Ogłoszenie Prezydenta Bytomia o przystąpieniu do sporządzenia planu ogólnego Gminy Bytom
20.11.2024
34347534
GMINA BYTOM
ul. PARKOWA 2
41-902
BYTOM
OGŁOSZENIE PREZYDENTA BYTOMIA
o przystąpieniu do sporządzenia planu ogólnego Gminy Bytom
Na podstawie art. 13i ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130) oraz na podstawie art. 39 ust. 1 pkt 1, w związku z art. 40 i art. 46 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r. poz. 1112), zawiadamiam
o podjęciu przez Radę Miejską w Bytomiu uchwały nr IX/77/24 z dnia 28 października 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego Gminy Bytom oraz o przystąpieniu do przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko ww. planu ogólnego.
Interesariusze mogą zapoznać się z niezbędną dokumentacją sprawy w Wydziale Architektury, w Referacie Zagospodarowania Przestrzennego (pokój 402) Urzędu Miejskiego w Bytomiu w godzinach pracy tut. Urzędu. Interesariusze mogą składać wnioski do planu ogólnego w sposób zgodny z art. 8g cytowanej powyżej ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym do Prezydenta Miasta Bytomia w nieprzekraczalnym terminie do dnia 31 grudnia 2024 r.
Wnioski do prognozy oddziaływania na środowisko, która zostanie sporządzona dla ww. planu ogólnego, zgodnie z art. 54 ust. 3 cytowanej powyżej ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, należy składać do Prezydenta Miasta Bytomia w nieprzekraczalnym terminie do dnia 31 grudnia 2024 r.
Zgodnie z art. 8g ust. 1 i 5 ww. ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym wnioski należy wnosić na formularzu, którego wzór został ustalony rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 13 listopada 2023 r. w sprawie wzoru formularza pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego (Dz. U. z 2023 r. poz. 2509), w postaci papierowej lub w formie dokumentu elektronicznego.
Treść ww. uchwały jak i wzór formularza dotyczącego aktu planowania przestrzennego zamieszczone zostały w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Bytomiu w zakładce: Planowanie przestrzenne – Plan ogólny gminy (POG), pod adresem: https://www.bytom.pl/bip/planowanie-przestrzenne/plan-ogolny-gminy-pog.
Wnioski składa się na piśmie utrwalonym w postaci papierowej lub elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres: Prezydent Miasta Bytomia, ul. Parkowa 2, 41-902 Bytom, w szczególności poczty elektronicznej (na adres: aa@um.bytom.pl). Składający wniosek do projektu planu ogólnego podaje swoje imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby oraz adres poczty elektronicznej, o ile taki posiada, a także wskazuje, czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem, oraz może podać dodatkowe dane do kontaktu takie jak adres do korespondencji lub numer telefonu.
Organem właściwym do rozpatrzenia wniosków jest Prezydent Miasta Bytomia.
INFORMACJA DOT. ZASAD PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH:
Administratorem danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Bytomiu jest Prezydent Miasta Bytomia 41-902 Bytom ul. Parkowa 2; dane kontaktowe Inspektora IOD: Urząd Miejski Bytom ul. Parkowa 2, mail: pi@um.bytom.pl
Dane osobowe są przetwarzane przez Administratora danych:
-
-
- w celu realizacji zadań Administratora na podstawie przepisów prawa;
- odbiorcami danych osobowych są osoby fizyczne i prawne na podstawie przepisów prawa:
-
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
- ustawa z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko;
-
- dane osobowe będą przetwarzane przez czas określony przepisami prawa w szczególności w celach archiwalnych;
- osoba której dane dotyczą ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna, iż przetwarzanie danych osobowych jego dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych
z dnia 27 kwietnia 2016 r. (UE 2016/679); - dane osobowe nie będą podlegać decyzji, która opiera się na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu;
- podawanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże w celu realizacji zadań objętych przepisami prawa niezbędne.
-
W związku z przetwarzaniem Prezydenta Miasta danych osobowych, uzyskanych w toku prowadzenia postępowań dotyczących sporządzania aktów planowania przestrzennego, prawo, o którym mowa w art. 15 ust. 1 lit. g rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.), zwanego rozporządzeniem 2016/679, przysługuje, jeżeli nie wpływa na ochronę praw i wolności osoby, od której dane te pozyskano.
Prezydent Miasta
Mariusz Wołosz