BZP: Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu grantowego pn.: „Cyberbezpieczny Samorząd”
25.04.2025
2025/BZP 00205503/01
Gmina Sobienie-Jeziory
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu grantowego pn.:
„Cyberbezpieczny Samorząd”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sobienie-Jeziory
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582300
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Garwolińska 16
1.5.2.) Miejscowość: Sobienie-Jeziory
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-443
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gminasj@gminasj.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sobieniejeziory.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu grantowego pn.:
„Cyberbezpieczny Samorząd”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e877ae25-ac07-4d16-be52-eba0bb0619b2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00205503
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00022828/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Cyberbezpieczny samorząd
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt grantowy pn. „Cyberbezpieczny Samorząd” realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC), Priorytet II Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e877ae25-ac07-4d16-be52-eba0bb0619b23.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
lub poczty elektronicznej jkwiatkowska@gminasj.pl (z wyłączeniem składania ofert)
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie P.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 P.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale 11 ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy zakupowej https://ezamowienia.gov.pl (składanie oferty)
Wymagania techniczne:
stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
komputer klasy PC lub MAC lub inne urządzenie np. tablet, smartfon,
zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
Pozostałe informacje w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO w przypadku zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
Klauzula informacyjna dla pracowników, pełnomocników, którzy są osobami kontaktowymi osoby prawnej wskazanymi w umowie.
W związku z zapisami art. 14 ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. z 2016 r., L 119, poz. 1) informujemy, że:
Administratorem Państwa danych osobowych jest:
Wójt Gminy Sobienie-Jeziory
ul. Garwolińska 16
08-443 Sobienie-Jeziory
pow. Otwocki, woj. Mazowieckie
1. Informujemy że na mocy art. 37 ust. 1 lit. a) RODO Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD) – Pana Krzysztofa Mikulskiego, który w jego imieniu nadzoruje sferę przetwarzania danych osobowych. Z IOD można kontaktować się pod adresem mail: iod-km@tbdsiedlce.pl.
2. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu :
• realizacji Umowy ……………………….
• ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami (art. 6 ust. 1 lit. e RODO)
• realizacji obowiązków prawnych Administratora wynikających z przepisów prawa w tym Ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości oraz przepisów o archiwizacji (art.6 ust 1 lit. c RODO) .
3. Administrator danych pozyskał dane osobowe osób kontaktowych od firmy ………….o., która jest stroną umowy.
4. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w następującym zakresie : imię nazwisko, adres e-mail, numer telefonu.
5. Administrator Danych przetwarza Państwa dane osobowe w ściśle określonym, minimalnym zakresie niezbędnym do osiągnięcia celu, o którym mowa powyżej.
6. Administrator może przekazać/powierzyć Państwa dane innym instytucjom/ podmiotom. Podstawą przekazania/powierzenia danych są przepisy prawa lub umowy powierzenia danych do przetwarzania zawarte z podmiotami świadczących usługi na rzecz Administratora. Odbiorcą danych osobowych będą uprawnione podmioty na podstawie przepisów prawa lub podmioty świadczące usługi Administratorowi na podstawie odrębnych umów
7. Dane osobowe przetwarzane przez Administratora przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji umowy oraz zgodnie z terminami archiwizacji określonymi przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
8. Przysługuje Pani/Panu, z wyjątkami zastrzeżonymi przepisami prawa, możliwość:
• dostępu do danych osobowych jej/jego dotyczących oraz otrzymania ich kopii;
• żądania sprostowania danych osobowych;
• usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
• wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.
Pozostałe informacje w SWZ i załącznikach do SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.05.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1: „Dostawa sprzętu z konfiguracją”.
Szczegółowy opis stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32425000-8 - Sieciowy system operacyjny
30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
Część 1:
Cena (C) – waga kryterium 60 pkt.;
Okres udzielonej gwarancji (G) – waga kryterium 40 pkt.
Cena (C) – waga 60 pkt.
Kryterium „Cena” będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty.
Zamawiający ofercie o najniższej cenie spośród ofert ocenianych przyzna 60 punktów a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:
cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 60 pkt.
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
Okres udzielonej gwarancji (G) – waga 40 pkt., gdzie punkty wyliczane są wg następującego okresu gwarancji:
36 miesięcy – 0 pkt.
48 miesięcy – 20 pkt.
