Ogłoszenie Burmistrza Gminy Kostrzyn o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
04.11.2024
34344672
GMINA KOSTRZYN
ul. DWORCOWA 5
62-025
KOSTRZYN
ZP.6721.1.3.2024.ZP
OGŁOSZENIE
BURMISTRZA GMINY KOSTRZYN
o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
Na podstawie art. 17 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 poz. 1130) oraz na podstawie art. 39, art. 40, art. 41 i art. 42 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r. poz. 1112) zawiadamiam o podjęciu przez Radę Miejską Gminy Kostrzyn uchwały nr VI/43/2024 z dnia 2 września 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla wybranych terenów miasta i gminy Kostrzyn.
Każdy ma prawo do składania uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie, w terminie do dnia 26 listopada 2024 r.
Uwagi i wnioski składa się na piśmie utrwalonym w postaci papierowej lub elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej, na formularzu w postaci papierowej lub w formie dokumentu elektronicznego. Wnioski i uwagi należy składać na adres: Urząd Miejski w Kostrzynie, ul. Dworcowa 5, 62-025 Kostrzyn lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres um@kostrzyn.wlkp.pl lub za pośrednictwem platformy ePUAP na adres /UM_Kostrzyn/SkrytkaESP.
Formularz składania wniosków jest dostępny na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Kostrzynie oraz w siedzibie Urzędu Miejskiego w Kostrzynie.
Uwagi lub wnioski złożone po upływie wyznaczonego wyżej terminu pozostawia się bez rozpatrzenia.
Wniosek powinien zawierać imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby oraz adres poczty elektronicznej, o ile taki posiada, a także wskazuje, czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem lub uwagą, oraz może podać dodatkowe dane do kontaktu takie jak adres do korespondencji lub numer telefonu.
Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Burmistrz Gminy Kostrzyn.
Z niezbędną dokumentacją sprawy można zapoznać się w siedzibie Urzędu Miejskiego w Kostrzynie przy ul. Dworcowej 5 w Kostrzynie, w godzinach pracy Urzędu (poniedziałek od 9:00 do 17:00, od wtorku do piątku od 7:15 do 15:15).
Burmistrz Gminy Kostrzyn
/-/
Szymon Matysek
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest BURMISTRZ GMINY KOSTRZYN, zwany dalej Administratorem. Administrator prowadzi operacje przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.
- Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Osobowych: e-mail: inspektor@rodo-krp.pl, tel. +48 792 304 042.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacja obowiązków lub uprawnień gminy wynikających z przepisów prawa oraz wykonania określonych prawem zadań realizowanych dla dobra publicznego, a w szczególności na potrzeby prowadzonej procedury planistycznej w sprawie sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na terenie gminy Kostrzyn.
- Podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest obowiązek prawny ciążący na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), realizowanie zadań Administratora w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Administratorowi (art. 6 ust. 1 lit. e RODO), oraz inne akty prawne obowiązującego prawa krajowego i międzynarodowego, w szczególności ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawa z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, wraz z aktami wykonawczymi.
- Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane również przez podmioty, z którymi Administrator zawarł umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, w szczególności w zakresie obsługi informatycznej, prawnej, księgowej, ochrony osób i mienia lub ochrony danych osobowych, a także przez podmioty, którym Administrator udostępnia dane osobowe na podstawie przepisów prawa, w szczególności organom ścigania, organom kontrolnym.
- W przypadku niepodania danych niezbędnych do realizacji celów określonych w pkt. 3, w tym wymaganych przepisami prawa, realizacja tych celów może okazać się niemożliwa.
- W zależności od podstawy przetwarzania Pani/Pana danych osobowych posiada Pani/Pan prawo do:
- żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych – prawo to przysługuje, jeśli nie wpływa na ochronę praw i wolności osoby, od której dane to pozyskano;
- żądania od Administratora sprostowania swoich danych osobowych, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych oraz powiadomienia odbiorców danych o sprostowaniu lub usunięciu danych osobowych lub ograniczeniu przetwarzania. Wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie wpływa na przebieg i wynik postępowania dotyczącego uchwalenia studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego;
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania;
- wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych);
- Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wykonywania zadań, o których mowa w pkt. 3 oraz przez wymagany w świetle obowiązującego prawa okres po zakończeniu ich wykonywania w celu ich archiwizowania oraz ewentualnego dochodzenia roszczeń, a także w interesie publicznym, do celów badań naukowych lub historycznych lub do celów statystycznych.