Prezydent Miasta Poznania zawiadamia o czynnościach podjętych w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej
29.10.2024
34344309
MIASTO POZNAŃ WYDZIAŁ OBSŁUGI URZĘDU
ul. PL. KOLEGIACKI 17
61-841
POZNAŃ
PREZYDENT MIASTA POZNANIA
Zawiadamiam, że w dniu 25.10.2024 r. zostało umieszczone na okres 14 dni, na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Poznania, pl. Kolegiacki 17 oraz na stronie internetowej https://bip.poznan.pl, zawiadomienie o czynnościach podjętych w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, w związku z decyzją Wojewody Wielkopolskiego z 27.06.2024 r. (znak: IR-III.7821.23.2023.EFS) uchylającą w całości decyzję Prezydenta Miasta Poznania nr 714/2023 z 6.09.2023 r. (znak: UA-IV.6740.82.2022) o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej polegającej na rozbudowie ulicy Rzepińskiej na odcinku od ulicy Małoszyńskiej do ulicy Cmentarnej w Poznaniu i przekazującą sprawę do ponownego rozpatrzenia, przewidzianej do realizacji na nieruchomościach lub ich częściach: dz. nr 102/3, 102/4, 103/1, 104/3, 104/7, 113/1, 114/1, 114/2, 124/1, 125/2, 125/6, 125/8, 125/10, 125/12, 125/13, 125/14, 125/15, arkusz 25, dz. nr 5/8, arkusz 53, obręb 0036 Junikowo.