BZP: Usługa dostawy i montażu scen, usługa nagłośnienia scenicznego wraz z oświetleniem scenicznym oraz sprzętem multimedialnym podczas imprezy plenerowej Dni Kwidzyna 13-15 czerwca 2025 w Kwidzynie
25.04.2025
2025/BZP 00207189/01
KWIDZYŃSKIE CENTRUM KULTURY W KWIDZYNIE
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa dostawy i montażu scen, usługa nagłośnienia scenicznego wraz z oświetleniem scenicznym oraz sprzętem multimedialnym podczas imprezy plenerowej Dni Kwidzyna 13-15 czerwca 2025 w Kwidzynie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: KWIDZYŃSKIE CENTRUM KULTURY W KWIDZYNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170272815
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 11 Listopada 13
1.5.2.) Miejscowość: Kwidzyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-500
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: 552793528
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kck@kck-kwidzyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kckkwidzyn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa dostawy i montażu scen, usługa nagłośnienia scenicznego wraz z oświetleniem scenicznym oraz sprzętem multimedialnym podczas imprezy plenerowej Dni Kwidzyna 13-15 czerwca 2025 w Kwidzynie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-af81f2f4-276a-4561-b152-22d851ce07c6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00207189
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/kck_kwidzyn3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/kck_kwidzyn
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2
ROZPORZĄDZENIE PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania
informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych
danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem platformazakupowa.pl, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
8. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod
linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem.
9. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z
platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania
ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za
ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu, ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony
w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
10. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania
wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu
platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
11. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 17.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że Administratorem Danych Osobowych, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą przetwarzane Państwa dane osobowe jest Kwidzyńskie Centrum Kultury w Kwidzynie (dalej KCK) z siedzibą przy ulicy 11 listopada 13 82-500 Kwidzyn, w imieniu której działa Dyrektor KCK.
1) Cele przetwarzania Państwa danych osobowych:
a) realizacja zadań własnych wynikających z regulaminu KCK i ustawy o działalności instytucji kultury (art. 6 ust. 1 lit. c RODO);
b) prowadzenie analiz i statystyk na potrzeby prowadzonej działalności (art. 6 ust. 1 lit. a-c RODO);
c) sprzedaż produktów i usług oferowanych przez Administratora (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) ;
d) prowadzenie działań marketingowych (art. 6 ust. 1 lit. a RODO);
e) udzielanie odpowiedzi na pisma i wnioski (art. 6 ust. 1 lit. a-c RODO);
f) prowadzenie działań związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa (art. 6 ust. 1 lit. c i e RODO);
g) wypełnianie obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO);
h) zawarcie i realizacja umowy (świadczenia usług) (art. 6 ust. 1 lit. b RODO).
2) Podstawy prawne przetwarzania Państwa danych:
a) art. 6 ust. 1 lit. a RODO tj. zgoda osoby, której dane dotyczą;
b) art. 6 ust. 1 lit. b RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy;
c) art. 6 ust. 1 lit. c RODO tj. wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze;
d) art. 6 ust. 1 lit. e RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi.
e) RODO - rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
3) Dane osobowe będą przechowywane przez okres który jest uzależniony od celu, w jakim dane są przetwarzane. Okres, przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane, jest obliczany w oparciu o następujące kryteria: przepisy prawa, które mogą obligować Administratora do przetwarzania danych przez określny czas (np. ustawa o rachunkowości, ustawa o działalności instytucji kultury, ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, ustawa o zamówieniach publicznych); w związku z realizacją zwartej umowy, do czasu jej zakończenia, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa lub dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń, z uwzględnieniem właściwych terminów przedawnienia roszczeń;
4) Dane przetwarzane na podstawie zgody będą przechowywane do momentu wycofania zgody lub do momentu ustania celu dla którego zostały zebrane.
5) Odbiorcy Państwa danych:
Podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu, uczestniczące w wykonywaniu czynności na naszą rzecz tj.: podmioty obsługujące i utrzymujące naszą sieć informatyczną, dostawcy świadczący usługę hostingu, podmioty świadczące nam usługi doradcze, audytowe, pomoc prawną, obsługę pielęgniarską, rachunkową oraz inne podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa.