60 miesięcy – 40 pkt.
Liczba punktów określona zostanie dla części 1 na podstawie wzoru: P=C+G
Pozostałe informacje w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2: „Dostawa i konfiguracja oprogramowania klasy EDR”.
Szczegółowy opis stanowi załącznik nr 2 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 48732000-8 - Pakiety oprogramowania do zabezpieczania danych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
Część 2:
Cena (C) – waga kryterium 60 pkt.;
Okres udzielonej gwarancji (G) – waga kryterium 40 pkt.
Cena (C) – waga 60 pkt.
Kryterium „Cena” będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty.
Zamawiający ofercie o najniższej cenie spośród ofert ocenianych przyzna 60 punktów a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:
cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 60 pkt.
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
Okres udzielonej gwarancji (G) – waga 40 pkt., gdzie punkty wyliczane są wg następującego okresu gwarancji:
36 miesięcy – 0 pkt.
48 miesięcy – 20 pkt.
60 miesięcy – 40 pkt.
Liczba punktów określona zostanie dla części 2 na podstawie wzoru: P=C+G
Pozostałe informacje w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3: „Dostawa i konfiguracja oprogramowania do zbierania i analizy logów”.
Szczegółowy opis stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48200000-0 - Pakiety oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
Część 3:
Cena (C) – waga kryterium 60 pkt.;
Okres udzielonej gwarancji (G) – waga kryterium 40 pkt.
Cena (C) – waga 60 pkt.
Kryterium „Cena” będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty.
Zamawiający ofercie o najniższej cenie spośród ofert ocenianych przyzna 60 punktów a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:
cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 60 pkt.
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
Okres udzielonej gwarancji (G) – waga 40 pkt., gdzie punkty wyliczane są wg następującego okresu gwarancji:
36 miesięcy – 0 pkt.
48 miesięcy – 20 pkt.
60 miesięcy – 40 pkt.
Liczba punktów określona zostanie dla części 3 na podstawie wzoru: P=C+G
Pozostałe informacje w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4: „Dostawa i podłączenie agregatu prądotwórczego”.
Szczegółowy opis stanowi załącznik nr 4 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31121100-1 - Generatory z silnikami o zapłonie samoczynnym
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
Część 4:
Cena (C) – waga kryterium 60 pkt.;
Okres udzielonej gwarancji (G) – waga kryterium 40 pkt.
Cena (C) – waga 60 pkt.
Kryterium „Cena” będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty.
Zamawiający ofercie o najniższej cenie spośród ofert ocenianych przyzna 60 punktów a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:
cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 60 pkt.
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
Okres udzielonej gwarancji (G) – waga 40 pkt., gdzie punkty wyliczane są wg następującego okresu gwarancji:
36 miesięcy – 0 pkt.
48 miesięcy – 20 pkt.
60 miesięcy – 40 pkt.
Liczba punktów określona zostanie dla części 4 na podstawie wzoru: P=C+G
Pozostałe informacje w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
4) zdolności technicznej lub zawodoweja) Zdolność techniczna
dla części 1: Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał: co najmniej 1 dostawę serwera wraz z konfiguracją
dla części 2: Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał: co najmniej 1 dostawę oprogramowania klasy EDR z konfiguracją
dla części 3: Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał: co najmniej 1 dostawę oprogramowania do zbierania i analizy logów z konfigurację
dla części 4: Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał: co najmniej 1 dostawę agregatu prądotwórczego i jego podłączenia
b) Zdolność zawodowa:
dla części 4: Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skieruje do jego realizacji:
• jedną osobą (która będzie pełnić funkcję projektanta) posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i jedną osobą (która będzie pełnić funkcję kierownika robót elektrycznych) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
lub
• jedną osobą (która będzie pełnić funkcję łącznie projektanta i kierownika robót elektrycznych) posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania i kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
Zamawiający dla części 1, 2 i 3 nie stawia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie (tj. zdolność zawodowa).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1 Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, – zgodnie z Załącznikiem nr 15 do SWZ.
2 Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu obejmują:
1) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy Pzp według wzoru zawartego w załączniku nr 18 do SWZ
2) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 P.z.p., o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr do 17 SWZ;
3) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 P.z.p., sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, – zgodnie z Załącznikiem nr 15 do SWZ.
