Ogłoszenie Wójta Gminy Dobra o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Dobra w obrębie Mierzyn 3
08.04.2025
34370609
URZĄD GMINY DOBRA
ul. SZCZECIŃSKA 16 a
72-003
DOBRA
OGŁOSZENIE
WÓJTA GMINY DOBRA
o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Dobra, w obrębie Mierzyn 3 oraz o przystąpieniu do przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dotyczącej w/w planu
Na podstawie art. 17 pkt 1 w związku z przepisem art. 8h ust. 1 pkt 1, 3 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130 ze zm.) oraz na podstawie art. 40, art. 46 ust. 1 pkt 1, art. 51 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępniania informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024, poz. 1112 ze zm.),
zawiadamiam
o podjęciu Uchwały nr LI/683/2024 Rady Gminy Dobra z dnia 25 kwietnia 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Dobra, w obrębie Mierzyn 3.
Obszar opracowania obejmuje teren części działki nr 261/8, oraz działek nr 258/1, 261/1, 261/9, 261/10 obręb Mierzyn 3. Granice opracowania miejscowego planu zostały określone na załączniku graficznym do w/w uchwały. Celem opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, jest zmiana wysokości zabudowy z 7,0 m na wysokość zabudowy do 13,0 m z ustaleniem przeznaczenia terenu na cele produkcyjno-usługowe. Przedmiotowy teren części działki nr 261/8 jest obecnie zagospodarowany istniejącym budynkiem warsztatowo-magazynowym, planowanym do zachowania i rozbudowy.
Zgodnie z art. 46 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, przystępuje się do przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dotyczącej w/w projektu planu.
Każdy ma prawo do składania wniosków w przedmiotowej sprawie, w terminie do dnia 29 kwietnia 2025 r.
Wnioski składa się na piśmie utrwalonym w postaci papierowej lub elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej, na formularzu w postaci papierowej lub w formie dokumentu elektronicznego. Wnioski należy składać na adres: Urząd Gminy Dobra, Wydział ds. Rozwoju, ul. Graniczna 24a, 72-003 Dobra lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres pp@dobraszczecinska.pl lub za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej Urzędu Gminy Dobra, na adres /3211012/SkrytkaESP
Formularz składania wniosków, zgodny z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 13 listopada 2023 r. w sprawie wzoru formularza pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego, jest dostępny na stronie internetowej Urzędu Gminy Dobra https://bip.dobraszczecinska.pl/artykul/wnioski-3 oraz w siedzibie Urzędu Gminy Dobra.
Wnioski złożone po upływie wyznaczonego wyżej terminu pozostawia się bez rozpatrzenia.
Wniosek musi zawierać imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby oraz adres poczty elektronicznej (o ile taki posiada) wnioskodawcy, a także wskazanie, czy wnioskodawca jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem. Wnioskodawca może także podać dodatkowe dane do kontaktu takie jak: adres do korespondencji lub numer telefonu. Organem właściwym do rozpatrzenia wniosków jest Wójt Gminy Dobra. Z niezbędną dokumentacją sprawy można zapoznać się w siedzibie Urzędu Gminy Dobra, Wydział ds. Rozwoju, ul. Graniczna 24a, 72-003 Dobra, w pn. w godz. od 8.30 – 16.30, od wt. do pt. w godz. od 7.00-15.00.
Wójt Gminy Dobra
Magdalena Zagrodzka
W związku z obowiązkiem, o którym mowa w art.13 ust 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych, informuję, że: 1. Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Państwa dane jest Wójt Gminy Dobra, z siedzibą: ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra. (dalej Wójt). 2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, który może udzielić Państwu więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych. Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych: e-mail: inspektorodo@dobraszczecinska.pl. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji zadań ustawowych realizowanych przez Wójta na podstawie obowiązujących przepisów prawa. Przetwarzanie Państwa danych jest niezbędne do wykonywania zadań realizowanych w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Wójtowi. Niezbędne jest również do wypełniania obowiązków ciążących na Wójcie i ochrony żywotnych Państwa interesów. Dane osobowe będą przekazywane innym odbiorcom, którzy współuczestniczą i wspierają Wójta w realizacji jego obowiązków wynikających z przepisów prawa lub uzyskanej od Państwa zgody. Mogą to być osoby fizyczne, osoby prawne lub ich organy np. urzędy centralne, inne jednostki samorządu terytorialnego, policja, sąd itp. Pełna treść Klauzuli informacyjna RODO dostępna jest do wglądu w Urzędzie Gminy Dobra oraz dostępna jest pod adresem: https://www.dobraszczecinska.pl/site/ochrona-danych-osobowych-rodo