Wojewoda Warmińsko-Mazurski zawiadamia o wydaniu decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej
29.10.2024
34343367
WARMIŃSKO-MAZURSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W OLSZTYNIE
ul. PIŁSUDSKIEGO 7/9
10-575
OLSZTYN
WIN-II.7820.1.6.2024 EJ
OBWIESZCZENIE
Zgodnie z art. 11f ust. 3 i 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 311), w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 572), Wojewoda Warmińsko-Mazurski podaje do publicznej wiadomości, że na wniosek Pana Łukasza Chucia, pełnomocnika inwestora – Zarząd Województwa Warmińsko-Mazurskiego reprezentowanego przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Olsztynie z dnia 04.03.2024 r., uzupełnionego w dniu 09.04.2024 r., Wojewoda Warmińsko-Mazurski wydał decyzję nr 16/24 z 15.10.2024 r. o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej dla zadania: „Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 519 w zakresie budowy chodnika w miejscowości Półwieś”.
Inwestycja realizowana będzie na działkach:
(w nawiasie podano numery działek ewidencyjnych, które zostały podzielone)
1) w liniach rozgraniczających teren inwestycji:
- jednostka ewidencyjna 280707_5 Zalewo, obręb 0017 Półwieś, dz. nr: 24/1, 3/136(3/8), 3/130(3/53), 3/132(3/54), 3/134(3/55), 3/128(3/108), 3/127(3/108).
W związku z powyższym informuję, że z treścią decyzji oraz z dokumentacją sprawy można zapoznać się w terminie 14 dni od dnia ukazania się niniejszego obwieszczenia, w Wydziale Infrastruktury i Nieruchomości Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie, Al. Marsz. J. Piłsudskiego 7/9, w pokoju 331, po wcześniejszym umówieniu terminu poprzez kontakt telefoniczny: (89) 5232 211 (od poniedziałku – do piątku w godzinach 1100 - 1400). Od decyzji służy stronom odwołanie do Ministra Rozwoju i Technologii w Warszawie, za pośrednictwem Wojewody Warmińsko-Mazurskiego w terminie 14 dni, licząc od upływu 14 dni od daty podania obwieszczenia do publicznej wiadomości.
Zgodnie z art. 18 ust. 1e pkt 1 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych w przypadku, w którym
dotychczasowy właściciel, użytkownik wieczysty nieruchomości objętej przedmiotową decyzją wyda tę nieruchomość niezwłocznie lecz nie później niż w terminie 30 dni od dnia doręczenia zawiadomienia o wydaniu decyzji - wysokość odszkodowania powiększa się o kwotę równą 5% wartości nieruchomości lub prawa użytkowania wieczystego. W celu wydania nieruchomości należy skontaktować się z Rejonem Dróg Wojewódzkich w Elblągu, ul. Junaków 3, 82-300 Elbląg, tel. (55) 233-54-94, gdzie zostanie w tej sprawie podpisany „Protokół wydania nieruchomości”. Do wskazanej instytucji należy zgłosić się z zawiadomieniem i dowodem osobistym.
Odszkodowanie ustalone zostanie w odrębnej decyzji zgodnie z art. 12 ust. 4a ww. ustawy.