2 Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu obejmują:
1) wykaz dostaw zrealizowanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały zrealizowane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały zrealizowane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały zrealizowane należycie, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty; wzór wykazu stanowi Załącznik nr 9 do SWZ – Wykaz dostaw;
2) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług projektowych, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami sporządzonego zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 14 do SWZ – Wykaz osób
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1) Wykonawca ubiegający się o realizację części 1 zamówienia wraz z ofertą składa następujące środki przedmiotowe:• Dokument potwierdzający wyprodukowanie urządzeń zgodnie z normą ISO-9001 oraz ISO-14001.
• Oświadczenie, że w przypadku wystąpienia awarii dysku twardego w urządzeniu objętym aktywnym wparciem technicznym, uszkodzony dysk twardy pozostaje u Zamawiającego (dotyczy serwera).
• Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że Serwis urządzeń będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta.
• Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany sprzęt pochodzi z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji źródła pochodzenia sprzętu u oficjalnych dystrybutorów na Polskę.
• Wyniki testów wydajności serwera i komputera przenośnego (zgodnie z wymaganiami Opisu Przedmiotu Zamówienia).
• Załącznik nr 1 do SWZ wypełniony przez Wykonawcę stanowiący Specyfikację techniczną oferowanego sprzętu, umożliwiającą porównanie z minimalnymi parametrami technicznymi występującymi w Opisie przedmiotu zamówienia
2) Wykonawca ubiegający się o realizację części 2 zamówienia wraz z ofertą składa następujące środki przedmiotowe:
• Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane oprogramowanie pochodzi z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji źródła pochodzenia sprzętu u oficjalnych dystrybutorów na Polskę.
• Załącznik nr 2 do SWZ wypełniony przez Wykonawcę stanowiący Specyfikację techniczną oferowanego sprzętu, umożliwiającą porównanie z minimalnymi parametrami technicznymi występującymi w Opisie przedmiotu zamówienia
3) Wykonawca ubiegający się o realizację części 3 zamówienia wraz z ofertą składa następujące środki przedmiotowe:
• Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane oprogramowanie pochodzi z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji źródła pochodzenia sprzętu u oficjalnych dystrybutorów na Polskę.
• Załącznik nr 3 do SWZ wypełniony przez Wykonawcę stanowiący Specyfikację techniczną oferowanego sprzętu, umożliwiającą porównanie z minimalnymi parametrami technicznymi występującymi w Opisie przedmiotu zamówienia
4) Wykonawca ubiegający się o realizację części 4 zamówienia wraz z ofertą składa następujące środki przedmiotowe:
• Dokument potwierdzający wyprodukowanie urządzeń zgodnie z normą ISO-9001 oraz ISO-14001.
• Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że Serwis urządzeń będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta.
• Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany sprzęt pochodzi z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji źródła pochodzenia sprzętu u oficjalnych dystrybutorów na Polskę.
• Załącznik nr 4 do SWZ wypełniony przez Wykonawcę stanowiący Specyfikację techniczną oferowanego sprzętu, umożliwiającą porównanie z minimalnymi parametrami technicznymi występującymi w Opisie przedmiotu zamówienia.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1) dla części 1:• Dokument potwierdzający wyprodukowanie urządzeń zgodnie z normą ISO-9001 oraz ISO-14001.
• Oświadczenie, że w przypadku wystąpienia awarii dysku twardego w urządzeniu objętym aktywnym wparciem technicznym, uszkodzony dysk twardy pozostaje u Zamawiającego (dotyczy serwera).
• Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że Serwis urządzeń będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta.
• Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany sprzęt pochodzi z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji źródła pochodzenia sprzętu u oficjalnych dystrybutorów na Polskę.
• Wyniki testów wydajności serwera i komputera przenośnego (zgodnie z wymaganiami Opisu Przedmiotu Zamówienia).
2) dla części 2
• Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane oprogramowanie pochodzi z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji źródła pochodzenia sprzętu u oficjalnych dystrybutorów na Polskę.
3) dla części 3
• Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane oprogramowanie pochodzi z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji źródła pochodzenia sprzętu u oficjalnych dystrybutorów na Polskę.
4) dla części 4
• Dokument potwierdzający wyprodukowanie urządzeń zgodnie z normą ISO-9001 oraz ISO-14001.
• Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że Serwis urządzeń będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta.
• Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany sprzęt pochodzi z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji źródła pochodzenia sprzętu u oficjalnych dystrybutorów na Polskę.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zgodnie z SWZ.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) oświadczenia, składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
b) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. W przypadku gdy ofertę składa spółka cywilna, a pełen zakres prac wykonają wspólnicy wspólnie w ramach umowy spółki oświadczenie powinno potwierdzać ten fakt.
c) zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w SWZ.
3. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana postanowień niniejszej Umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w postaci aneksu, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zamawiający przewidział katalog zmian Umowy, na które mogą powoływać się strony niniejszej Umowy.2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej Umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanymi poniżej:
1) zmiana wynagrodzenia umownego:
a) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług w trakcie realizacji Umowy – w zakresie niezrealizowanych części Umowy wynagrodzenie ryczałtowe (brutto) zostanie odpowiednio zmodyfikowane. Stała zostaje kwota netto, Wykonawca wystawi faktury z właściwym podatkiem VAT;
- a zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę. Dowód potwierdzający, że zmiany te będą miały wpływ na koszt wykonania Umowy przez Wykonawcę spoczywa wyłącznie na Wykonawcy;
b) jeżeli przed zakończeniem realizacji przedmiotu Umowy Zamawiający otrzyma indywidualną interpretację podatkową dotyczącą podatku od umów zawartych na podstawie niniejszego postępowania, która wskaże na konieczność zastosowania innej stawki podatku VAT niż wynikająca z oferty i Umowy, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany Umowy z Wykonawcą polegającą na zmianie stawki podatku VAT – do tych części Umowy, do których będzie to uzasadnione
w świetle otrzymanej interpretacji indywidualnej (stała zostaje kwota netto, Wykonawca wystawi faktury z właściwym podatkiem VAT);
2) zmiana terminu realizacji Umowy w przypadku:
a) gdy wykonanie przedmiotu Umowy w określonym pierwotnie terminie nie leży
w interesie Zamawiającego;
b) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy
w określonym pierwotnie terminie lub powoduje zmianę zakresu usług – zmiana zakresu świadczenia i terminu w zakresie ściśle związanym z występującymi przeszkodami. Strony uzgadniają, że pod pojęciem siły wyższe rozumieją zwłaszcza: wojnę, zamach terrorystyczny, katastrofy naturalne, pożar, powódź, trzęsienie ziemi, huragan, strajk; jeżeli siła wyższa spowoduje niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań wynikających z Umowy:
aa) Strona – o ile będzie to możliwe – zawiadomi w terminie 2 dni na piśmie drugą Stronę o powstaniu i zakończeniu tego zdarzenia, w miarę możliwości przedstawiając stosowną dokumentację w tym zakresie;
bb) Strona niezwłocznie przystąpi do dalszego wykonywania Umowy, po ustaniu siły wyższej;
cc) Strony uzgodnią sposób postępowania, wobec tego zdarzenia oraz terminy wykonywania Umowy;
c) utrudnień będących wynikiem zapobiegania, przeciwdziałania lub zwalczania COVID-19 i innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych. W takiej sytuacji Wykonawca, jest uprawniony złożyć Zamawiającemu pisemny wniosek o zmianę Umowy z zakresie terminu realizacji Umowy. Dowód potwierdzający, że ww. sytuacje miały wpływ na realizację Umowy spoczywa wyłącznie na Wykonawcy;
d) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy – zmiana zakresu świadczenia i terminu
w zakresie ściśle związanym z występującymi przeszkodami;
e) opóźnienia wynikające nie z winy Wykonawcy, a spowodowane przedłużającą się procedurą uzyskania niezbędnych zezwoleń, niezbędnych do podłączenia agregatu
3) zmiana korzystna z punktu widzenia realizacji przedmiotu Umowy, w szczególności przyspieszająca realizację, obniżająca koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie, utrzymanie lub użytkowanie przedmiotu umowy bądź zwiększająca użyteczność przedmiotu Umowy; w takiej sytuacji, Strony wprowadzą do Umowy stosowne zmiany weryfikujące redakcyjne dotychczasowe brzmienie Umowy albo też kierując się poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą równości Stron oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania przedmiotu Umowy, określą zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji przedmiotu Umowy;
Pozostałe informacje w załącznikach do SWZ.