BZP: „Kontrakt serwisowy – rezonans magnetyczny GE Signa Explorer sn. RD0711”
28.04.2025
2025/BZP 00209187/01
WOJEWÓDZKI SZPITAL IM. ŚW.OJCA PIO W PRZEMYŚLU
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Kontrakt serwisowy – rezonans magnetyczny GE Signa Explorer sn. RD0711”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI SZPITAL IM. ŚW.OJCA PIO W PRZEMYŚLU
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000314684
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Monte Cassino 18
1.4.2.) Miejscowość: Przemyśl
1.4.3.) Kod pocztowy: 37-700
1.4.4.) Województwo: podkarpackie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@wszp.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://wszp.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00209187
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-04-28
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00193983
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA I ZAMAWIAJĄCY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.6. Rodzaj zamawiającego Przed zmianą:
Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
Po zmianie:
Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SWZ;
2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ;
3) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 pkt 1 SWZ (jeżeli dotyczy);
4) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).
5) wypełniony kosztorys ofertowy – załącznik. nr 1 do projektu umowy
6) opis przedmiotu zamówienia wg załącznika nr 3 do projektu umowy
7) Oświadczenie przez Wykonawcę o posiadaniu uprawnień do realizacji przedmiotu umowy – w tym m.in. autoryzację serwisu producenta lub potwierdzenie o odbyciu szkolenia serwisowego w zakresie wykonywania przedmiotu umowy przeprowadzonego przez producenta lub przez autoryzowany serwis producenta lub potwierdzenie o odbyciu szkolenia serwisowego w zakresie wykonywania przedmiotu umowy przeprowadzonego przez innego producenta niż producent urządzenie, którego serwisowanie jest przedmiotem umowy.
8) Oświadczenie przez Wykonawcę o dysponowaniu odpowiednią aparaturą kontrolno-pomiarową niezbędną do realizacji usługi.
9) Stosowny dokument jn. stanowiący ocenę parametrów :
a) Autoryzacja serwisu Producenta przedmiotu umowy wydana w ostatnich 24 miesiącach od złożenia oferty, lub
b) Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu min. 1 pracownika serwisu przeszkolonego przez producenta lub autoryzowany serwis producenta przedmiotu umowy – szkolenie przeprowadzone w ostatnich 60 miesiącach od złożenia oferty, lub
c) Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu przez Wykonawcę min. 1 pracownika serwisu przeszkolonego przez producenta przedmiotu umowy lub przez innego producenta tego samego rodzaju urządzenia co urządzenie posiadane przez Zamawiającego, którego serwisowanie jest przedmiotem umowy.
Uwaga!
Załączyć stosowny dokument potwierdzający posiadanie autoryzacji lub szkolenia. Wybrać tylko jedno rozwiązanie. W przypadku załączenia do oferty dokumentów potwierdzających spełnienie dwóch lub trzech rozwiązań (np. rozwiązania a oraz rozwiązania b oraz rozwiązania c) Wykonawca otrzyma punkty jedynie za jedno, korzystniejsze dla niego z wybranych rozwiązań.
Dokumenty z poz. 9 posłużą do oceny parametrów wg zapisów w załączniku nr 3 rozdz. 4) do projektu umowy i nie podlegają uzupełnieniu.
Po zmianie:
Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SWZ;
2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ;
3) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 pkt 1 SWZ (jeżeli dotyczy);
4) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).
5) wypełniony kosztorys ofertowy – załącznik. nr 1 do projektu umowy
6) opis przedmiotu zamówienia wg załącznika nr 3 do projektu umowy
7) Oświadczenie przez Wykonawcę o dysponowaniu odpowiednią aparaturą kontrolno-pomiarową niezbędną do realizacji usługi.
8) Stosowny dokument jn. stanowiący ocenę parametrów :
a) Autoryzacja serwisu Producenta przedmiotu umowy wydana w ostatnich 24 miesiącach od złożenia oferty, lub
b) Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu min. 1 pracownika serwisu przeszkolonego przez producenta lub autoryzowany serwis producenta przedmiotu umowy – szkolenie przeprowadzone w ostatnich 60 miesiącach od złożenia oferty, lub
c) Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu przez Wykonawcę min. 1 pracownika serwisu przeszkolonego przez producenta przedmiotu umowy lub przez innego producenta tego samego rodzaju urządzenia co urządzenie posiadane przez Zamawiającego, którego serwisowanie jest przedmiotem umowy.
d) Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu min. 1 pracownika posiadającego szkolenie serwisowe z certyfikatem wydanym przez podmiot niezależny od producenta, szkolący inżynierów w zakresie serwisowania rezonansów magnetycznych producenta GE. Podmiot szkolący posiadający certyfikat ISO w zakresie normy 9001 oraz 13485.
Uwaga!
Załączyć stosowny dokument potwierdzający posiadanie autoryzacji lub szkolenia. Wybrać tylko jedno rozwiązanie. W przypadku załączenia do oferty dokumentów potwierdzających spełnienie dwóch lub trzech lub czterech rozwiązań (np. rozwiązania a oraz rozwiązania b oraz rozwiązania c oraz rozwiązania d) Wykonawca otrzyma punkty jedynie za jedno, korzystniejsze dla niego z wybranych rozwiązań.
