Syndyk Masy Upadłości ogłasza przetarg na sprzedaż nieruchomości wchodzących w skład masy upadłości
06.12.2024
16.12.2024 0 dni do końca
34351089
Przetarg
FIRMA HANDLOWO ZAOPATRZENIOWA AGROHANDEL MARIUSZ JAKUBIUK W UPADŁOŚCI
ul. ROMERA 15, SYNDYK MARCIN KOMANDOWSKI
20-487
LUBLIN
osoba kontaktowa: tel. 693 466 323
Syndyk Masy Upadłości Mariusza Jakubiuka prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą Firma Handlowo Zaopatrzeniowa AGROHANDEL Mariusz Jakubiuk ogłasza przetarg na sprzedaż nieruchomości wchodzących w skład masy upadłości:
1. nieruchomość gruntowa rolna, częściowo zabudowana, dz. ew. 74/1, 74/2, obrębu Polubicze Wiejskie, gm. Wisznice o łącznej pow. 3,7202 ha, KW nr LU1B/00066421/8 za cenę nie niższą niż 950.000,00 zł (słownie złotych: dziewięćset pięćdziesiąt tysięcy 00/100). Sprzedaż korzysta ze zwolnienia z VAT,
2. nieruchomość gruntowa zabudowana, dz. ew. 146/1, obrębu Wisznice, gm. Wisznice, o pow. 372 m2, KW nr LU1B/00119231/6 za cenę nie niższą niż 130.000,00 zł (słownie złotych: sto trzydzieści tysięcy 00/100). Sprzedaż korzysta ze zwolnienia z VAT,
3. nieruchomość stanowiąca łąki i lasy, nr 1194 o pow. 0,0834 ha, nr 1195 o pow. 1,5514 ha, położone w obrębie 08- Polubicze Dworskie, gm. Wisznice, powiat bialski za cenę nie niższą niż wartość oszacowania, tj. 51.000,00 zł netto (słownie złotych: pięćdziesiąt jeden tysięcy 00/100).
Wadia dla nieruchomości opisanych w punktach 1-3 wynoszą:
1- 95.000,00 zł, 2- 13.000,00 zł, 3- 5.100,00 zł
Wadia muszą wpłynąć na rachunek bankowy w Banku Pekao SA I o/Lublin nr Bank Pekao SA I o/Lublin 50 1240 1503 1111 0011 0357 3453 do dnia 16.12.2024 r. Za datę wpływu przyjmuje się datę uznania kwoty na rachunku. Wadium wpłacone przez oferenta, którego oferta została wybrana, zostanie zaliczone na poczet ceny nabycia. W przypadku nie dojścia do zawarcia umowy sprzedaży z przyczyn leżących po stronie oferenta, którego oferta została wybrana, wpłacone przez niego wadium nie podlega zwrotowi i zostanie włączone do funduszów masy upadłości. Wadium wpłacone przez oferenta, którego oferta nie została wybrana, podlega zwrotowi. Oferty nabycia przedmiotu należy składać z podaniem nazwy oferenta, oznaczeniem, że oferta dotyczy nieruchomości, z zaproponowaną ceną w zamkniętej, nieprzezroczystej kopercie, która winna być umieszczona również w nieprzezroczystej zamkniętej większej kopercie na adres: Kancelaria Radcy Prawnego ul. Budowlana 50 lok 203 „Konkurs ofert- nie otwierać IX GUp 352/20- nieruchomości”. Oferty nabycia należy składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 18.12.2024 r. do godziny 10:15 Otwarcie ofert nastąpi w dniu 18.12.2024 o godz. 11:00. Regulamin dostępny jest na stronie internetowej www.doradcarestrukturyzacyjny.net oraz w biurze Syndyka przy ul. Budowlanej 50 lok 205, 20-469 Lublin Syndykowi zastrzega się prawo do: swobodnego wyboru oferty, unieważnienia konkursu w całości lub części bez podania przyczyny. Więcej informacji można uzyskać pod nr tel. 693 466 323 w godzinach 10-16.