Prezydent Miasta Sopotu zawiadamia o wyłożeniu do publicznego wglądu następujących projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego wraz z prognozami oddziaływania na środowisko
04.04.2025
34370510
GMINA MIASTA SOPOTU
ul. KOŚCIUSZKI 25/27
81-704
SOPOT
OGŁOSZENIE PREZYDENTA MIASTA SOPOTU
Na podstawie art. 17 pkt 9 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
(t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1130 z późn. zm.) w zw. z art. 67 ust. 3 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 2023 r. o zmianie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2023 r. poz. 1688), art. 39 oraz 54 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r.
poz. 1112 z późn. zm.), zawiadamiam o wyłożeniu do publicznego wglądu następujących projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego wraz z prognozami oddziaływania na środowisko:
- obszaru plaż miejskich północnego pasa nadmorskiego w mieście Sopocie (symbol planu R-2/02a);
- obszaru plaż miejskich – fragment północnego pasa nadmorskiego od Potoku Kamiennego do wejścia nr 26, w mieście Sopocie (symbol planu R-2/03);
w dniach od 14 kwietnia 2025 r. do 11 maja 2025 r. w siedzibie Urzędu Miasta Sopotu, przy ul. Kościuszki 25/27, 81-704 Sopot, pokój Nr 107, w godzinach: w poniedziałki od 10.00 do 16.00, od wtorku do piątku od 10.00 do 14.00, oraz w formie elektronicznej na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Miasta Sopotu (bip.sopot.pl), w zakładce Plany zagospodarowania przestrzennego wyłożone do publicznego wglądu:
https://bip.sopot.pl/m,76,plany-zagospodarowania-przestrzennego-wylozone-do-publicznego-wgladu.html
Dyskusje publiczne nad przyjętymi w projektach planów rozwiązaniami zostaną przeprowadzone
w Urzędzie Miasta Sopotu w sali nr 36 w dniu 22.04.2025 r. w godzinach 15.30 - 18.00.
Szczegółowe informacje dotyczące formy przeprowadzenia i zasad udziału w dyskusji publicznej zostaną ogłoszone na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Miasta Sopotu (bip.sopot.pl), w zakładce Planowanie Przestrzenne/Obwieszczenia.
Zgodnie z art. 8c oraz art. 18 ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (w brzmieniu mającym zastosowanie w powyższej sprawie) oraz art. 39 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r.
o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko, każdy kto kwestionuje ustalenia przyjęte w projektach planów miejscowych lub w prognozach oddziaływania na środowisko, może wnieść uwagi w nieprzekraczalnym terminie do dnia
25 maja 2025 r.
Wzór formularza, na którym składa się uwagi, został ustalony rozporządzeniem Ministra Rozwoju
i Technologii z dnia 13 listopada 2023 r. w sprawie wzoru formularza pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego (Dz.U. z 2023 r., poz. 2509) i jest dostępny:
1) na stronie internetowej https://bip.sopot.pl/m,74,plany-zagospodarowania-przestrzennego-obowiazujace.html.
2) w Wydziale Urbanistyki i Architektury, Urząd Miasta Sopotu, 81-704 Sopot, ul. Kościuszki 25/27.
Uwagi należy składać do Prezydenta Miasta Sopotu w formie:
- papierowej na adres: Wydział Urbanistyki i Architektury, Urząd Miasta Sopotu, 81-704 Sopot, ul. Kościuszki 25/27, lub w siedzibie Urzędu pok. Nr 16
lub
- elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej na adres email: kancelaria@um.sopot.pl lub przez platformę ePUAP.
Wnoszący uwagę (uwagi) podaje swoje imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby. Organem właściwym do rozpatrzenia uwag jest Prezydent Miasta Sopotu.