Dokumenty z poz. 8 posłużą do oceny parametrów wg zapisów w załączniku nr 3 rozdz. 4) do projektu umowy i nie podlegają uzupełnieniu.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
1) Oświadczenie przez Wykonawcę o posiadaniu uprawnień do realizacji przedmiotu umowy – w tym m.in. autoryzację serwisu producenta lub potwierdzenie o odbyciu szkolenia serwisowego w zakresie wykonywania przedmiotu umowy przeprowadzonego przez producenta lub przez autoryzowany serwis producenta lub potwierdzenie o odbyciu szkolenia serwisowego w zakresie wykonywania przedmiotu umowy przeprowadzonego przez innego producenta niż producent urządzenie, którego serwisowanie jest przedmiotem umowy.
2) Oświadczenie przez Wykonawcę o dysponowaniu odpowiednią aparaturą kontrolno-pomiarową niezbędną do realizacji usługi.
3) Stosowny dokument jn. stanowiący ocenę parametrów :
a. Autoryzacja serwisu Producenta przedmiotu umowy wydana w ostatnich 24 miesiącach od złożenia oferty, lub
b. Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu min. 1 pracownika serwisu przeszkolonego przez producenta lub autoryzowany serwis producenta przedmiotu umowy – szkolenie przeprowadzone w ostatnich 60 miesiącach od złożenia oferty, lub
c. Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu przez Wykonawcę min. 1 pracownika serwisu przeszkolonego przez producenta przedmiotu umowy lub przez innego producenta tego samego rodzaju urządzenia co urządzenie posiadane przez Zamawiającego, którego serwisowanie jest przedmiotem umowy.
Uwaga!
Załączyć stosowny dokument potwierdzający posiadanie autoryzacji lub szkolenia. Wybrać tylko jedno rozwiązanie. W przypadku załączenia do oferty dokumentów potwierdzających spełnienie dwóch lub trzech rozwiązań (np. rozwiązania a oraz rozwiązania b oraz rozwiązania c) Wykonawca otrzyma punkty jedynie za jedno, korzystniejsze dla niego z wybranych rozwiązań.
Dokumenty z poz. 3 posłużą do oceny parametrów wg zapisów w załączniku nr 3 rozdz. 4) do projektu umowy i nie podlegają uzupełnieniu.
Po zmianie:
1) Oświadczenie przez Wykonawcę o dysponowaniu odpowiednią aparaturą kontrolno-pomiarową niezbędną do realizacji usługi.
2) Stosowny dokument jn. stanowiący ocenę parametrów :
a. Autoryzacja serwisu Producenta przedmiotu umowy wydana w ostatnich 24 miesiącach od złożenia oferty, lub
b. Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu min. 1 pracownika serwisu przeszkolonego przez producenta lub autoryzowany serwis producenta przedmiotu umowy – szkolenie przeprowadzone w ostatnich 60 miesiącach od złożenia oferty, lub
c. Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu przez Wykonawcę min. 1 pracownika serwisu przeszkolonego przez producenta przedmiotu umowy lub przez innego producenta tego samego rodzaju urządzenia co urządzenie posiadane przez Zamawiającego, którego serwisowanie jest przedmiotem umowy, lub
d. Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu min. 1 pracownika posiadającego szkolenie serwisowe z certyfikatem wydanym przez podmiot niezależny od producenta, szkolący inżynierów w zakresie serwisowania rezonansów magnetycznych producenta GE. Podmiot szkolący posiadający certyfikat ISO w zakresie normy 9001 oraz 13485.
Uwaga!
Załączyć stosowny dokument potwierdzający posiadanie autoryzacji lub szkolenia. Wybrać tylko jedno rozwiązanie. W przypadku załączenia do oferty dokumentów potwierdzających spełnienie dwóch lub trzech lub czterech rozwiązań (np. rozwiązania a oraz rozwiązania b oraz rozwiązania c oraz rozwiązania d) Wykonawca otrzyma punkty jedynie za jedno, korzystniejsze dla niego z wybranych rozwiązań.
Dokumenty z poz. 2 posłużą do oceny parametrów wg zapisów w załączniku nr 3 rozdz. 4) do projektu umowy i nie podlegają uzupełnieniu.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu Przed zmianą:
1) Oświadczenie przez Wykonawcę o posiadaniu uprawnień do realizacji przedmiotu umowy – w tym m.in. autoryzację serwisu producenta lub potwierdzenie o odbyciu szkolenia serwisowego w zakresie wykonywania przedmiotu umowy przeprowadzonego przez producenta lub przez autoryzowany serwis producenta lub potwierdzenie o odbyciu szkolenia serwisowego w zakresie wykonywania przedmiotu umowy przeprowadzonego przez innego producenta niż producent urządzenie, którego serwisowanie jest przedmiotem umowy.
2) Oświadczenie przez Wykonawcę o dysponowaniu odpowiednią aparaturą kontrolno-pomiarową niezbędną do realizacji usługi.
Po zmianie:
Oświadczenie przez Wykonawcę o dysponowaniu odpowiednią aparaturą kontrolno-pomiarową niezbędną do realizacji usługi.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
Zgodnie z zapisami projektu umowy - załącznik nr 5 do SWZ
Po zmianie:
Zgodnie z zapisami projektu umowy - załącznik nr 4 do SWZ
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-04-29 09:00
Po zmianie:
2025-05-05 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-04-29 09:15
Po zmianie:
2025-05-05 09:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-05-28
Po zmianie:
2025-06-03