6) Przysługuje Państwu prawo do dostępu do swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, zgodnie z przepisami RODO. Ponadto przysługuje Pańswtu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, tel. (22) 531 03 00,
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych
osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki
2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OZ.261.1.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 150000 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa dostawy i montażu scen, usługa nagłośnienia scenicznego wraz z oświetleniem scenicznym podczas Dni Kwidzyna w terminie
13-15 czerwca 2025 roku w Kwidzynie.
WAŻNE!
Wydarzenie pn. Dni Kwidzyna jest imprezą masową i każdego dnia odbywa
się w innym miejscu w Kwidzynie.
⮚ 13 czerwca 2025 – Plac przy ul. 11 Listopada - impreza masowa do 3 tys. osób
⮚ 14 czerwca 2025 – Stadion Miejski przy ul. Sportowej 6 – impreza masowa
do 6 tys. osób
⮚ 15 czerwca 2025 – ul. Targowa – impreza masowa do 3 tys. osób
DATA/MIEJSCE/
GODZINY ZAPOTRZEBOWANIE
13 CZERWCA /PIĄTEK/
Plac przy
ul. 11 Listopada, Kwidzyn SCENA
Dostarczenie oraz montaż na miejsce koncertu sceny typu modułowego odpornej na warunki atmosferyczne, wykonanych z aluminium, stali ocynkowanej ogniowo. Podbudowa sceny z możliwością poziomowania na nierównym terenie: preferowany wymiar minimum 12m x 9m. Scena musi posiadać podłogę drewnianą ze sklejki z powierzchnią antypoślizgową. Scena musi być wyposażona w risery na kołach wg Riderów artystów/zespołów. Scena musi być wyposażona w podesty wg Riderów artystów/zespołów. Scena musi posiadać aktualne atesty bezpieczeństwa. Zapewnienie po obu stronach scen obarierowanych i oświetlonych schodów pełnych do estrady z poziomu gruntu o szerokości 2m.
ZADASZENIE
Zapewnienie zadaszenia sceny o wymiarach 13m x 10m - dwuspadowy, w kolorze czarnym o obciążalności zapewniającej bezpieczne zamontowanie wszystkich urządzeń zgodnie z riderami.
NAGŁOŚNIENIE
System trójdrożny z technologią niwelacji sygnału z tyłu obudowy na głośnikach niskotonowych min 10" w. ilości 12 szt. na stronę + subbasy 12 szt. Matryca audio obsługująca protokoły analog, aes, dante oraz madi. Reszta techniki zgodna z riderami Artystów/Zespołów
Stanowisko FOH oraz MON typu Layher
OŚWIETLENIE
Zgodnie z riderami Artystów/Zespołów
SPRZĘT DJ’SKI
Dostarczenie profesjonalnego sprzętu Dj’skiego zgodnie z Riderami Artystów
14 CZERWCA /SOBOTA/
Stadion Miejski,
ul. Sportowa 6, Kwidzyn SCENA
Dostarczenie i montaż na miejsce koncertu sceny typu modułowego odpornej na warunki atmosferyczne, wykonanych z aluminium, stali ocynkowanej ogniowo. Podbudowa sceny z możliwością poziomowania na nierównym terenie: minimalny wymiar 12m x 11m + wybieg (zgodnie z riderami Artysty/Zespołu). Scena musi posiadać podłogę drewnianą ze sklejki z powierzchnią antypoślizgową. Scena musi być wyposażona w risery na kołach wg Riderów artystów/zespołów. Scena musi być wyposażona w podesty wg Riderów artystów/zespołów. Scena musi posiadać aktualne atesty bezpieczeństwa. Zapewnienie po obu stronach scen obarierowanych i oświetlonych schodów pełnych do estrady z poziomu gruntu o szerokości 2,5m.
Stanowisko techniczne z boku sceny (backstage) o wymiarze 6m x 5m z dachem 7m x 5m. Stanowisko FOH oraz MON (typu Layher)
Wieże do systemu nagłośnieniowego (typu Layher) 2,57m x 2,57m o wysokości 10m.
