Ogłoszenie Wójta Gminy Frysztak w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego gminy Frysztak
12.12.2024
17.01.2025 22 dni do końca
34352411
osoba kontaktowa: e-mail: ug@frysztak.pl
Frysztak, dnia 12.12.2024 r.
OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY FRYSZTAK Z DNIA 12.12.2024 r.
w sprawie
PRZYSTĄPIENIA DO SPORZĄDZENIA PLANU OGÓLNEGO GMINY FRYSZTAK
Na podstawie art. 13i ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r., poz. 1130) oraz art. 39 ust. 1 pkt 1, w związku z art. 46 ust. 1 pkt 1 i art. 54 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r., poz. 1112) zawiadamiam o podjęciu przez Radę Gminy Frysztak uchwały NR III/26/2024 z dnia 14 czerwca 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia Planu ogólnego Gminy Frysztak oraz o przystąpieniu do przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko tego dokumentu, obejmującej w szczególności sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko.
Zainteresowani mogą składać wnioski do ww. projektu planu ogólnego oraz w ramach strategicznej oceny oddziaływania na środowisko do Wójta Gminy Frysztak w nieprzekraczalnym terminie do dnia 17 stycznia 2025 r.:
- na piśmie, na formularzu w postaci papierowej, w siedzibie Urzędu Gminy Frysztak
ul. ks. Wojciecha Blajera 20, 38-130 Frysztak lub
- elektronicznie, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności na adres poczty elektronicznej ug@frysztak.pl lub za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej Urzędu Gminy Frysztak na platformie ePUAP w formie dokumentu elektronicznego.
Wzór ww. formularza jest dostępny na stronie https://www.gov.pl/web/rozwoj-technologia/formularz-pisma-dotyczacego-aktu-planowania-przestrzennego oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Frysztak w zakładce Plan ogólny Gminy Frysztak bip.frysztak.pl/p,275,plan-ogolny-gminy-frysztak.
Wnioski powinny zawierać nazwisko, imię, nazwę, adres zamieszkania lub siedzibę wnioskodawcy, adres poczty elektronicznej, o ile taki posiada, przedmiot wniosku, oznaczenie nieruchomości, której dotyczy wniosek oraz informację czy wnioskodawca jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem.
Organem właściwym do rozpatrzenia wniosków jest Wójt Gminy Frysztak
mgr inż. Jan Ziarnik Wójt Gminy Frysztak
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych dalej RODO) informuję się, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Frysztak z siedzibą: Frysztak, ul. Ks. Wojciecha Blajera 20, 38-130 Frysztak, tel: 172777110, e-mail: ug@frysztak.pl
- W sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych za pomocą poczty elektronicznej na adres iod@ug.frysztak.pl lub pisemnie na adres: Urząd Gminy Frysztak, ul. Ks. W. Blajera 20, 38-130 Frysztak z dopiskiem Inspektor Ochrony Danych lub osobiście w siedzibie Urzędu Gminy.
- Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w celu przyjmowania i rozpatrzenia wniosków do projektu planu ogólnego.
- Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest 6 ust. 1 lit c RODO w związku z art. 13i ust. 3 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130).
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych są podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa oraz podmioty, z którymi zawarto umowę powierzenia danych osobowych np. dostawcy systemów informatycznych.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa, w szczególności ustawy z 14.07.1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 18.01.2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
- Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania.
- Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, adres siedziby: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy rozporządzenia wskazanego na wstępie.
- Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do złożenia wniosku do projektu planu ogólnego. Nie podanie danych będzie skutkowało nie wzięciem wniosku pod uwagę.
- Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym w oparciu o profilowanie.