Burmistrz Miasta i Gminy Olsztyn informuje o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru poł. w msc. Turów
06.03.2025
34365071
MIASTO I GMINA OLSZTYN
ul. PIŁSUDSKIEGO 10
42-256
OLSZTYN
Olsztyn, dnia 06.03.2025 r.
RUT.6721.1.2025
O G Ł O S Z E N I E
o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania
przestrzennego obszaru położonego w miejscowości Turów w rejonie ulicy Olsztyńskiej
oraz o przystąpieniu do opracowania prognozy oddziaływania na środowisko
Na podstawie art. 17 pkt. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1130 ze zm.) oraz art. 39 ust. 1 pkt 1 w związku z art. 46 pkt 1 i art. 54 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 ze zm.)
zawiadamiam
o podjęciu przez Radę Miejską w Olsztynie Uchwały nr VI/76/25 z dnia 25 lutego 2025 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru położonego w miejscowości Turów w rejonie ulicy Olsztyńskiej oraz o przystąpieniu do opracowania prognozy oddziaływania na środowisko, w celu przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko skutków realizacji ww. planu miejscowego.
Zainteresowani mogą składać wnioski do projektu planu miejscowego oraz do prognozy oddziaływania na środowisko w nieprzekraczalnym terminie do dnia 31.03.2025 r.
Wnioski mogą być wnoszone:
- w formie papierowej - osobiście lub listownie na adres Urzędu Miasta i Gminy Olsztyn: Plac Marszałka Piłsudskiego 10, 42-256 Olsztyn
- elektronicznie - za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@olsztyn-jurajski.pl, za pomocą platformy ePUAP, bądź na adres e-Doręczeń.
na formularzu pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego, stanowiącego załącznik do Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 13 listopada 2023 r. (Dz. U. z 2023 r. poz. 2509). Formularz do wypełnienia dostępny jest w Urzędzie Miasta i Gminy Olsztyn oraz na stronie internetowej pod adresem: https://www.olsztyn-jurajski.pl/referat-inwestycji-i-zamowien-publicznych/
Składający wniosek do ww. projektu planu miejscowego podaje swoje imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby oraz adres poczty elektronicznej, o ile taki posiada, a także wskazuje, czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem. Może podać dodatkowe dane do kontaktu takie jak adres do korespondencji lub numer telefonu. Organem właściwym do rozpatrzenia wniosków jest Burmistrz Miasta i Gminy Olsztyn. Wnioski złożone po upływie terminu podanego powyżej pozostawia się bez rozpatrzenia.
Wykaz wniosków do projektu planu miejscowego wraz z propozycją ich rozpatrzenia i uzasadnieniem, zgodnie z art. 8k ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, sporządzony zostanie przed rozpoczęciem konsultacji społecznych i zostanie podany do publicznej wiadomości poprzez publikację Zarządzenia Burmistrza Miasta i Gminy Olsztyn w tej sprawie, na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Olsztyn https://www.olsztyn.bip.jur.pl/.
Burmistrz Miasta i Gminy Olsztyn
Tomasz Kucharski
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Olsztyn z siedzibą 42 – 256 Olsztyn, Pl. Piłsudskiego 10. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu sporządzenia projektu aktu planowania przestrzennego i związaną z tym procedurą planistyczną. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO oraz przepisy ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym i ma charakter obowiązkowy; odmowa podania danych osobowych będzie skutkowała pozostawieniem sprawy bez rozpoznania. Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych: https://www.olsztyn.bip.jur.pl/kategorie/ochrona_danych_osobowych