ZADASZENIE
Zapewnienia zadaszenia sceny o wymiarach minimum 13m x 12m, dwuspadowy w kolorze czarnym o obciążalności zapewniającej bezpieczne zamontowanie wszystkich urządzeń zgodnie z riderami.
MULTIMEDIA
Dostarczenie, montaż, obsługę i realizację ekranu LED oraz realizacja wizualizacji dostarczonej przez Artystów na ekranie. Minimalne wymagania LED: 7m x 3,5m pixel 3.9 - montaż ekranu na scenie zgodnie z Riderami.
NAGŁOŚNIENIE
System trójdrożny wielkoformatowy z głośnikami niskotonowymi min 12" w ilości 14 szt. na stronę + subbasy 16 szt. Matryca audio obsługująca protokoły analog, aes, dante oraz madi. Reszta techniki zgodna z riderami Artsytów/Zespołów.
OŚWIETLENIE
Zgodnie z riderami Artystów/Zespołów.
15 CZERWCA /NIEDZIELA/
Stare Miasto,
ul. Targowa,
Kwidzyn SCENA
Dostarczenia i montaż na miejsce koncertu sceny typu modułowego odpornej na warunki atmosferyczne, wykonanych z aluminium, stali ocynkowanej ogniowo. Podbudowa sceny z możliwością poziomowania na nierównym terenie: preferowany wymiar 12m x 9m. Scena musi posiadać podłogę drewnianą ze sklejki z powierzchnią antypoślizgową. Scena musi być wyposażona w risery na kołach wg Riderów artystów/zespołów. Scena musi być wyposażona w podesty wg Riderów artystów/zespołów. Scena musi posiadać aktualne atesty bezpieczeństwa. Zapewnienie po obu stronach scen obarierowanych i oświetlonych schodów pełnych do estrady z poziomu gruntu o szerokości 2,5m.
Stanowisko FOH oraz MON (typu Layher).
ZADASZENIE
Zapewnienia zadaszenia sceny o wymiarach minimum 13m x 10m, dwuspadowy w kolorze czarnym o obciążalności zapewniającej bezpieczne zamontowanie wszystkich urządzeń zgodnie z riderami.
NAGŁOŚNIENIE
System trójdrożny wielkoformatowy z głośnikami niskotonowymi min 12" w ilości 12 szt. na stronę + subbasy 12 szt. Matryca audio obsługująca protokoły analog, aes, dante oraz madi. Reszta techniki zgodna z riderami Artystów/Zespołów.
OŚWIETLENIE
Zgodnie z riderami Artystów/Zespołów.
Sceny i dachy powinny być uziemione oraz zamontowane z uwzględnieniem zasad bezpieczeństwa (odciągi/balasty etc.). Wszystkie konstrukcje muszą zapewniać bezpieczne użytkowanie zarówno w zakresie wymaganej wytrzymałości konstrukcji, jak również pod względem zachowania zasad bhp
i ppoż. oraz innych przepisów szczegółowych w zakresie wykonywanych czynności.
Wykonawca zobowiązuje się do zabezpieczenia terenu przed mechanicznymi uszkodzeniami na czas realizacji zamówienia. W przypadku prowadzenia okablowania przez ciągi komunikacyjne lub miejsca widoczne musi być ono zabezpieczone najazdami kablowymi.
Utrzymania urządzeń scenicznych w pełnej funkcjonalności w toku całej imprezy.
Dostarczenia na miejsce imprezy sprzętu nagłośnieniowego zgodnego z riderami technicznymi artystów/zespołów, a ponadto pełnej instalacji wszystkich urządzeń nagłośnieniowych i obsługi tych urządzeń podczas koncertów przez profesjonalną ekipę nagłośnieniową. Wszelkie zmiany / odstępstwa od Riderów technicznych muszą być ustalane z realizatorami dźwięku artystów/zespołów nie później niż na 14 dni przed datą koncertu. Protokół uzgodnień w/w zmian podpisany przez Menagera lub Artystę należy dostarczyć do 10 dni przed datą koncertu.
