Prezydent m.st. Warszawy zawiadamia o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej
01.04.2025
34369785
URZĄD DZIELNICY MOKOTÓW M. ST. WARSZAWY
ul. RAKOWIECKA 25/27
02-517
WARSZAWA
OBWIESZCZENIE
Działając na podstawie art. 11d ust. 5 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowywania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2024r., poz. 311), art. 61 § 4 w związku z art. 10 § 1 oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024r., poz. 572),
Prezydent m.st. Warszawy zawiadamia
o wszczęciu postępowania administracyjnego oraz zebraniu materiałów i dowodów w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej polegającej na „Budowie drogi 5KDL (odcinek 123,00 m) wraz z budową zjazdu, chodników, ścieżki rowerowej oraz zatok postojowych” w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, na nieruchomościach obejmujących działki o nr ew. 11/6 (projektowana działka ew. nr 11/11) z obrębu 0238; 1/6 i 16/3 z obrębu 0229; 29/9, 29/22, 30/25, 30/14, 31/3, 31/14, 32/1, 33/2, 34/11 i 35/6 z obrębu 0234, w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy.
W związku z powyższym, zgodnie z art. 10 Kodeksu postępowania administracyjnego, strony postępowania mają możliwość zapoznania się z dokumentacją w przedmiotowej sprawie oraz wypowiedzenia się co do zebranych dowodów i materiałów, w Wydziale Architektury i Budownictwa dla Dzielnicy Mokotów, Urząd Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, ul. Marynarska 19A, po telefonicznym uzgodnieniu terminu (tel. 22 4436 645), w terminie 14 dni od dnia dokonania zawiadomienia.
Zgodnie z art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.