Wojewoda Warmińsko-Mazurski informuje o wydaniu decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej
25.11.2024
34347450
WARMIŃSKO-MAZURSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W OLSZTYNIE
ul. PIŁSUDSKIEGO 7/9
10-575
OLSZTYN
WIN-II.7820.1.18.2024 KP
OBWIESZCZENIE
Zgodnie z art. 11f ust. 3 i 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 311), w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 572), Wojewoda Warmińsko-Mazurski podaje do publicznej wiadomości, że na wniosek Pana Pawła Palucha, pełnomocnika inwestora – Burmistrza Białej Piskiej (data wpływu do tut. urzędu 02.09.2024 r.), uzupełniony 03.10.2024 r. i 04.10.2024 r. oraz skorygowany 07.11.2024 r., wydał decyzję nr 19/24 z 07.11.2024 r. o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej polegającą na: budowie skrzyżowania drogi gminnej z drogą krajową nr 58 w km 137+685 DK 58 wraz z przebudową i rozbudową drogi krajowej nr 58 na odcinku od km 137+412 do km 137+854.
Inwestycja realizowana będzie na działkach w liniach rozgraniczających teren inwestycji:
(w nawiasie podano numery działek ewidencyjnych przed podziałem)
1) pas drogi krajowej nr 58:
- jednostka ewidencyjna 281601_5 Biała Piska – obszar wiejski, obręb 0013 Kaliszki, dz. nr: 6/1, 493/1, 5/45 (5/41), 5/43 (5/42), 5/47 (5/30);
2) pas drogi gminnej:
- jednostka ewidencyjna 281601_5 Biała Piska – obszar wiejski, obręb 0013 Kaliszki, dz. nr: 5/46 (5/41).
W związku z powyższym informuję, że z treścią decyzji oraz z dokumentacją sprawy można zapoznać się w terminie 14 dni od dnia ukazania się niniejszego obwieszczenia, w Wydziale Infrastruktury i Nieruchomości Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie, Al. Marsz. J. Piłsudskiego 7/9, w pokoju 330, po wcześniejszym umówieniu terminu poprzez kontakt telefoniczny: (89) 5232 697 (od poniedziałku – do piątku w godzinach 1100 - 1400). Od decyzji służy stronom odwołanie do Ministra Rozwoju i Technologii w Warszawie, za pośrednictwem Wojewody Warmińsko-Mazurskiego w terminie 14 dni, licząc od upływu 14 dni od daty podania obwieszczenia do publicznej wiadomości.
Zgodnie z art. 18 ust. 1e pkt 1 ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych w przypadku, w którym dotychczasowy właściciel, użytkownik wieczysty nieruchomości objętej przedmiotową decyzją wyda tę nieruchomość lub wyda nieruchomość i opróżni lokal oraz inne pomieszczenie niezwłocznie lecz nie później niż w terminie 30 dni od dnia doręczenia zawiadomienia o wydaniu decyzji - wysokość odszkodowania powiększa się o kwotę równą 5% wartości nieruchomości lub prawa użytkowania wieczystego. W celu wydania nieruchomości należy skontaktować się z Urzędem Miejskim w Białej Piskiej, Plac Adama Mickiewicza 25, 12-230 Biała Piska, sekretariat tel. kontaktowy 87 424 13 50. Odszkodowanie ustalone zostanie w odrębnej decyzji zgodnie z art. 12 ust. 4a ww. ustawy.