Dostarczenie na miejsce imprezy sprzętu oświetleniowego zgodnego z riderami technicznymi artystów/zespołów, a ponadto pełnej instalacji wszystkich urządzeń oświetleniowych i obsługi tych urządzeń podczas koncertów przez profesjonalną ekipę oświetleniową. Wszelkie zmiany/odstępstwa od Riderów technicznych muszą być ustalane z realizatorami oświetlenia artystów/zespołów nie później niż na 14 dni przed datą koncertu. Protokół uzgodnień w/w zmian podpisany przez Menagera lub Artystę należy dostarczyć do 10 dni przed datą koncertu.
W przypadku awarii sprzętu w trakcie trwania imprezy Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił sprzęt zastępczy o parametrach zgodnych z riderami Artystów.
Zapewnienia wszelkich urządzeń technicznych niezbędnych do montażu i demontażu konstrukcji oraz oświetlenia, nagłośnienia i multimediów.
Zdemontowania całej infrastruktury scenicznej wraz z zapleczem po zakończeniu imprezy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79952100-3 - Usługi w zakresie organizacji imprez kulturalnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-06-12 do 2025-06-16
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1. nie podlegają wykluczeniu,
2. spełniają warunki udziału w postępowaniu, o ile zostały one określone.
1.2. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie,
2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie,
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniej niż 1 000 000 zł (milion złotych) na dzień składania oferty oraz przez cały okres realizacji zamówienia,
4. zdolności technicznej – Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie usługę obejmującą montaż i demontaż sceny, oświetlenie sceniczne oraz nagłośnienie sceniczne przeznaczonej na imprezę plenerową - o wartości usługi nie mniejszej niż 170 000,00 zł brutto każda.
5. zdolności zawodowej - Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że skieruje do pracy przy realizacji zamówienia:
– przynajmniej jednego realizatora dźwięku FOH, który wykaże się doświadczeniem koordynacji wszystkich działań w tym zakresie podczas 3 imprez/eventów o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł każda.
– przynajmniej jednego realizatora dźwięku MON, który wykaże się doświadczeniem koordynacji wszystkich działań w tym zakresie podczas 3 imprez/eventów o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł każda.
– przynajmniej jednego realizatora światła, który wykaże się doświadczeniem koordynacji wszystkich działań w tym zakresie podczas 3 imprez/eventów o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł każda.
– przynajmniej jednego stage menagera, który wykaże się doświadczeniem koordynacji wszystkich działań w tym zakresie podczas 3 imprez/eventów o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł każda.
1.3. Wykonawca zobowiązany jest uzyskać pisemne oświadczenie Agencji impresaryjnej „DETE” Marcin
Toboła Danuta Toboła Spółka Cywilna z siedzibą w Lesznie (64-100) przy ul. Francuskiej 15,
o akceptacji jego firmy do realizacji koncertu artystki Justyny Steczkowskiej w dniu 14 czerwca 202 5
w Kwidzynie w zakresie określonych w riderze technicznym stanowiącym załącznik do OPZ. (wymóg
zawarty w umowie między Zamawiającym a Agencją).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2.1. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
– wykazu usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (Załącznik A wezwania do uzupełnienia dokumentów)
- wykazu osób, które wezmą udział w realizacji zamówienia o których mowa w Rozdziale III, sekcja 51
ust. 1.2 SWZ. (Załacznik A wezwania do uzupełnienia dokumentów)
- oświadczenie w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów. (Załacznik B wezwania do uzupełnienia dokumentów)
- pisemne oświadczenie Agencji impresaryjnej „DETE” Marcin Toboła Danuta Toboła Spółka Cywilna z
siedzibą w Lesznie (64-100) przy ul. Francuskiej 15, o akceptacji jego firmy do realizacji koncertu artystki Justyny Steczkowskiej w dniu 14 czerwca 2025 w Kwidzynie w zakresie określonych w riderze technicznym stanowiącym załącznik do OPZ (wymóg zawarty w umowie między Zamawiającym a Agencją). (Załącznik C wezwania do uzupełnienia dokumentów).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów. (Załacznik B wezwania do uzupełnienia dokumentów)
- odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w zakresie art. 9 ust. 1 pkt.4 sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
4.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.4.2. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej (o ile został sformułowany), o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2) ustawy Pzp, zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
4.3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia (o ile zostały sformułowane) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4.4. W przypadku, o którym mowa w Rozdziale I, sekcja 4, ust. 4.2 i 4.3 SWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiany umowy wymagają, dla swej ważności, zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.2. Zmiany umowy dopuszczalne będą w granicach wyznaczonych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych w tym art. 455 ust. 1 oraz ust. 2 tej ustawy oraz w niniejszej umowie.
