Ogłoszenie Burmistrza Wolina o przystąpieniu do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
10.01.2025
34355186
GMINA WOLIN
ul. ZAMKOWA 23
72-510
WOLIN
OGŁOSZENIE
BURMISTRZA WOLINA
o przystąpieniu do sporządzania
miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
Na podstawie art. 17 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym [t.j.: Dz. U. z 2024 r. poz. 1130] oraz art. 39 ust. 1 pkt 3, art. 40, art. 54 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko [t.j. Dz. U. 2024 r., poz. 1112],
zawiadamiam
o podjęciu w dniu 30 października 2024 r. przez Radę Miejską w Wolinie uchwały Nr VIII/88/24 w sprawie przystąpienia do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Wolin, dla terenu położonego w obrębie Domysłów,
wraz z Prognozą oddziaływania na środowisko w ramach strategicznej oceny oddziaływania na środowisko
Przedmiotem planu jest ustalenie przeznaczenia terenu na cele zabudowy rekreacji indywidualnej i mieszkaniowej jednorodzinnej, z ustaleniem zasad zabudowy i zagospodarowania oraz zasad obsługi w zakresie komunikacji i infrastruktury technicznej.
Plan będzie jednocześnie zmianą planu przyjętego Uchwałą Nr LVI/362/98 Rady Gminy w Wolinie z dnia 18 czerwca 1998 r.
Wnioski do w/w projektu należy składać za pomocą formularza pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego, wprowadzonego rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 13 listopada 2023 r. [Dz. U. z 2023 r. poz. 2509, zamieszczonego w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie https://bip.gminawolin.pl/strony/18778.dhtml w terminie 21 dni od daty ukazania się niniejszego obwieszczenia. Wnioski na wskazanym formularzu należy składać w formie papierowej do Burmistrza Wolina, na adres: Urząd Miejski w Wolinie, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, za pomocą środków komunikacji elektronicznej, bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym, na adres e-mail: sekretariat@gminawolin.pl, elektroniczny adres skrzynki podawczej Urzędu na platformie epuap: /g6b8y70mpj/SkrytkaESP, bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Zgodnie z art. 8g ust. 2 ustawy pizp, składający wniosek podaje imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania lub siedziby oraz adres poczty elektronicznej, o ile taki posiada, a także wskazuje, czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem oraz może podać dodatkowe dane do kontaktu, takie jak adres do korespondencji lub numer telefonu.
Organem właściwym do rozpatrzenia wniosków jest Burmistrz Wolina.
Z up. Burmistrza
Zastępca Burmistrza
Ewa Deląg