Wójt Gminy Grybów zawiadamia o przystąpieniu do sporządzania Planu Ogólnego Gminy Grybów
22.04.2025
34373108
URZĄD GMINY GRYBÓW
ul. JAKUBOWSKIEGO 33
33-330
GRYBÓW
OGŁOSZENIE
Wójta Gminy Grybów
o przystąpieniu do sporządzania Planu Ogólnego Gminy Grybów
Na podstawie art. 13i ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1130 ze zm.) oraz art. 39 ust. 1 pkt 1 w związku z art. 46 ust. 1 pkt 1 i art. 54 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 ze zm.)
ogłaszam o podjęciu przez Radę Gminy Grybów Uchwały Nr XII/105/2025 z dnia 10.04.2025 roku
w sprawie przystąpienia do sporządzenia Planu Ogólnego Gminy Grybów.
Zainteresowani mogą składać wnioski do projektu Planu Ogólnego
oraz do prognozy oddziaływania na środowisko
w terminie do 31 maja 2025 r.
Wnioski należy składać do Wójta Gminy Grybów wyłącznie za pomocą formularza:
PISMA DOTYCZĄCEGO AKTU PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO
(zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z 13 listopada 2023 r. w sprawie wzoru formularza pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego ( Dz.U. z 2023 r. poz. 2509 ).
Formularz dostępny jest w siedzibie Urzędu Gminy Grybów, 33-330 Grybów ul. Jakubowskiego 33, a także na stronie internetowej Urzędu Gminy oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Grybów.
Wnioski można składać w formie:
▪ papierowej - na dzienniku podawczym lub pocztą na adres Urzędu Gminy Grybów, 33-330 Grybów, ul. Jakubowskiego 33
▪ elektronicznej - za pomocą poczty elektronicznej (e-mail: ug@gminagrybow.pl; skrzynki do e-doręczeń: AE:PL-72985-77624-HCCGB-20 lub e-Puap: UGGrybow/SkrytkaESP
Składający wniosek podaje swoje imię i nazwisko albo nazwę wnioskodawcy, adres zamieszkania albo siedziby oraz adres poczty elektronicznej, o ile taki posiada, a także wskazuje, czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem lub uwagą, oraz może podać dodatkowe dane do kontaktu takie jak adres do korespondencji lub numer telefonu. Wskazane jest również dokładne określenie położenia obszaru, którego wniosek dotyczy (nr dz. ewidencyjnej, nazwę miejscowości).
Jednocześnie, na podst. art. 39 ust. 1, w związku z art. 46 ust. 1 i art. 54 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( tj. Dz.U. z 2024 r poz. 1112 z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą ooś”, zawiadamiam o przystąpieniu do przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko i opracowania prognozy oddziaływania na środowisko dla przedmiotowego projektu planu ogólnego. Zainteresowani mogą składać wnioski i uwagi, w formie zgodnej z art. 40 ustawy ooś, w zakresie ochrony środowiska do Wójta Gminy Grybów.
UWAGA: wnioski złożone po ww. terminie (liczy się data wpływu do Urzędu) pozostawi się bez rozpoznania.
Organem właściwym do rozpatrzenia wniosków jest Wójt Gminy Grybów.
Wójt Gminy Grybów
/-/ Jacek Migacz
Klauzula informacyjna RODO:
W związku z obowiązkiem, o którym mowa w art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)Nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., informuję, że:
- Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Grybów (33-330 Grybów , ul. Jakubowskiego 33, telefon kontaktowy: 18 4484210).
- W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: iod@gminagrybow.pl lub pisemnie: Inspektor Ochrony Danych, 33-330 Grybów, ul. Jakubowskiego 33
- Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji spraw z zakresu procedowania Planu Ogólnego Gminy Grybów, prognozy oddziaływania na środowisko oraz art.6 ust.1 lit. c RODO”.
- Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach odrębnych, w tym przepisów archiwalnych.
- Dostęp do danych osobowych mogą uzyskać wyłącznie organy lub podmioty upoważnione na podstawie odrębnych przepisów lub podmioty przetwarzające dane w imieniu Administratora danych.
- Podanie danych jest wymogiem ustawowym. Niepodanie danych bądź podanie danych nieprawidłowych skutkuje pozostawieniem skargi bądź wniosku bez rozpoznania.
- Osobie której dane są przetwarzane przysługuje prawo dostępu do danych osobowych, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych oraz prawo żądania od Administratora usunięcia danych osobowych bądź ograniczenia przetwarzania danych osobowych, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
- Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej, z wyłączeniem sytuacji wynikających z przepisów prawa, ani też nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
Pełna treść klauzuli informacyjnej znajduje się na stronie https://www.gminagrybow.pl/ochronadanych osobowych.html.