Burmistrz Dobrego Miasta zawiadamia o przystąpieniu do sporządzenia planu ogólnego gminy Dobre Miasto
30.01.2025
34359568
GMINA DOBRE MIASTO
ul. WARSZAWSKA 14
11-040
DOBRE MIASTO
Burmistrz Dobrego Miasta Dobre Miasto, dnia 30.01.2025 r.
ul. Warszawska 14
11-040 Dobre Miasto
IN.6721.1.2025
OGŁOSZENIE
o przystąpieniu do sporządzenia planu ogólnego gminy Dobre Miasto
Na podstawie art. 13i ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1130) oraz art. 39 ust. 1 w związku z art. 46 pkt. 1 oraz art. 54 ust. 2 i ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1112)
zawiadamiam
o podjęciu przez Radę Miejską w Dobrym Mieście Uchwały Nr LXXX/521/2024 z dnia
22 lutego 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego gminy Dobre Miasto oraz o przystąpieniu do przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dla tego dokumentu.
Z treścią ww. Uchwały można zapoznać się na stronie internetowej BIP Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście: https://bip.dobremiasto.com.pl/ (zakładka: Akty prawne-/Uchwały Rady Miejskiej).
Zainteresowani mogą składać wnioski do ww. planu ogólnego. Wnioski należy składać w formie papierowej (na adres: Urząd Miejski w Dobrym Mieście, ul. Warszawska 14, 11-040 Dobre Miasto) lub elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej (na adres mailowy: urząd.miasta@dobremiasto.com.pl) w terminie 28 dni od dnia ogłoszenia.
Składający wniosek podaje swoje imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby oraz adres poczty elektronicznej, o ile taki posiada, a także wskazuje, czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem, oraz może podać dodatkowe dane do kontaktu takie jak adres do korespondencji lub numer telefonu.
Wnioski należy składać wyłącznie na formularzu dostępnym w Urzędzie Miejskim w Dobrym Mieście, ul. Warszawska 7, 11-040 Dobre Miasto, Referat Inwestycji i Nieruchomości, pok. Nr 7 w godzinach pracy urzędu oraz na stronie BIP Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście: https://bip.dobremiasto.com.pl/ (zakładka: Planowanie Przestrzenne/Plan ogólny gminy).
Organem właściwym do rozpatrywania wniosków jest Burmistrz Dobrego Miasta.
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych dostępna jest na stronie internetowej BIP Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście: https://bip.dobremiasto.com.pl/ (zakładka: Ochrona danych osobowych).
W związku z przetwarzaniem przez Burmistrza Gminy Dobre Miasto danych osobowych uzyskanych w toku sporządzania przedmiotowego planu ogólnego prawo, o którym mowa w art. 15 ust. 1 lit. g rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.), przysługuje, jeżeli nie wpływa na ochronę praw i wolności osoby, od której dane te pozyskano.
Burmistrz Dobrego Miasta
-//-
Beata Harań