Zarząd Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy zawiadamia, że zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie ustalenia warunków zabudowy dla inwestycji przy ul. Ojcowskiej 3B w Warszawie
24.04.2025
34373626
URZĄD DZIELNICY MOKOTÓW M. ST. WARSZAWY
ul. RAKOWIECKA 25/27
02-517
WARSZAWA
OBWIESZCZENIE
Działając Na podstawie art. 49 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r. poz. 572), art. 53 ust. 1c, w związku z art. 64 ust. 1, ustawy z 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130),
Zarząd Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy zawiadamia
że w Wydziale Architektury i Budownictwa dla Dzielnicy Mokotów Urzędu m.st. Warszawy na wniosek osoby fizycznej z 26 marca 2025 r., zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie ustalenia warunków zabudowy dla inwestycji polegającej na rozbudowie budynku mieszkalnego jednorodzinnego w zabudowie bliźniaczej na terenie dz. ew. nr 118 w obrębie 0525 przy ul. Ojcowskiej 3B w Warszawie na terenie Dzielnicy Mokotów.
Obwieszczenie kierowane jest do właściciela nieruchomości z nieustalonym adresem do doręczeń, sąsiadującej z planowaną inwestycją.
Zgodnie z art. 49 § 2 Kodeksu postępowania administracyjnego niniejsze zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia, w którym nastąpiło jego publiczne ogłoszenie.
Zainteresowane strony postępowania w terminie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia mogą zapoznać się z aktami sprawy oraz zgłosić wnioski i zastrzeżenia do Wydziału Architektury i Budownictwa dla Dzielnicy Mokotów Urzędu m.st. Warszawy, ul. Marynarska 19A, 02-674 Warszawa, po telefonicznym lub mailowym umówieniu się.