Burmistrz Międzyrzecza zawiadamia o przystąpieniu do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Międzyrzecz
12.12.2024
34352384
GMINA MIĘDZYRZECZ
ul. RYNEK 1
66-300
MIĘDZYRZECZ
OGŁOSZENIE
BURMISTRZA MIĘDZYRZECZA
o przystąpieniu do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Międzyrzecz dla części obrębu Święty Wojciech w granicach działek nr ewid. 306/2 i 307/4
Na podstawie art. 17 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1130) zawiadamiam o podjęciu przez Radę Miejską w Międzyrzeczu Uchwały Nr VII/64/24 z dnia 28 października 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Międzyrzecz dla części obrębu Święty Wojciech w granicach działek nr ewid. 306/2 i 307/4.
Jednocześnie na podstawie art. 39 ust. 1, w związku z art. 46 pkt 1 i art. 51 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1112) zawiadamiam, iż rozpoczęto procedurę przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, elementem której jest sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko ustaleń planu miejscowego. Granice obszaru objętego planem przedstawia załącznik graficzny do uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu miejscowego.
Zainteresowani mogą składać wnioski do projektu planu miejscowego oraz do strategicznej oceny oddziaływania na środowisko w terminie 21 dni od dnia ukazania się niniejszego ogłoszenia w następujący sposób:
- na piśmie utrwalonym w formie papierowej: w kancelarii Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu lub na adres Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu, Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz;
- na piśmie utrwalonym w postaci elektronicznej za pomocą środków komunikacji elektronicznej: na adres email um@miedzyrzecz.pl, lub za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej Urzędu na platformie ePUAP;
- ustnie do protokołu w siedzibie Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu.
Wnioski należy składać na FORMULARZU będącym załącznikiem do rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 13 listopada 2023 r. w sprawie wzoru formularza pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego (Dz. U. z 2023 r. poz. 2509). Wzór formularza można pobrać ze strony bip.miedzyrzecz.pl zakładka Zagospodarowanie przestrzenne.
Wniosek powinien zawierać:
- imię, nazwisko i adres zamieszkania albo nazwę i adres siedziby wnioskodawcy;
- adres poczty elektronicznej o ile wnioskodawca taki posiada;
- oznaczenie nieruchomości, której dotyczy wskazując nr działki lub adres;
- informację czy wnioskodawca jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem;
- dodatkowe dane do kontaktu takie jak adres do korespondencji lub numer telefonu, o ile wnioskodawca uzna to za konieczne.
Uchwała w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu miejscowego oraz dane przestrzenne zawierające granice opracowania planu miejscowego dostępne są na stronie bip.miedzyrzecz.pl w zakładce Zagospodarowanie przestrzenne. Organem właściwym do rozpatrzenia wniosków jest Burmistrz Międzyrzecza.
Z up. BURMISTRZA MIĘDZYRZECZA
Adriana Dydyna-Marycka
Zastępca Burmistrza
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, informujemy, że:
- Administratorem danych przetwarzanych w Urzędzie Miejskim w Międzyrzeczu jest Burmistrz Międzyrzecza z siedzibą 66-300 Międzyrzecz, ul. Rynek 1, tel.: 95 742 69 30, adres
e-mail: um@miedzyrzecz.pl. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się skontaktować poprzez email: ido@miedzyrzecz.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora. - Celem zbierania danych jest realizacja obowiązków gminy w zakresie planowania przestrzennego.
- Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do wykonania czynności administracyjnych. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwe wykonanie tych czynności.
- Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim. Odbiorcami danych będą tylko instytucje upoważnione z mocy prawa.
- Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały profilowaniu.
- Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
- Dane osobowe będą przechowywane (przez okres 30 lat, 5 lat, itp.) do czasu ustania potrzeby ich przechowywania i przetwarzania.