej 10 l i ciśnieniu roboczym 150 bar, zawierająca 1,5 m3 argonu technicznego z ważną datą legalizacji przez okres minimum 24 m-cy od daty dostawy.
Zamawiający przewiduje pierwszą dostawę 1,5 m3 w 1 butli 10 l w pierwszym dniu obowiązywania umowy.
Kolejna dostawa będzie zrealizowana sukcesywnie.
14. Korzystanie z opakowania do argonu technicznego (najem butli) z pozycji 13 w ilości 365 butlo/dni stanowiącego butlę stalową pojemności wodnej 10 l i ciśnieniu roboczym 150 bar, zawierająca 1,5 m3 argonu technicznego z ważną datą legalizacji przez okres minimum 24 m-cy od daty dostawy.
15. Dostawy argonu laboratoryjnego o czystości 5.2 w ilości 15 m3 w trakcie obowiązywania umowy w butlach stalowych o pojemności wodnej 10 l i ciśnieniu roboczym 150 bar, zawierająca 1,5 m3 argonu laboratoryjnego z ważną datą legalizacji przez okres minimum 24 m-cy od daty dostawy.
Zamawiający przewiduje pierwszą dostawę 1,5 m3 w 1 butli 10 l w pierwszym dniu obowiązywania umowy.
Kolejne dostawy będą realizowane sukcesywnie.
16. Korzystanie z opakowania do argonu laboratoryjnego (najem butli) z pozycji 15 w ilości 365 butlo/dni stanowiącego butlę stalowa o pojemności wodnej 10 l i ciśnieniu roboczym 150 bar, zawierająca 1,5 m3 argonu laboratoryjnego z ważną datą legalizacji przez okres minimum 24 m-cy od daty dostawy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 24111500-0 - Gazy medyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
24111100-6 - Argon
24111900-4 - Tlen
44610000-9 - Zbiorniki, rezerwuary, pojemniki i zbiorniki ciśnieniowe
24112100-3 - Ditlenek węgla
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium 1: najniższa zaoferowana wartość brutto pakietu / wartość brutto pakietu badanej oferty x 100 pkt. Wynik: Oferta z najwyższą liczbą punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Informacja o warunkach udziału w postępowaniu:1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie:
Dla pakietu 1:
zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na wytwarzanie produktu leczniczego, jeżeli gazy medyczne wytwarzane są bezpośrednio przez Wykonawcę
lub
zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej w zakresie obrotu gazami medycznymi, jeżeli Wykonawca jest dystrybutorem.
Dla pakietu 3:
zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na wytwarzanie produktu leczniczego, jeżeli gazy medyczne wytwarzane są bezpośrednio przez Wykonawcę
lub
zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej w zakresie obrotu gazami medycznymi, jeżeli Wykonawca jest dystrybutorem.
2. Dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
2.1. Zgodnie z art. 117 ust. 2 ustawy Pzp, warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej
i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
2.2 W przypadku, o którym mowa w pkt 2.1, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona (przed wyborem najkorzystniejszej oferty), w celu potwierdzenia braku podstaw (przesłanek) wykluczenia z postępowania (określonych przez zamawiającego w Rozdziale 20 SWZ), na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
w zakresie pakietów 1, 2 i 3:
1. oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SWZ);
2. oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp,
b) art. 108 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp,
c) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,
d) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne tytułem środka karnego,
e) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
f) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
g) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,
h) art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp,
i) art. 109 ust. 1 pkt 8 i 10 ustawy Pzp,
j) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 poz. 835)
(zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SWZ).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona (przed wyborem najkorzystniejszej oferty), w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (określonych przez zamawiającego w Rozdziale 21 SWZ), na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp zostanie wezwany do złożenia
w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
w zakresie pakietów 1 i 3:
1. zezwolenia, o którym mowa w Rozdziale 21 pkt 1 SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający w celu weryfikacji złożonych w postępowaniu przez Wykonawców ofert w zakresie spełniania postawionych w opisie przedmiotu zamówienia warunków wymaga złożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą: 1. Dla pakietu 1, poz. 1: aktualne pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego i kartę charakterystyki produktu leczniczego. Przedmiotowe środki dowodowe sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski. 2. Dla pakietu 3, poz. 1, 3, 5, 7: aktualne pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego i kartę charakterystyki produktu leczniczego. Przedmiotowe środki dowodowe sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski. 3. Dla pakietu 3, poz. 9: dokument potwierdzający wpis do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 7 kwietnia 2022 r. w zakresie dwutlenku węgla medycznego, dokument potwierdzający, że zaoferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych oraz dopuszczony do obrotu i stosowania w służbie zdrowia: Certyfikat CE/Deklaracja Zgodności – zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych, zmiany dyrektywy 2001/83/WE, rozporządzenia (WE) nr 178/2002 i rozporządzenia (WE) nr 1223/2009 oraz uchylenia dyrektyw Rady 90/385/EWG i 93/42/EWG i kartę charakterystyki substancji chemicznej lub niebezpiecznej. Przedmiotowe środki dowodowe sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1. Dla pakietu 1, poz. 1: aktualne pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego i karta charakterystyki produktu leczniczego. Przedmiotowe środki dowodowe sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.2. Dla pakietu 3, poz. 1, 3, 5, 7: aktualne pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego i karta charakterystyki produktu leczniczego. Przedmiotowe środki dowodowe sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.
3. Dla pakietu 3, poz. 9: dokument potwierdzający wpis do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 7 kwietnia 2022 r. w zakresie dwutlenku węgla medycznego, dokument potwierdzający, że zaoferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych oraz dopuszczony do obrotu i stosowania w służbie zdrowia: Certyfikat CE/Deklaracja Zgodności – zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych, zmiany dyrektywy 2001/83/WE, rozporządzenia (WE) nr 178/2002 i rozporządzenia (WE) nr 1223/2009 oraz uchylenia dyrektyw Rady 90/385/EWG i 93/42/EWG i karta charakterystyki substancji chemicznej lub niebezpiecznej. Przedmiotowe środki dowodowe sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Ofertę składa się na Formularzu ofertowym zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ. W przypadku, gdy wykonawca wzłożonym Formularzu ofertowym w części dotyczącej poszczególnych pakietów nie uzupełni wymaganych dla danego
pakietu danych, pozostawiając formularz w tej części całkowicie nieuzupełniony, zamawiający uzna, iż wykonawca nie złożył
oferty na dany pakiet.
2. Oferta oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osoby/osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy.
3. W przypadku podpisywania oferty przez osobę/y niewskazane w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym)
Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo.
4. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym w Rozdziałach 20 i 21 SWZ (załączniki nr 2 i 3 do SWZ), w formie
elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt 4), składa
każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w
postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. W przypadku, o którym mowa w pkt 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, załączając jednocześnie do oferty udzielone pełnomocnictwo.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.