Syndyk ogłasza przetarg na prawo własności nieruchomości niezabudowanej
400 000,00 PLN
12.12.2024
13.01.2025 18 dni do końca
34352658
Przetarg
osoba kontaktowa: e-mail: kancelaria12@op.pl
OGŁOSZENIE O PRZETARGU SYNDYKA MASY UPADŁOŚCI GRADA II SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
I. PRZEDMIOT PRZETARGU
Przedmiotem przetargu jest prawo własności nieruchomości niezabudowanej, składającej się z działki o numerze ewidencyjnym nr 67/4, o powierzchni 0,8697 ha, karta mapy nr 1, obręb 006 Kolonia Poczesna, dla której Sąd Rejonowy w Częstochowie IX Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi księgę wieczystą numer CZ1C/00079018/5, za cenę wywoławczą nie niższą niż 400 000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych 00/100) netto plus VAT w przypadku jego wystąpienia.
Opis i oszacowanie nieruchomości oraz operat szacunkowy dla nieruchomości stanowiącej przedmiot przetargu sporządzony został przez Kancelarię Rzeczoznawców Majątkowych „OLSZEWSKI” Jakub Olszewski z dnia 12.04.2024 r., jest udostępniony do wglądu w Biurze Syndyka – Marii Kosiarz-Szewczykowskiej w Częstochowie, ul. Dąbrowskiego 52/1, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00 do 14.00 po uprzednim telefonicznym umówieniu oraz w aktach sprawy sygn. akt VIII GUp 4/13 w czytelni Sądu Rejonowego w Częstochowie – po uprzednim telefonicznym umówieniu z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem.
Sprzedaż nastąpi na warunkach określonych w Postanowieniu Sądu Rejonowego w Częstochowie z dnia 3 grudnia 2024 roku wydanego do sygnatury VIII GUp 4/13. Dodatkowe informacje w przedmiocie przetargu można uzyskać pod numerem telefonu 604 499 508 lub 536 844 507 oraz w Biurze Syndyka znajdującym się w Częstochowie, ul. Dąbrowskiego 52/1. Możliwe jest również przesłanie regulaminu przetargu drogą @, po wcześniejszym zapytaniu na adres e-mail: kancelaria12@op.pl
II. WYMOGI FORMALNE
Oferty należy składać do dnia 13 stycznia 2025 r. do godziny 12.00 w biurze podawczym Sądu Rejonowego w Częstochowie, ul. Dąbrowskiego 23/35, 42-200 Częstochowa, albo drogą pocztową na adres Sądu Rejonowego w Częstochowie VIII Wydziału Gospodarczego, ul. Dąbrowskiego 23/35, 42-200 Częstochowa.
Decydująca jest data wpływu oferty. Oferta, która wpłynęła do Sądu po terminie i godzinie jak wyżej, nie będzie rozpatrywana.
Oferta wraz z wymaganymi dokumentami powinna być umieszczona w zamkniętej kopercie, którą należy umieścić w drugiej, większej kopercie. Każda z tych kopert powinna być zaadresowana do wskazanego sądu wraz z podaniem sygnatury akt VIII GUp 3/14 oraz dopiskiem: „NIE OTWIERAĆ – OFERTA PRZETARGOWA w postępowaniu upadłościowym „GRADA II sp. z o.o. w upadłości likwidacyjnej” i zawierać dokładne oznaczenie składającego ofertę.
Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wpłacenie wadium w wysokości 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych). Wadium należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy masy upadłości „GRADA II” spółka z o.o. w upadłości likwidacyjnej, prowadzony w banku ING Bank Śląski o numerze: 08 1050 1142 1000 0023 2427 5748, z dopiskiem „Przetarg – sygn. akt. VIII GUp 4/13”, najpóźniej do dnia poprzedzającego ostatni dzień terminu wyznaczonego do składania ofert (przy czym liczy się data uznania rachunku Upadłego).
Otwarcie i rozpoznanie ofert nastąpi na posiedzeniu jawnym w dniu 14 stycznia 2025 r. o godz. 14.00, sala 31 w budynku Sądu Rejonowego w Częstochowie VIII Wydziału Gospodarczego, ul. Dąbrowskiego 23/35, 42-200 Częstochowa.
Szczegółowe warunki przetargu określone są w „Warunkach przetargu i aukcji” opisanych w postanowieniu Sądu Rejonowego w Częstochowie z dnia 3 grudnia 2024 roku wydanego do sygnatury VIII GUp 4/13.
III. Syndyk zastrzega sobie prawo do zamknięcia przetargu lub aukcji w uzasadnionych przypadkach bez wyboru oferty.