3. W przypadku zmiany terminu imprezy wskutek okoliczności wskazanych w §9 ust. 1, Wykonawca w terminie 3 dni licząc od dnia poinformowania go o zmianie, oświadczy iż albo wykona przedmiot umowy w nowym terminie na warunkach określonych niniejszą umową albo odstępuje od umowy.
4. Dopuszczalne są wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o zamówienie nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienie, ani na wynik postępowania. Takimi zmianami są w szczególności zmiany o charakterze administracyjno-organizacyjnym umowy np. dotyczące nazwy, siedziby Wykonawcy lub jego formy organizacyjno-prawnej w trakcie trwania umowy, innych danych identyfikacyjnych, zmiany prowadzące do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-05-07 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: za pomocą platformy zakupowej
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-07 11:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-06-05
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
1. Zamawiający zaprasza do negocjacji wykonawców których oferty nie podlegają odrzuceniu z przyczyn określonych w art.226 uPzp.
2. W przypadku podjęcia decyzji o prowadzeniu negocjacji, w pierwszym kroku Zamawiający poinformuje równocześnie
wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty, o Wykonawcach:
1) których oferty nie zostały odrzucone, oraz punktacji przyznanej ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łącznej
punktacji,
2) których oferty zostały odrzucone,
podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
3. Zamawiający w zaproszeniu do negocjacji wskaże miejsce, termin i sposób prowadzenia negocjacji oraz kryteria oceny
ofert, w ramach których będą prowadzone negocjacje w celu ulepszenia treści ofert.
4. Prowadzone negocjacje mają poufny charakter. Żadna ze stron nie może, bez zgody drugiej strony, ujawniać informacjitechnicznych i handlowych związanych z negocjacjami. Zgoda jest udzielana w odniesieniu do konkretnych informacji i
przed ich ujawnieniem.
5. Po zakończeniu negocjacji z Wykonawcami, Zamawiający informuje o tym fakcie uczestników negocjacji oraz zaprasza
ich do składania ofert dodatkowych.
6. Zaproszenie do złożenia ofert dodatkowych będzie zawierać co najmniej:
1) nazwę oraz adres Zamawiającego, numer telefonu, adres poczty elektronicznej oraz strony internetowej prowadzonego
postępowania;
2) sposób i termin składania ofert dodatkowych oraz język lub języki, w jakich muszą one być sporządzone, oraz termin
otwarcia tych ofert.
7. Wykonawca może złożyć ofertę dodatkową, która zawiera nowe propozycje w zakresie treści oferty podlegających ocenie
w ramach kryteriów oceny ofert wskazanych przez Zamawiającego w zaproszeniu do negocjacji.
8. Oferta dodatkowa nie może być mniej korzystna w żadnym z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do
negocjacji niż oferta złożona w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu.
9. Oferta przestaje wiązać Wykonawcę w zakresie, w jakim złoży on ofertę dodatkową zawierającą korzystniejsze
propozycje w ramach każdego z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji.
10. Oferta dodatkowa, która jest mniej korzystna w którymkolwiek z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do
negocjacji niż oferta złożona w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, podlega odrzuceniu W przypadku skorzystania
przez Zamawiającego z możliwości negocjowania treści ofert, negocjacje dotyczyć będą wyłącznie tych elementów treści
ofert, które podlegają ocenie w ramach kryteriów oceny ofert, o których mowa w rozdziale XIX niniejszej SWZ.
11. Wymagania dotyczące sporządzenia i przekazywania oferty określone w SWZ mają odpowiednie zastosowanie do oferty
dodatkowej.