Syndyk masy upadłości MAGIC GARDEN sp. z o. o. w upadłości sprzeda z wolnej ręki: prawo użytkowania wieczystego nieruchomości zabudowanej zespołem budynków biurowo – usługowych i garażowego, położonej w Inowrocławiu, przy ulicy Dworcowej 52-54
1 888 800,00 PLN
15.10.2024
14.11.2024 17 dni do końca
34341825
Sprzedaż z wolnej ręki
MAGIC GARDEN SP. Z O. O. W UPADŁOŚCI
ul. Niecała 33
85-516
Bydgoszcz
osoba kontaktowa: syndyk.biuro@wp.pl , od poniedziałku do piątku w godz. 7.00-14.00 pod nr tel. 661-511-181
OGŁOSZENIE
Syndyk masy upadłości MAGIC GARDEN sp. z o. o. w upadłości sprzeda z wolnej ręki:
prawo użytkowania wieczystego nieruchomości zabudowanej zespołem budynków biurowo – usługowych i garażowego, położonej w Inowrocławiu, przy ulicy Dworcowej 52-54, nieruchomość zabudowana oznaczona jest geodezyjnie w obrębie 0004 jako działka 1/4 o powierzchni 0,3210 ha dla której Sąd Rejonowy V Wydział Ksiąg Wieczystych w Inowrocławiu prowadzi KW o nr BY1I/00024083/3 gdzie jako właściciel gruntu widnieje Skarb Państwa, a użytkownikiem wieczystym jest MAGIC GARDEN sp. z o.o. za cenę nie niższą 50% wartości wyszacowania, tj. 1.888.800,00 zł netto (sprzedaż nieruchomości nastąpi w cenie netto bez podatku VAT na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 10 ustawy o podatku od towarów i usług). Nieruchomość jest dzierżawiona.
Z tym zastrzeżeniem, że nabywca zobowiąże się do pokrycia kosztów związanych z zawarciem umowy sprzedaży nieruchomości, a ustalona cena z nabywcą zostanie uiszczona w całości na rachunek masy upadłości przed zawarciem umowy sprzedaży.
Oferta dotycząca nabycia nieruchomości lub ruchomości powinna zostać przesłana w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta – MAGIC GARDEN sp. z o. o. w upadłości sygn. akt BY1B/GUp/4/2024”, na adres biura syndyka, ul. Niecała 33, 85-516 Bydgoszcz do dnia 14 listopada 2024 r. do godz. 14:00 r. Kopertę należy włożyć do drugiej koperty zaadresowanej na powyższy adres - decyduje data wpływu.
Do oferty należy załączyć potwierdzenie wpłaty wadium w wysokości 10% ceny minimalnej, które powinno wpłynąć na rachunek masy upadłości numer: 23 1540 1027 2102 0008 0516 0001 do dnia 13 listopada 2024 r. Wadium zostaje zaliczone na poczet ceny nabycia. W przypadku odrzucenia danej oferty wadium zostaje zwrócone.
Oferta powinna zawierać:
- wszelkie dane oferenta (w tym również nr telefonu oraz adres poczty elektronicznej),
- datę ważności złożonej oferty,
- informację o sposobie i terminie zapłaty pozostałej ceny zakupu w przypadku przyjęcia oferty oraz zobowiązanie, że zapłata nastąpi przed zawarciem umowy sprzedaży,
- nr konta do zwrotu wadium,
- wyrażenie zgody na przepadek wadium w przypadku przyjęcia oferty przez syndyka, a niedokonania zapłaty,
- zobowiązanie do pokrycia przez nabywcę wszelkich kosztów związanych z zawarciem umowy sprzedaży,
- oświadczenie, że oferent zapoznał się z aktualnym stanem technicznym i prawnym przedmiotu sprzedaży i nie wnosi do niego uwag,
- nabywca zobowiąże się do pokrycia kosztów związanych z zawarciem umowy sprzedaży nieruchomości w wyznaczonym terminie, a ustalona cena z nabywcą zostanie uiszczona w całości na rachunek masy upadłości przed zawarciem umowy sprzedaży.
Otwarcie ofert nastąpi w Biurze Syndyka w Bydgoszczy przy ul. Niecałej 33 w dniu 18 listopada 2024 r. o godz. 9.00 w obecności przybyłych oferentów. W przypadku złożenia ofert zbliżonych cenowo, tj. oferty różniące się między sobą kwotą nie większą niż 70.000,00 zł, syndyk przeprowadzi w wyznaczonym przez niego terminie licytację ustną.
O wyznaczeniu terminu licytacji ustnej dla oferentów, którzy złożyli oferty zbliżone cenowo syndyk poinformuje podczas otwarcia ofert, natomiast nieobecnych - pisemnie. W licytacji uczestniczą oferenci lub ich pełnomocnicy, a pozostali oferenci mogą być obecni przy licytacji bez prawa zabierania głosów. Cena wywoławcza podczas licytacji to cena najwyższa z zaproponowanych ofert.
Syndyk zastrzega, że umowa sprzedaży zostanie podpisana u notariusza wyznaczonego przez syndyka w terminie 60 dni od daty wpłaty całej ceny.
W sprawie dodatkowych informacji prosimy o kontakt tylko i wyłącznie mailowy pod adresem: syndyk.biuro@wp.pl lub telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 7.00-14.00 pod nr tel. 661-511-181.
Prezentacja ruchomości odbywać się będzie po wcześniejszym ustaleniu terminu.
Opis i oszacowanie nieruchomości można uzyskać na wniosek poprzez pocztę elektroniczną.
Osoby zainteresowane prezentacją proszone są o przesłanie swoich zgłoszeń na maila syndyk.biuro@wp.pl. W treści zgłoszenia proszę podać imię i nazwisko oraz numer kontaktowy.
KONTAKT W SPRAWIE OGLĘDZIN: 6 6 1 5 1 1 1 8 1
Syndyk zastrzega sobie prawo do odstąpienia od sprzedaży bez podania przyczyny.