Ogłoszenie Burmistrza Sulęcina o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w rejonie ulicy Lipowej, w mieście Sulęcin
03.09.2024
34334049
GMINA SULĘCIN
ul. LIPOWA 18
69-200
SULĘCIN
O G Ł O S Z E N I E
BURMISTRZA SULĘCINA
o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu
zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w rejonie ulicy Lipowej,
w mieście Sulęcin
Na podstawie art. 17 pkt. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym [t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 977 ze zm.] oraz art. 39 ust. 1 ustawy z dnia 03 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko [t.j. Dz. U. 2023 r., poz. 1094 ze zm.]
zawiadamiam
- o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w rejonie ulicy Lipowej, w mieście Sulęcin, w gminie Sulęcin, opracowywanego w oparciu o uchwałę nr XCIV/568/24 Rady Miejskiej w Sulęcinie z dnia 22. kwietnia 2024 r.
- o przeprowadzeniu strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, w tym sporządzeniu prognozy oddziaływania na środowisko, której przedmiotem jest ocena skutków rozwiązań przyjętych w ww. projekcie miejscowego planu.
Zainteresowani mają możliwość zapoznać się z niezbędną dokumentacją w związku z przystąpieniem do opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w zakresie, o którym mowa powyżej i przeprowadzaną strategiczną oceną oddziaływania na środowisko, w godz. od 800 do 1500 w Urzędzie Miejskim w Sulęcinie, ul. Lipowa 18, 69-200 Sulęcin oraz wnieść wnioski w terminie 21 dni licząc od dnia podania do publicznej wiadomości.
Wnioski należy wnosić na piśmie lub ustnie do protokołu[1]. Dopuszcza się również składanie wniosków za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres e-mail: umig@sulecin.pl bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, o którym mowa w ustawie z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej [t.j. Dz. U. 2021 r., poz. 1797 ze zm.].
Wniosek powinien zawierać imię, nazwisko, nazwę i adres Wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy. W przypadku posiadania tytułu prawnego do nieruchomości, której dotyczy składany wniosek, należy podać tytuł prawny.
Zgodnie z art. 39 ust. 1 pkt. 5 ustawy z dnia 03 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko [t.j. Dz. U. 2023 r., poz. 1094 ze zm.], organem właściwym do rozpatrzenia wniosków jest Burmistrz Sulęcina.
BURMISTRZ SULĘCINA
Dariusz Ejchart
KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust.2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, Dziennik Urzędowy UE, L 119/1 z 4 maja 2016 r. (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Sulęcina. Szczegółowe informacje w tej sprawie można uzyskać na naszej stronie internetowej: www.bip.sulecin.pl
[1] Rozporządzenie Rady Ministrów z 19 kwietnia 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz. U. z 2020 r., poz. 697)