Obwieszczenie Starosty Gostynińskiego
17.02.2025
34362373
STAROSTWO POWIATOWE W GOSTYNINIE
ul. DMOWSKIEGO 13
09-500
GOSTYNIN
OBWIESZCZENIE
Starosty Gostynińskiego
Zgodnie z art. 11f ust. 3 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz.U. 2024.311) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. 2024.572) Starosta Gostyniński zawiadamia o wydaniu na rzecz Burmistrza Miasta i Gminy Sanniki decyzji nr 1/2025 z dnia 12.02.2025 r. udzielającej zezwolenia na realizację inwestycji drogowej polegającej na: rozbudowie drogi gminnej nr 140427W wraz ze zjazdami i skrzyżowaniem z droga powiatową nr 1454W, zlokalizowanej w miejscowości Sanniki, Mocarzewo, Wólka, powiat Gostyniński, na działkach nr ewid.:
- jednostce ewid. nr 140404_4 Sanniki Miasto, w obrębie ewid. 0001 Sanniki na działce o numerze ewidencyjny: 118, 164/5,
- jednostce ewid. nr 140404_5 Sanniki, w obrębie ewid. 0011 Mocarzewo na działce o numerze ewidencyjny: 50, 84/8, 51, 84/6, 1, 2, 84/1, 49, 12, 85/1
- jednostce ewid. nr 140404_5 Sanniki, w obrębie ewid. 0018 Wólka na działce o numerze ewidencyjny:410/3, 406, 405, 434/23”
Wnioskowana inwestycja będzie realizowana na działkach o numerach ewidencyjnych (w nawiasach – numery działek po podziale; tłustym drukiem – działki wydzielane przeznaczone do przejęcia na rzecz Miasta i Gminy Sanniki; podkreślone – działki przeznaczone pod inwestycję):
jednostka ewidencyjna 140404_4 Sanniki Miasto, obręb ewidencyjny 0001 Sanniki działka numer ewidencyjny: 118, 164/5 (164/6, 164/7);
jednostka ewidencyjna 140404_5 Sanniki, obręb ewidencyjny 0011 Mocarzewo, działka numer ewidencyjny: 50 (50/2, 50/1), 84/8 (84/10, 84/9), 51 - w całości do przejęcia pod drogę, 84/6 (84/15, 84/13, 84/14), 1 (1/3, 1/2, 1/1), 2, 84/1 (84/12, 84/11), 49 (49/2, 49/1, 49/3), 12, 85/1 (85/3, 85/2);
jednostka ewidencyjna 140404_5 Sanniki, obręb ewidencyjny 0018 Wólka działka numer ewidencyjny: 410/3 (410/5, 410/4), 406 (406/2, 406/1), 405 (405/2, 405/1), 434/23.
W myśl art. 11f ust. 3 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych decyzję o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej doręcza się wnioskodawcy. Pozostałe strony postępowania zawiadamia się w drodze obwieszczenia w starostwie powiatowym oraz urzędzie gminy właściwym ze względu na przebieg drogi, w Biuletynach Informacji Publicznej tych urzędów, a także prasie lokalnej. Ponadto zawiadomienie o wydaniu decyzji wysyła się dotychczasowym właścicielom lub użytkownikom wieczystym na adres wskazany w katastrze nieruchomości.
Z treścią decyzji można się zapoznać w siedzibie Starostwa Powiatowego w Gostyninie przy ul. Dmowskiego 13, II piętro pokój 27, w godzinach pracy urzędu.
Niniejszej decyzji nadano rygor natychmiastowej wykonalności, która zgodnie z art. 17 ust. 3 ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych zobowiązuje do niezwłocznego wydania nieruchomości, opróżniania lokali i innych pomieszczeń, uprawnia do faktycznego objęcia nieruchomości w posiadanie przez właściwego zarządcę drogi oraz uprawnia do rozpoczęcia robót budowlanych.
Jednocześnie informuję, że zgodnie z art. 18 ust. 1e w/w ustawy, jeżeli dotychczasowy właściciel albo użytkownik wieczysty nieruchomości objętej decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, odpowiednio, wyda tę nieruchomość niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 30 dni od dnia doręczenia zawiadomienia o wydaniu decyzji, której został nadany rygor natychmiastowej wykonalności – wysokość odszkodowania powiększa się o kwotę równą 5 % wartości nieruchomości lub wartości prawa użytkowania wieczystego.
Od decyzji służy stronom odwołanie do Wojewody Mazowieckiego, w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia. Doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia doręczenia decyzji wnioskodawcy, a dla pozostałych stron po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
STAROSTA GOSTYNIŃSKI
/ Andrzej Krzewicki/